כשהלקוח נותן חופש: ניסאן GT-R עם שלט חוצות מרשים

המודעה החדשה שבה הכל נמרח פרט לרכב ממחישה את הערך הספורטיבי של ה-GT-R ויותר מכך ממחישה את הבעת האמון של קבוצת קרסו שלא פחדה "ללכת עד הסוף"
משה בנימין | (6)

הפער בין החופש הקריאייטיבי שכל פרסומאי חושק בו לרצון של הלקוח לתרגם את הכסף שהשקיע במודעה להכנסות, יכול לחבל בהרבה מהלכים יצירתיים, לפחות אם בוחנים את זה דרך נקודת המבט של איש הקריאייטיב.

מודעה חדשה של ענבר מרחב G למותג הרכב ניסאן ממחישה את הערך הספורטיבי של מותג ה-GT-R אבל יותר מכך ממחישה את הבעת האמון וחוסר ההתערבות של הלקוח - במקרה הזה יבואנית המותג קבוצת קרסו - ש"הלכה עד הסוף" ובתמורה קיבלה שלט חוצות מרשים במיוחד, על חשבון ההנעה לפעולה, מספר הטלפון להזמנות ונסיעות מבחן ואפילו הקרדיט של משרד הפרסום.

בשלט, שקיבל את ברכת הדרך משרית רדין סמנכ״לית השיווק של קבוצת קרסו, בן אילן, מנהל השיווק של ניסאן והדר אביטל מנכ״ל ניסאן ישראל, מוצג הרכב כאילו צולם בתנועה, בהדמייה שמראה את כל הטקסט המכירתי כעצמים ש"נמרחים" ברקע כשהאוטו עובר וזוכה בכל הפוקוס.

 

קרדיטים:

דניאל בניה - קופירייטר.

אלחנדרו פלדמן - ארט דירקטור.

יגאל עזרא - סמנכ״ל קריאטיב.

עדי פלד - תקציבאית.

סתיו יהודה - סופרוויזרית.

שירלי גם - טראפיק.

ליאור גרינץ - מנהל מחלקת מדיה.

אור גלייכר - מנכ״ל משותף.

בן סבר - מנכ״ל משותף.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    גיא 08/05/2019 20:37
    הגב לתגובה זו
    בגרילה מטורפת שזכתה בקאן. אחד לאחד וגם לרכב, מרדסדס אם לא טועה...
  • 5.
    המסקנה-תנו למשרדים חופש לעבוד!!!!!!! (ל"ת)
    מאיה 08/08/2018 09:57
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חלומשלי 05/08/2018 14:42
    הגב לתגובה זו
    ממש סבבה. https://www.coloribus.com/adsarchive/prints/audi-a4-1-8-turbo-blur-1-8-turbo-1509405/
  • 3.
    קיסר הקריאייטיב 05/08/2018 14:40
    הגב לתגובה זו
    https://www.adsoftheworld.com/media/ambient/mercedes_blur סחטיין על הביצים הגדולות של הלקוח בעיקר.
  • 2.
    ראשוני (ל"ת)
    AD 02/08/2018 15:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלכס.ו 02/08/2018 14:45
    הגב לתגובה זו
    כשנוסעים באיילון זה פשוט מעולה ממגנט ומתעתע. שאפו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.