ההסלמה בדרום: לפחות 100 אלף ש' עלות יום שידורים לכל ערוץ
ההתחממות הביטחונית מאז אתמול (יום שבת) לפני הצהריים, עשויה לעלות כסף רב לערוצי הטלוויזיה השונים – קשת 12, רשת 13 וכאן 11. על פי הערכות בתחום, יום לחימה כזה עולה כ-100 אלף שקלים, בנוסף לתקציב השוטף של כל חברת חדשות, וזה עוד לפני שערי גוש דן וירושלים נכנסו לסבב הלחימה.
אז ממה מורכב סל ההוצאות הזה? גיוס כלל הכתבים, הצלמים והמפיקים לעבודה שוטפת שמתבטאת גם בתשלום שעות נוספות, השכרת ניידות שידור וניידות לווייניות, שידור לווייני שעולה מאות דולרים לשידור, הקמת אולפנים זמניים בנקודות שונות, השכרת מכוניות לצוותים, שכירת בתי מלון וצימרים לעובדים, אש"ל יומי, וגם – שינוע של מרואיינים באמצעות מוניות לאולפנים הפתוחים.
גורם בחדשות 13 מתייחס לסוגיית הבטיחות של הצוותים שנמצאים כל הזמן בשטחים פתוחים, לא תמיד ליד מיגוניות כשהם חשופים גם לירי פצמ"רים שמהם קשה להתגונן. ולכן, לצד הספקת אמצעי מיגון לצוותים כגון קסדות ושכפ"צים, הן גם משלמות עבור ביטוחים מיוחדים ויקרים לעובדיהם בשטח.
תקציביהן של 2 חברות החדשות המסחריות עומד על כ-100 מיליון שקלים בשנה כל אחת, ובחישוב יומי גס – כ-270 אלף שקלים. כל חברת חדשות משדרת מהדורה מרכזית בערב, לצד לא מעט שעות במהלך אחר הצהריים.
- כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
- "חברות הדירוג מזהירות מהמחאה ולא מהרפורמה המשפטית"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הגורם מחדשות 13 מסביר בשיחה עם אייס כי "העלויות גבוהות מאוד, בעיקר נוכח העובדה שיום הלחימה הראשון היה בשבת והפריסה הרחבה יחסית של הירי מעוטף עזה עד בית שמש שמחייבת הרבה יותר כתבים וצוותים. בנוסף - עלולה להיות פגיעה בפרסום כמו בסבבים קודמים".
סוגיית הפרסום היא נדבך נוסף בהפסדים של הערוצים: ביטול ברייקים של פרסומות יוביל להפסדים של מאות אלפי שקלים ביום, בעיקר בגלל שעות הפריים-טיים. רק בימים הקרובים אפשר יהיה לאמוד את ההפסד הזה.
נכון, מדובר על קצת יותר מיום של שידורים מיוחדים, אבל מצבם של הערוצים המסחריים אינו משופר, והם מפסידים מיליוני שקלים בשנה, גם אחרי המיזוג בין רשת לערוץ עשר. עם שוק פרסום בעייתי ומלחמה קשה חברות המדיה הבינ"ל ומול שירותי הסטרימינג, מאות אלפי שקלים ביום מצטרפים לחור התקציבי בו הם נמצאים.
- 1.זיינו את המוח, כמה אפשר , לקצץ להם את התקציב. (ל"ת)כל השבת 05/05/2019 17:04הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
