
כשהלקוח נותן חופש: ניסאן GT-R עם שלט חוצות מרשים
הפער בין החופש הקריאייטיבי שכל פרסומאי חושק בו לרצון של הלקוח לתרגם את הכסף שהשקיע במודעה להכנסות, יכול לחבל בהרבה מהלכים יצירתיים, לפחות אם בוחנים את זה דרך נקודת המבט של איש הקריאייטיב.
מודעה חדשה של ענבר מרחב G למותג הרכב ניסאן ממחישה את הערך הספורטיבי של מותג ה-GT-R אבל יותר מכך ממחישה את הבעת האמון וחוסר ההתערבות של הלקוח - במקרה הזה יבואנית המותג קבוצת קרסו - ש"הלכה עד הסוף" ובתמורה קיבלה שלט חוצות מרשים במיוחד, על חשבון ההנעה לפעולה, מספר הטלפון להזמנות ונסיעות מבחן ואפילו הקרדיט של משרד הפרסום.
בשלט, שקיבל את ברכת הדרך משרית רדין סמנכ״לית השיווק של קבוצת קרסו, בן אילן, מנהל השיווק של ניסאן והדר אביטל מנכ״ל ניסאן ישראל, מוצג הרכב כאילו צולם בתנועה, בהדמייה שמראה את כל הטקסט המכירתי כעצמים ש"נמרחים" ברקע כשהאוטו עובר וזוכה בכל הפוקוס.
קרדיטים: דניאל בניה - קופירייטר. אלחנדרו פלדמן - ארט דירקטור. יגאל עזרא - סמנכ״ל קריאטיב. עדי פלד - תקציבאית. סתיו יהודה - סופרוויזרית. שירלי גם - טראפיק. ליאור גרינץ - מנהל מחלקת מדיה. אור גלייכר - מנכ״ל משותף. בן סבר - מנכ״ל משותף.
- 6.גיא 08/05/2019 20:37הגב לתגובה זובגרילה מטורפת שזכתה בקאן. אחד לאחד וגם לרכב, מרדסדס אם לא טועה...
- 5.המסקנה-תנו למשרדים חופש לעבוד!!!!!!! (ל"ת)מאיה 08/08/2018 09:57הגב לתגובה זו
- 4.חלומשלי 05/08/2018 14:42הגב לתגובה זוממש סבבה. https://www.coloribus.com/adsarchive/prints/audi-a4-1-8-turbo-blur-1-8-turbo-1509405/
- 3.קיסר הקריאייטיב 05/08/2018 14:40הגב לתגובה זוhttps://www.adsoftheworld.com/media/ambient/mercedes_blur סחטיין על הביצים הגדולות של הלקוח בעיקר.
- 2.ראשוני (ל"ת)AD 02/08/2018 15:00הגב לתגובה זו
- 1.אלכס.ו 02/08/2018 14:45הגב לתגובה זוכשנוסעים באיילון זה פשוט מעולה ממגנט ומתעתע. שאפו