מפסגות לשטראוס: שלומי שפר מונה למנהל קשרי חוץ וממשל
חודשיים בלבד לאחר סיום דרכו בבית ההשקעות פסגות, הדובר לשעבר שלומי שפר כבר נוחת בתפקיד חדש ולא פחות מאתגר. לאייס נודע כי שפר יחליף את שוק ההון בשוק המזון ויצטרף לקבוצת שטראוס בתפקיד מנהל תקשורת חוץ וקשרי ממשל.
שפר צפוי להחליף בתפקידו את גיל מסינג ששימש בתפקיד ב-5 השנים האחרונות, מאז מינויו בפברואר 2013. מערך התקשורת של שטראוס כולל את ענת לב-קונפורטס שאחראית ליחסי הציבור והדיגיטל של מותגי החברה בישראל וכן את משרד יחסי הציבור של רני רהב המלווה את החברה. בראש המערך עומדת אסנת גולן, המשמשת כסמנכ”ל תקשורת ודיגיטל ודוברת קבוצת שטראוס, אליה יהיה כפוף גם שפר.
התפקיד שאותו ימלא שפר כולל דברור פעילותה של קבוצת שטראוס כלפי חוץ בארץ ובעולם, ניהול תחום יחסי הציבור הבינלאומיים והקשר עם החברות, כולל ליווי הנהלת ומובילי התחומים בקבוצה בנושאים בעלי השלכות תקשורתיות. בנוסף לכך, ינהל את תחום קשרי הממשל והרגולציה בקבוצה.
שפר ושטראוס אישרו את הפרטים לאייס.
- 2.אריאל שפר הבן שלו 30/09/2019 12:51הגב לתגובה זוכול הכבוד אבא
- 1.בחור מעולה, מוכשר ונעים. בהצלחה! (ל"ת)יוני מרוטשילד 26/03/2018 12:56הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
