איך הפך האינסטגרם לכלי גידול מכירות חובה עבור כולם?
ההתקדמות העצומה של אינסטגרם בעולם הפרסום לא משאירה מקום לספק, כי למעשה, אין עסק שיכול להרשות לעצמו לא להיות פעיל ונוכח באינסטגרם. עם נתון עובדתי המבטא מעל 1.5 מליון כניסות ביום רק בישראל, לא ניתן להישאר אדיש לפלטפורמה זו.
אינסטגרם הפכה לכרטיס ביקור דיגיטלי אשר באמצעותו אנשים פרטיים בונים עצמם להיות מובילי דעת קהל ובאמצעות כך מפיקים פרנסה גבוהה, ועסקים מכל התחומים מקדמים את מכירות השירותים ו/או המוצרים שלהם.
אינסטגרם בנתה מדד אהדה (כמות עוקבים) אשר מסמל לרוב את מודעות הציבור לאישיות או העסק. ככל שיש לך יותר עוקבים, זהו מדד להצלחת העסק, אמינותו, רמת המוניטין והמודעות אליו. מחקרים מוכיחים כי, ככל שיש לך יותר עוקבים, זהו יחס ישיר לגידול במחזור המכירות.
יש לך תפריט מגוון ומדהים במסעדה, אתה צלם כישרוני מאוד, אולם האירועים שלך עוצר נשימה, אתה מאמן פיתוח גוף עם טכניקות מדהימות, כל זה לא משנה אם העולם לא יודע על כך ואין לך חשיפה לעסק שלך. ככל שהעסק ייחשף ליותר אנשים, תגדל כמות העוקבים ובעקבות כך תהא עליה במחזור העסק. ישנם עסקים רבים שלא צלחו משום שנדרשו להוצאות פרסום גבוהות מאוד. עד כה, כדי להגיע לכמות חשיפות גבוהות עבור העסק, נדרש זה לעלויות פרסום גבוהות. ואם זה לא מספיק, לא כל חשיפה היא רלוונטית, ומכאן שיחס ההמרה למכירות הוא נמוך.
מתוך הבנה של מניעות אלו להצלחת עסקים, החל הפיתוח של SMARTFFIC - מערכת אונליין הפועלת 24/7 לצורך קידום וחשיפת הפרופיל באינסטגרם לעשרות אלפי אנשים בחודש. התוצאה: מיקוד קהלי היעד על ידי פילטרים מתקדמים, תוך ניהול הקידום במערכת על ידי משרד פרסום מוביל בתחום, באופן שהלקוח לא מתעסק בכלום מלבד טיפול ושימור לקוחות.
כיצד פועל הקידום?
המערכת מספקת לייק ועוקב בשם העסק לקהלי היעד שהוגדו על ידי הפילטרים. ברגע שהעסק קיבל עוקב בחזרה, המערכת מבטלת את העוקב שניתן בשמו וכך הוא רק עולה בכמות העוקבים, אך לא בנעקבים. אם העסק לא קיבל עוקב בחזרה, המערכת תבטל את העוקב שניתן בשמו לאחר יומיים או לאחר 1000 חשיפות שנוצרו לעסק.
מהם הפילטרים המתקדמים היוצרים מיקוד לקהלי יעד התואמים את צביון העסק?
חשיפה לאנשים שהעלו תמונה בהאשטג מסוים: לדוגמה, מאמן פיתוח גוף יקבל חשיפה לכל מי שהעלה תמונה עם האשטג: pump / gym / nutrition / fitness
חשיפה לאנשים שהעלו תמונה במיקום מסוים: לדוגמה, אולם אירועים חדש יקבל חשיפה לכל מי שהעלה תמונה באולם המתחרה לו.
חשיפה לאנשים שעוקבים אחר הפרופיל של המתחרה שלך: לדוגמה, ynet יחשפו לאנשים שעוקבים אחר ICE.
חשיפה לאנשים פעילים אשר הגיבו או עשו לייק לפרופיל מסוים: לדוגמה, מספרה תיחשף לכל אלו שהגיבו או עשו לייק לתמונות של מספרה מתחרה.
חשיפה לאנשים לפי מין: זכר / נקבה.
שירותים מתקדמים נוספים של המערכת
- אפשרות להעלות כמות של תמונות ע"י טיימר (קביעת יום ושעה מראש) תוך תיוג אנשים, מיקום, הוספת טקסט. והכל אוטומטי.
- שליחת 200 הודעות תפוצה ביום לאינבוקס (טקס + תמונה / וודיאו) תוך מיקוד לקהלי יעד ע"י הפילטרים לעיל. לדוגמה אולם אירועים חדש שולח סרטון שיווקי לכל אלו שהעלו תמונה באולם מתחרה, תוך מתן הנחה לסוגרים אירוע עד תאריך מסוים.
- מתן הודעות אוטומטיות (הודעות שנקבעות מראש במערכת) לכל מי שהעלה תמונה בהאשטג מסוים. לדוגמה המערכת תגיב "20 אחוז הנחה ברכישת שעון רולקס" לכל מי שהעלה תמונה בהאשטג watches / rolex / style / fashion
- המערכת תתייג אוטומטית 200 איש בכל פוסט שיעלה בפרופיל העסק תוך מיקוד המתויגים ע"י הפילטרים לעיל. דרך מעולה להביא טראפיק לפרופיל של העסק.
לא קיימת בארץ מערכת יותר מתקדמת מ-SMARTFFIC הנותנת שירותים כה יעילים וממוקדים עבור עסקים, בעוד שהעלות מול התועלת היא כה נמוכה.
ליצירת קשר: [email protected]
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
