מהפכה במטבח איבדה 25% בשבוע - למרות שכבר לא חג
הכוכב הבא (קשת 12) הובילה את לוח השידורים אתמול לאחר שהתחזקה ל-17% בקרב היהודים ו-421 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד רשמה מהפכה במטבח (רשת 13) כמחצית הרייטינג, לאחר שירדה מ-11.5% בפרק ההשקה שבוע שעבר, ל-8.7% (224K) אתמול. מדובר על ירידה של 25% בשבוע, למרות שהפרק בשבוע שעבר הושק בחופשת החנוכה, מועד בו הצפייה נמוכה יותר.
התכנית גב האומה (ערוץ עשר) ניפקה 6.2% (164K), בואו לאכול איתי (כאן 11) הסתפקה ב-2% (44K), ואילו בערוץ 20 – שידור חוזר של יהודי עולמי רשם 1.2%, ואחריו האולפן הפתוח עם 0.9%.
'משנה מסלול' (קשת 12) - 9.2%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.2%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.4%, 'הצינור עם טל ברמן' - 3.9%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.9%, 'עד כאן' (כאן 11) - 1.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.7%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.4%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) שהניבה רייטינג נמוך יחסית של \2.9%,
בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.3%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.9%,
'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.6%,
ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.8%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 12.5% (293K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.4% (201K)
(בחישוב מצרפי: 20.9% ו-494K).
חדשות עשר הסתפקה ב-6.6% (185K),
חדשות הערב (כאן 11) רשמה 4% (92K)
חדשות ערוץ 20 עם 1.7% (41K).
- 8.לך לבשל (ל"ת)אסף גרניט נמאסת 15/12/2018 00:51הגב לתגובה זו
- 7.אלין 14/12/2018 09:22הגב לתגובה זוכל הדרמות שמנסים לייצר שם נראות מבויימות אסף כנראה שף טוב אבל שחקן הוא ממש לא
- 6.אורית 13/12/2018 22:05הגב לתגובה זוהיום לא יודעים לראות תוכן טוב הכי מעדיפה את המהפכה במטבח זה מרתק וסוחף ולו דין להעריך את השף אסף יותר ויותר לטובה רק בחיים אל תורידו את התוכנית הזאת זה יהיה הסיוט שלי
- 5.Dudi 13/12/2018 13:36הגב לתגובה זוניסיתי לראות מהפכה במטבח, מרוב פרסומות התייאשתי, איני יודע אם זה בכוונה היו שטענו לי שזה תקלה ולא תמיד זה כך, אבל תקלות צריך לתקן.
- 4.רשת לא יודעת לעשות טלויזיה, קשת שבע רמות מעל (ל"ת)מיזוג שמיזוג 13/12/2018 08:52הגב לתגובה זו
- 3.רשת וערוץ 10 ייסגרו תוך שנה (ל"ת)שום מזוג לא יעזור 12/12/2018 16:45הגב לתגובה זו
- 2.אין זמן 12/12/2018 16:40הגב לתגובה זולאנשים אין זמן לראות תוכניות בשידורם...רואים מתי שאפשר אבל אל תשכחו שיש הקלטות...
- 1.אביחי 12/12/2018 15:02הגב לתגובה זומי רוצה לראות אוכל של טבעונים? אפילו ביצה אין בזה. לא פלא שירד הרייטינג

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.