GT-R ניסאן
צילום: יח"צ

כשהלקוח נותן חופש: ניסאן GT-R עם שלט חוצות מרשים

המודעה החדשה שבה הכל נמרח פרט לרכב ממחישה את הערך הספורטיבי של ה-GT-R ויותר מכך ממחישה את הבעת האמון של קבוצת קרסו שלא פחדה "ללכת עד הסוף"
משה בנימין | (6)

הפער בין החופש הקריאייטיבי שכל פרסומאי חושק בו לרצון של הלקוח לתרגם את הכסף שהשקיע במודעה להכנסות, יכול לחבל בהרבה מהלכים יצירתיים, לפחות אם בוחנים את זה דרך נקודת המבט של איש הקריאייטיב.

מודעה חדשה של ענבר מרחב G למותג הרכב ניסאן ממחישה את הערך הספורטיבי של מותג ה-GT-R אבל יותר מכך ממחישה את הבעת האמון וחוסר ההתערבות של הלקוח - במקרה הזה יבואנית המותג קבוצת קרסו - ש"הלכה עד הסוף" ובתמורה קיבלה שלט חוצות מרשים במיוחד, על חשבון ההנעה לפעולה, מספר הטלפון להזמנות ונסיעות מבחן ואפילו הקרדיט של משרד הפרסום.

בשלט, שקיבל את ברכת הדרך משרית רדין סמנכ״לית השיווק של קבוצת קרסו, בן אילן, מנהל השיווק של ניסאן והדר אביטל מנכ״ל ניסאן ישראל, מוצג הרכב כאילו צולם בתנועה, בהדמייה שמראה את כל הטקסט המכירתי כעצמים ש"נמרחים" ברקע כשהאוטו עובר וזוכה בכל הפוקוס.

 

קרדיטים:

דניאל בניה - קופירייטר.

אלחנדרו פלדמן - ארט דירקטור.

יגאל עזרא - סמנכ״ל קריאטיב.

עדי פלד - תקציבאית.

סתיו יהודה - סופרוויזרית.

שירלי גם - טראפיק.

ליאור גרינץ - מנהל מחלקת מדיה.

אור גלייכר - מנכ״ל משותף.

בן סבר - מנכ״ל משותף.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    גיא 08/05/2019 20:37
    הגב לתגובה זו
    בגרילה מטורפת שזכתה בקאן. אחד לאחד וגם לרכב, מרדסדס אם לא טועה...
  • 5.
    המסקנה-תנו למשרדים חופש לעבוד!!!!!!! (ל"ת)
    מאיה 08/08/2018 09:57
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חלומשלי 05/08/2018 14:42
    הגב לתגובה זו
    ממש סבבה. https://www.coloribus.com/adsarchive/prints/audi-a4-1-8-turbo-blur-1-8-turbo-1509405/
  • 3.
    קיסר הקריאייטיב 05/08/2018 14:40
    הגב לתגובה זו
    https://www.adsoftheworld.com/media/ambient/mercedes_blur סחטיין על הביצים הגדולות של הלקוח בעיקר.
  • 2.
    ראשוני (ל"ת)
    AD 02/08/2018 15:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלכס.ו 02/08/2018 14:45
    הגב לתגובה זו
    כשנוסעים באיילון זה פשוט מעולה ממגנט ומתעתע. שאפו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״