אטרקציות לילדים בירושלים וסביבתה
ירושלים היא כבר מזמן לא עיר למבוגרים בלבד ונדמה שדווקא ילדים מרוויחים מהאטרקציות שיש בסביבתה. אז מה עושים עם המשפחה בעיר הבירה של ישראל? הנה 5 הצעות שוות
הורים לילדים בוחרים אטרקציות ופעילויות לפי שיקולים שונים ובהם נגישות, עניין וכמובן מחיר. מבין כל האפשרויות, אין ספק שלירושלים שמור מעמד מיוחד – ולא רק כי היא עיר הבירה של ישראל. למעשה, עיר הקודש הפכה בשנים האחרונות מעיר שמזוהה עם מבוגרים למוקד משיכה עבור ילדים בגילאים שונים ומעניין לדעת למה.
הנה למשל 5 אטרקציות לילדים בירושלים ובסביבתה שדרכן אפשר להבין מה כל כך מיוחד בה:
1. גן החיות התנכ"י
כל רשימה של אטרקציות בירושלים צריכה להתחיל עם גן החיות התנכ"י. גן החיות שהפך למוסד לאומי ממשיך להביא אליו מאות אלפי משפחות בשנה, בין היתר בגלל שילוב יוצא מגדר הרגיל בין סוגי מינים וזנים. זו נכון להיום אחת האטרקציות המבוקרות ביותר בישראל ושווה להתחיל איתה רק בשביל להכניס את הילדים לאווירה.
2. מעלית הזמן
ירושלים מעניקה להורים ולילדים כאחד הזדמנות פז לצאת לביקור היסטורי במורשת ובתרבות של עם ישראל. בפועל, אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות האטרקציה "מעלית הזמן" שנמצאת בשדרות ממילא. בתוך המעלית המושבים נעים במערבולת הזמן, הסרט סוחף אחריו את הילדים ויש אפשרות לבחור בין סרט בדו-ממד או בתלת-ממד.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
3. מוזיאון המדע
מעדיפים פעילות מאתגרת לילדים יחסית גדולים? כדאי שתבדקו את התערוכות המתחלפות והקבועות של מוזיאון המדע. המוזיאון בגבעת רם הוא מקום בילוי נהדר לילדים שאליו אפשר להגיע לכל אורך השנה וגם בתנאי מזג אוויר סוערים של החורף.
בין התערוכות המיוחדות כדאי לציין את החוויה האינטראקטיבית של "שדות המחר", את מתחמי הבניה בתערוכה "כאן בונים" ואת אגף הילדים שמותאם לגיל הרך.
4. סיורי סגווי
הדרך הנוחה ביותר לגלות את ירושלים בלי להתאמץ היא באמצעות סיורי סגווי. הסיורים יוצאים ממגוון נקודות חשובות ויפות בירושלים ודרכם אפשר להספיק מקסימום אטרקציות במינימום זמן. כמובן שיש הגבלת גיל לנסיעה על הסגווי, אך עדיין מדובר באטרקציה משפחתית נהדרת. באופן עקרוני, קהל היעד הוא ילדים מגיל 16 ועד משקל 120 ק"ג.
5. סיורי מנהרות בכותל המערבי
קשה לדבר על אטרקציות בירושלים בלי להזכיר את הכותל המערבי ובשנים האחרונות חל שינוי בגישה כלפי משפחות עם ילדים. אם בעבר נאלצו הורים לילדים לוותר על פעילות מותאמת ולהתמקד בהיבט הדתי של החוויה, הרי שכיום ישנם סיורים מטעם הקרן למושרת הכותל.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
