גן עדן עכשיו? זינוק בחשיפה לעיתונים, מעריב והארץ מתאוששים
זינוק מדהים למעריב, שחווה גם הוא סקר רע מאד לפני חצי שנה: החשיפה של כל עיתוניו – היומי, החינמון וסוף השבוע, התחזקה משמעותית. החשיפה לחינמון מעריב הבוקר זינקה מ-3.3% ל-4.7%, היומון בתשלום מעריב השבוע עף מעלה מ-2.3% ל-3.8%, וגיליון מעריב סופהשבוע עלה מ-4.9% ל-5.3%. בקרב השבועונים הדתיים – בשבע ממשיך להתחזק מ-6.1% לפני שנה, 6.2% לפני חצי שנה, וכעת 6.4%. מקור ראשון, שחווה נפילה של 25% לפני חצי שנה ל-3.1%, עלה כעת ל-3.4%. דודו סעדה, יו"ר קבוצת בשבע, מסר: "משמח אותנו מאוד לגלות שבגזרת העיתון לציבור הדתי, בשבע, הוא העיתון המוביל ובגדול, ושבחצי שנה האחרונה אף צמחנו. יש משמעות להתעקשות שלנו לומר אמת לקוראינו. אני בטוח שהקוראים בוחרים בעיתון בשבע בזכות המאמרים והתוכן המשובח. אני מודה לצוות הכותבים, בראשות העורך עמנואל שילה. אנו חיים את הציבור הדתי לאומי, מקיימים מערכת שיווק משומנת שכוללת פעילויות, אירועי קיץ, פעילים בפעילויות חסד, מקיימים כנסים שונים שבראשם כנס ירושלים. יותר מכל אני רוצה להודות לקוראים האדוקים של העיתון שמרגשים אותנו כל פעם מחדש". בגזרת מגזיני הנשים, לאשה של קבוצת ידיעות אחרונות שובר מעלה עם 5.7% מול 5.5 לפני חצי שנה. מגזין את של המו"ל יובל סיגלר, התחזק אף הוא מ-2.9% ל-3.3%, ליידי גלובס עלה מ-1.2% ל-1.6%, ומגזין נשים עם זינוק מ-1.8% ל-2.2%. ועוד בגזרת המגזינים: פנאי פלוס של קבוצת ידיעות זינק מ-2.3% ל-3.4%, מנטה עם אותה חשיפה מלפני חצי שנה -3.2%, בלייזר נחלש קלות ל-2.3%, אוטו התחזק ל-1.9%, ונשיונל ג'אוגרפיק ישראל עם זינוק מ-1% ל-1.8%.החגיגות התחילו כבר בחלק מהמערכות. הנה מייל שעבר בשעה האחרונה לעובדי @calcalist pic.twitter.com/jkTydUpXMA
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 31 ביולי 2019
- 10.ישראלי 23/10/2019 23:09הגב לתגובה זולא ברור 30% ממה? מסך כלל האולוסיה? מסך מי קורא עיתונים 2 וחצי אנשים? מסך מי שקנה?
- 9.דני פריאל 03/08/2019 09:24הגב לתגובה זונתונים מפוברקים החשיפה אולי במהדורות דיגיטאליות
- 8.FAKE. איזה מתאוששים?? ברמה ארצית קריסה (ל"ת)ח ח ח 01/08/2019 13:21הגב לתגובה זו
- 7.המבאר 01/08/2019 08:48הגב לתגובה זויש לקחת בחשבון את הפצת העיתונים דיגיטלית על ידי קבוצות בטלגרם. זה מגביר חשיפה
- 6.די כבר 31/07/2019 18:38הגב לתגובה זוהיום עושים שם חגיגות על 5 אחוזים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
- 5.סוציולוג 31/07/2019 16:02הגב לתגובה זוונובעת רק מהבחירות שהיו במאי. ההשוואה לתקןפה המקבילה בשנה שעברה עדיין מלמד על ירידה ומגמת הירידה תמשיך ללוות אותנו גם בשנים הבאות (למרות שיש להניח שגם הנתונים למחצית הבאה לא ראו זאת בדל הבחירות החוזרות) העובדה שאתם מעלימים את המידע הזה מאוד חשודה.
- 4.סמנכל סחר 31/07/2019 14:53הגב לתגובה זו"כיום אין שום הצדקה כלכלית להוציא עיתון יומי". בסופשבוע המצב איכשהו מאוזן, אבל אין שם כסף גדול. המודל שמבוסס על מנויים בלבד הולך ופוחת. תחשבו מתי בפעם האחרונה ראיתם מישהו שאשכרה הולך לפיצוציה / קיוסק וקונה עיתון יומי בכסף. מישהו זוכר שפעם היו עומדים בתור בתחנות דלק בימי שישי כדי לקבל עיתון חינם?
- 3.מעריב בסופש עלה בשברירי אחוזים בלבד (ל"ת)נו באמת 31/07/2019 12:52הגב לתגובה זו
- מעריב סופש על כמעט בחצי אחוז, זה לא שברירי אחוזים. (ל"ת)קורא מעריב 31/07/2019 15:23הגב לתגובה זו
- 2.בלוף ממומן. בעל המכולת לידי: איש לא קונה עיתונים.הפסקתי (ל"ת)j j j 31/07/2019 12:01הגב לתגובה זו
- 1.רוב השינויים הם בגדר סטיית תקן (ל"ת)לפני שפותחים שמפניות 31/07/2019 11:01הגב לתגובה זו

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.