גמר 2025
צילום: אורטל דהן
רייטינג

2025 סיימה עונה מאכזבת עם 15.2% בפרק הגמר

הממוצע העונתי של התכנית בה הושקעו עשרות מיליוני שקלים, רשם 14.3%. אתמול התמודדה נגד המשחק המטורף בצ'מפיונס בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם בספורט 5
אלכסנדר כץ |

עונה קשה ומאכזבת הסתיימה אתמול לתכנית הריאליטי 2025 של קשת 12, עם 15.2% רייטינג בקרב היהודים ו-418 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בסך הכל ממוצע העונה עמד על 14.3% ללא תכנית הגמר, והיא ממוקמת במקום הרביעי מתוך 10 תכניות ריאליטי בעונתן הראשונה. 

עוד קצת נתונים סטטיסטיים שעשויים אולי טיפה לרכך את תחושתם של אנשי קשת, שבנו על התכנית הזאת והשקיעו בה כ-60 מיליון שקלים: 2025 הובילה 18 מתוך 22 ערבי השידור בהם שודרה, כלומר ב-82%. התכנית ניצחה את האח הגדול של רשת 3 פעמים מתוך ה-4 בהן השתיים שודרו אחת מול השנייה, ואילו ממוצע הצפיות בכל פרק ב-makoTV עומד על כ-160 אלף.

מנגד הניב המשדר פיתחון לב של רשת 13 רייטינג של 5.4% ו-166K. סרט הדוקו 'זה רק רוקנרול' (כאן 11) על המפיק שוקי וייס, רשם 4% (97K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) גירדה 0.5%.

ויש גם קצת כדורגל: המשחק המטורף בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם (ספורט 5) בגומלין ברבע גמר ליגת האלופות רשם 7.4%, ואילו המפגש בין ליברפול לפורטו (ספורט 5 פלוס) הניב 1.5%. 

'חי בלילה' (קשת 12) - 11.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.4%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 3.2%, חדשות הלילה - 2.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.2%.

בגזרת הבוקר

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.7%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.1%.

רצועת 17-19

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.3%, שש עם עודד בן עמי - 8.4%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.8%, שש עם אמנון לוי - 5.4%.

כאן 11: ערב ערב - 0.7%, ערב טוב אירופה - 1%, קלמן וסגל - 1.1%. 

ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.2%.

ראש בראש בפרה-פריים

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.3%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11.7%.

מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 6.2%, ואילו ברקוד (רשת 13) אחריה עם נתון נמוך יותר - 5.9%.

העולם היום עם מואב ורדי (כאן 11) קיבלה 1.9%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2.4%. 

ריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 0.7%.

בגזרת החדשות

חדשות 12 עם נתון פושר של 15.4% (414K),

אבל גם חדשות 13 לא רשמה נתונים טובים: 6.9% (196K).

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.2% (103K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.2%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״