תמיר הוד
צילום: משפחת הוד

לידיעת פוטין ומרקל: עורך חדש לתכנית חדשות החוץ של כאן 11

פרסום ראשון: תמיר הוד עוזב את ערוץ עשר לטובת תכנית חדשות החוץ היומית של כאן בהגשתו של מואב ורדי
אלכסנדר כץ | (3)

תמיד הוד יהיה עורך תכנית חדשות החוץ היומית של כאן 11 'העולם היום' אותה מגיש מואב ורדי - כך נודע לאייס. עד כה לתכנית שעלתה לאוויר בתחילת ינואר השנה, לא היה עורך קבוע, והעורך היומי שלה היה מבין קאדר העורכים של חטיבת החדשות.

 

הוד עבד ב-4 השנים האחרונות כעורך משנה של התכנית 'היום שהיה עם גיא זהר' בערוץ עשר, בה שימש לעיתים גם כעורך בפועל. בשנה האחרונה היה גם עורך משנה במהדורה המרכזית של חדשות עשר. עוד לפני כן עבד בדסק החדשות באתר נענע 10 במשך 3 שנים.

תכנית חדשות החוץ עוסקת באירועים ברחבי העולם. היא שובצה על משבצת השידור של שבע אקטואלי' שלא הצליחה לרשום נתוני צפייה מספקים, יחד עם 'והרי החדשות' שמשודרת אחריה, והשתיים מגישות את השידור למהדורת חדשות הערב של כאן 11. 

בתאגיד השידור כאן אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בן שכבה שלי 01/05/2018 03:55
    הגב לתגובה זו
    תמיר מאז ומעולם היה משהו יוצא דופן בחוכמה ובכשרון. מעבר לזה שהוא גם בן אגם מדהים ומיוחד. שווה בהחלט צפיה עם עורך כזה. בשנה טובה תמיר.עלה והצלח.
  • 2.
    מכירה את תמיר 01/05/2018 03:50
    הגב לתגובה זו
    מכירה את תמיר הוד באופן אישי.אחש צעיר ומוכשר.חכם,משכיל ועם ידע נרחב בכל תחום .אמיל נפש,צנוע ויפה תואר שעמל קשה נ בכדי להתקדם ולהגיע רחוק.הוא עוד יגיע מאד רחוק. בהצלחה רבה שיהיה לך תמיר אדם נדיר שכמוך
  • 1.
    ראובן 24/04/2018 16:36
    הגב לתגובה זו
    תמיר מוכשר מאוד. אין ספק שיצליח להביא את התוכנית להשגים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.