ארבעה טיפים לבחירת בית קפה בתל אביב

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה בזק בית קפה קפה

מה חשוב יותר? איכות הקפה והתערובת או מגוון הכריכים? אולי המוזיקה ברקע או השרות? ומה בדבר השרות: בהגשה או בהזמנה מהדלפק? בתל אביב ישנם עשרות ואולי יותר בתי קפה. איך תבחרו בבית הפקה המתאים לכם ביותר בביקור בעיר הגדולה?

 

מגיעים לפגישת עסקים בעיר הגדולה? או אולי עברתם שכונה ואתם מחפשים את בית הקפה שהכי יתאים לכם?

בתי קפה הפכו בשני העשורים האחרונים למקומות שלא רק שותים בהם קפה או נפגשים בהם לצרכים חברתיים, אלא להרבה יותר מכך: מבחר בתי קפה בתל אביב מציעים היום תפריטים של מסעדות של ממש ומהווים מקומות גם לפגישות מקצועיות או מפגשים קבועים.

 

אז מה באמת סוג המקום שאתם מחפשים?

מקום שתרצו לרדת אליו מהבית, בשורטס וכפכפים או מקום לפגישות עבודה?

בתור מקום קבוע, בחרו מקום שיהיה קטן יחסית ואינטימי ככל האפשר, עם זהות ואופי.

המקומות שיתאימו יותר לפגישות עסקים או מפגשים עסקיים יהיו לרוב המקומות הגדולים יותר. שם תוכלו גם לרוב להתמקם ליד שולחן גדול יחסית, להציב לפטופ אם צריך וכו'.

 

מיקום וחניה

במידה ואתם או האורחים שלכם מגיעים מחוץ לעיר, אתם צריכים מקום חניה זמין, בקרבת מקום.

מחירי החניה בתל אביב מעולם לא היום גבוהים כמו שהם היום, ומקומות החניה מעולם לא היו נדירים יותר.

לכן נסו להעדיף מקומות שיש אליהם תחבורה ציבורית נוחה (במרכז העיר אין בעיה), או לפחות חניון עירוני קרוב.

 

מחפשים בית קפה מוצלח בתל אביב? היכנסו עכשיו לאתר b144

 

אווירה – מה שנקרא "אמביאנס"

מוזיקה רועשת, סביבה רעשנית בכלל ועיצוב יכולים להרוס לכם את הכיף.

בחרו מקום שמקפיד על הדברים האלה: פלייליסט שהעובדים בוחרים יכול לשגע כל מי שהוא בן 30 ויותר, ואילו פלייליסט חלבי, שחוזר על עצמו, ישגע כל אחד אחרי 30 דקות.

 

ולסיום, למרבה הפלא, הקפה והאוכל

אתם אוהבים את הקפה שלכם עשוי ומוגש בצורה מסוימת, תערובת חזקה יותר או פחות, בקלייה בסגנון מסוים?

יש יותר ויותר בתי קפה שלהם תערובות משלהם, בדרגות קלייה וחמיצות משתנות. אתם לא יכולים לטעום מראש, אבל אתם יכולים לפחות לשאול – כך תדעו אם כדאי לכם אולי להזמין הפוך או קצת חלב בצד וכו'.

ולגבי האוכל? נאמר כך:

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.