גן עדן עכשיו? זינוק בחשיפה לעיתונים, מעריב והארץ מתאוששים
אחרי המפלה הבלתי-נשכחת בסקר שפורסם לפני חצי שנה, והתייחס לתקופה שבין יולי לדצמבר 2018, קבוצת הארץ מתאוששת יחסית בסקר הנוכחי: העיתון היומי שירד ל-4%, עלה בחצי השנה האחרונה ל-4.7%, גיליון יום שישי נשאר על 4.1%, ו-TheMarker התחזק מ-4.5% ל-4.9%. שנה וחצי לפני כן, החשיפה ליומון הכלכלי עמדה על 6.4% (!!!). מגזין TheMarker זינק מ-1.6% ל-2%.
גם המתחרים של המרקר התחזקו: כלכליסט ממשיך להוביל עם חשיפה הגדולה מ-2 מתחריו יחדיו – 10.4% בחצי הראשון של 2019, מול 9.1% חצי שנה לפני כן. העיתון היומי של גלובס התחזק קלות מ-4% ל-4.1%, וגיליון סוף השבוע התחזק ביותר מ-20% מ-2.2% ל-2.7%.
זינוק מדהים למעריב, שחווה גם הוא סקר רע מאד לפני חצי שנה: החשיפה של כל עיתוניו – היומי, החינמון וסוף השבוע, התחזקה משמעותית. החשיפה לחינמון מעריב הבוקר זינקה מ-3.3% ל-4.7%, היומון בתשלום מעריב השבוע עף מעלה מ-2.3% ל-3.8%, וגיליון מעריב סופהשבוע עלה מ-4.9% ל-5.3%. בקרב השבועונים הדתיים – בשבע ממשיך להתחזק מ-6.1% לפני שנה, 6.2% לפני חצי שנה, וכעת 6.4%. מקור ראשון, שחווה נפילה של 25% לפני חצי שנה ל-3.1%, עלה כעת ל-3.4%. דודו סעדה, יו"ר קבוצת בשבע, מסר: "משמח אותנו מאוד לגלות שבגזרת העיתון לציבור הדתי, בשבע, הוא העיתון המוביל ובגדול, ושבחצי שנה האחרונה אף צמחנו. יש משמעות להתעקשות שלנו לומר אמת לקוראינו. אני בטוח שהקוראים בוחרים בעיתון בשבע בזכות המאמרים והתוכן המשובח. אני מודה לצוות הכותבים, בראשות העורך עמנואל שילה. אנו חיים את הציבור הדתי לאומי, מקיימים מערכת שיווק משומנת שכוללת פעילויות, אירועי קיץ, פעילים בפעילויות חסד, מקיימים כנסים שונים שבראשם כנס ירושלים. יותר מכל אני רוצה להודות לקוראים האדוקים של העיתון שמרגשים אותנו כל פעם מחדש". בגזרת מגזיני הנשים, לאשה של קבוצת ידיעות אחרונות שובר מעלה עם 5.7% מול 5.5 לפני חצי שנה. מגזין את של המו"ל יובל סיגלר, התחזק אף הוא מ-2.9% ל-3.3%, ליידי גלובס עלה מ-1.2% ל-1.6%, ומגזין נשים עם זינוק מ-1.8% ל-2.2%. ועוד בגזרת המגזינים: פנאי פלוס של קבוצת ידיעות זינק מ-2.3% ל-3.4%, מנטה עם אותה חשיפה מלפני חצי שנה -3.2%, בלייזר נחלש קלות ל-2.3%, אוטו התחזק ל-1.9%, ונשיונל ג'אוגרפיק ישראל עם זינוק מ-1% ל-1.8%.החגיגות התחילו כבר בחלק מהמערכות. הנה מייל שעבר בשעה האחרונה לעובדי @calcalist pic.twitter.com/jkTydUpXMA
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 31 ביולי 2019
- 10.ישראלי 23/10/2019 23:09הגב לתגובה זולא ברור 30% ממה? מסך כלל האולוסיה? מסך מי קורא עיתונים 2 וחצי אנשים? מסך מי שקנה?
- 9.דני פריאל 03/08/2019 09:24הגב לתגובה זונתונים מפוברקים החשיפה אולי במהדורות דיגיטאליות
- 8.FAKE. איזה מתאוששים?? ברמה ארצית קריסה (ל"ת)ח ח ח 01/08/2019 13:21הגב לתגובה זו
- 7.המבאר 01/08/2019 08:48הגב לתגובה זויש לקחת בחשבון את הפצת העיתונים דיגיטלית על ידי קבוצות בטלגרם. זה מגביר חשיפה
- 6.די כבר 31/07/2019 18:38הגב לתגובה זוהיום עושים שם חגיגות על 5 אחוזים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
- 5.סוציולוג 31/07/2019 16:02הגב לתגובה זוונובעת רק מהבחירות שהיו במאי. ההשוואה לתקןפה המקבילה בשנה שעברה עדיין מלמד על ירידה ומגמת הירידה תמשיך ללוות אותנו גם בשנים הבאות (למרות שיש להניח שגם הנתונים למחצית הבאה לא ראו זאת בדל הבחירות החוזרות) העובדה שאתם מעלימים את המידע הזה מאוד חשודה.
- 4.סמנכל סחר 31/07/2019 14:53הגב לתגובה זו"כיום אין שום הצדקה כלכלית להוציא עיתון יומי". בסופשבוע המצב איכשהו מאוזן, אבל אין שם כסף גדול. המודל שמבוסס על מנויים בלבד הולך ופוחת. תחשבו מתי בפעם האחרונה ראיתם מישהו שאשכרה הולך לפיצוציה / קיוסק וקונה עיתון יומי בכסף. מישהו זוכר שפעם היו עומדים בתור בתחנות דלק בימי שישי כדי לקבל עיתון חינם?
- 3.מעריב בסופש עלה בשברירי אחוזים בלבד (ל"ת)נו באמת 31/07/2019 12:52הגב לתגובה זו
- מעריב סופש על כמעט בחצי אחוז, זה לא שברירי אחוזים. (ל"ת)קורא מעריב 31/07/2019 15:23הגב לתגובה זו
- 2.בלוף ממומן. בעל המכולת לידי: איש לא קונה עיתונים.הפסקתי (ל"ת)j j j 31/07/2019 12:01הגב לתגובה זו
- 1.רוב השינויים הם בגדר סטיית תקן (ל"ת)לפני שפותחים שמפניות 31/07/2019 11:01הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
