אסף גרניט חוזר עם 'מהפכה במטבח'
צילום: כפיר זיו
רייטינג

מהפכה במטבח איבדה 25% בשבוע - למרות שכבר לא חג

פרק ההשקה בשבוע שעבר במהלך החנוכה, הניב 11.5%, ואתמול כבר ירדה התכנית ל-8.7%. הכוכב הבא התחזקה ל-17%. רק 2% ל'בואו לאכול איתי' בכאן 11
אלכסנדר כץ | (8)

הכוכב הבא (קשת 12) הובילה את לוח השידורים אתמול לאחר שהתחזקה ל-17% בקרב היהודים ו-421 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד רשמה מהפכה במטבח (רשת 13) כמחצית הרייטינג, לאחר שירדה מ-11.5% בפרק ההשקה שבוע שעבר, ל-8.7% (224K) אתמול. מדובר על ירידה של 25% בשבוע, למרות שהפרק בשבוע שעבר הושק בחופשת החנוכה, מועד בו הצפייה נמוכה יותר. 

 

התכנית גב האומה (ערוץ עשר) ניפקה 6.2% (164K), בואו לאכול איתי (כאן 11) הסתפקה ב-2% (44K), ואילו בערוץ 20 – שידור חוזר של יהודי עולמי רשם 1.2%, ואחריו האולפן הפתוח עם 0.9%.

'משנה מסלול' (קשת 12) - 9.2%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.2%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.4%, 'הצינור עם טל ברמן' - 3.9%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.9%, 'עד כאן' (כאן 11) - 1.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.7%.

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.4%,

וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) שהניבה רייטינג נמוך יחסית של \2.9%,

בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.3%.

'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.9%,

'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.6%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.8%.

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 12.5% (293K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.4% (201K)

(בחישוב מצרפי: 20.9% ו-494K).

חדשות עשר הסתפקה ב-6.6% (185K),

חדשות הערב (כאן 11) רשמה 4% (92K)

חדשות ערוץ 20 עם 1.7% (41K).

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    לך לבשל (ל"ת)
    אסף גרניט נמאסת 15/12/2018 00:51
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אלין 14/12/2018 09:22
    הגב לתגובה זו
    כל הדרמות שמנסים לייצר שם נראות מבויימות אסף כנראה שף טוב אבל שחקן הוא ממש לא
  • 6.
    אורית 13/12/2018 22:05
    הגב לתגובה זו
    היום לא יודעים לראות תוכן טוב הכי מעדיפה את המהפכה במטבח זה מרתק וסוחף ולו דין להעריך את השף אסף יותר ויותר לטובה רק בחיים אל תורידו את התוכנית הזאת זה יהיה הסיוט שלי
  • 5.
    Dudi 13/12/2018 13:36
    הגב לתגובה זו
    ניסיתי לראות מהפכה במטבח, מרוב פרסומות התייאשתי, איני יודע אם זה בכוונה היו שטענו לי שזה תקלה ולא תמיד זה כך, אבל תקלות צריך לתקן.
  • 4.
    רשת לא יודעת לעשות טלויזיה, קשת שבע רמות מעל (ל"ת)
    מיזוג שמיזוג 13/12/2018 08:52
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רשת וערוץ 10 ייסגרו תוך שנה (ל"ת)
    שום מזוג לא יעזור 12/12/2018 16:45
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אין זמן 12/12/2018 16:40
    הגב לתגובה זו
    לאנשים אין זמן לראות תוכניות בשידורם...רואים מתי שאפשר אבל אל תשכחו שיש הקלטות...
  • 1.
    אביחי 12/12/2018 15:02
    הגב לתגובה זו
    מי רוצה לראות אוכל של טבעונים? אפילו ביצה אין בזה. לא פלא שירד הרייטינג
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״