קשת רוצה את התוכן שלכם: מקימה קרן להשקעות בפורמטים
קשת מודיעה הבוקר (יום ג'), במסגרת כנס INTV לחדשנות בטלוויזיה, על הקמת קרן ראשונה מסוגה בישראל בסכום מוערך של 55 מיליון דולר, להשקעה בתוכן בינ"ל. הקרן, בשותפות עם - אלטשולר שחם, הפניקס, הלמן-אלדובי וארקסיס, מוקמת במטרה להשקיע ולהפיק במדינות שונות ובהמשך להפיץ תכני טלוויזיה ברחבי העולם, באמצעות ניצול מערכי הפיתוח והפצה הבינ"ל של קשת.
בחברה אומרים כי מדובר במהלך חדשני ופורץ דרך במסגרתו משקיעים הגופים המוסדיים, לראשונה, בתחום הפקות הטלוויזיה בעולם, מתוך הבנה ואמונה בפוטנציאל הגלום בתחום, כפי שהוא מתברר בשנים האחרונות. כזכור, שוק הפורמטים הישראלי מגלגל כ-200 מיליון דולר בשנה, כשאחת השחקניות הראשיות היא KI, הזרוע הבינ"ל של קשת.
למעשה הפעילות של הקרן פשוטה: היא תשקיע בפורמטים שיוצעו לה, בתמורה לאחוזים מההכנסות שהפורמט ייצור. כך נכנסים למעשה לשוק עוד מיליוני דולרים נוספים לפיתוח והפקה של פורמטים חדשים.
את המהלך של קשת ליוו בנקאי ההשקעות של רוסריו קפיטל ועורכי הדין עטיר יפה וקרן שמואלי מפרל כהן.
"שוק התוכן הטלוויזיוני העולמי נמצא בפריחה כלכלית ויצירתית חסרת תקדים בשנים האחרונות", אומר אבי ניר, מנכ"ל קשת. "קשת בעזרת KI השתלבה במגמה העולמית הזו והגיעה להישגים משמעותיים. עתה הגיע הזמן למהלך גדול נוסף. הקרן בשותפות עם הגופים המוסדיים עתירי ההישגים משוק ההון, היא קפיצת דרך משמעותית בעולם התוכן הבינ"ל, זאת בעזרת שילוב של יכולות יצירתיות, מהירות תגובה, רשת הפצה ויכולת ההשקעה שמביאה עמה הקרן. אני מודה לסיגל אלבוחר וויקטור וקרט מקשת ומודה מקרב לב לשותפינו על החזון יוצא הדופן ועל והאמונה".
- מי לא ראה אתמול רוקדים עם כוכבים? על המונופול של קשת בשוק הטלוויזיה
- "משקיעים פרטיים מעדיפים AI וסייבר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה אומרים החברים בקרן החדשה? לדברי חגי שרייבר, ראש תחום נוסטרו הפניקס, "הקרן תהיה תוספת איכותית ולא קורלטיבית לתיקי הנכסים של הפניקס ועמיתיה". אמיר גיל, מנהל השקעות ראשי בהלמן אלדובי, מוסיף כי "אנו רואים בהשקעה בקרן קשת אינטרנשיונל הזדמנות עבור לקוחותינו ליהנות מחשיפה לצמיחה המרשימה של שוק המדיה בכלל ושוק הסדרות בפרט בשנים האחרונות זאת על רקע השינוי המהותי בהרגלי הצפייה הגלובליים ובפלטפורמות המדיה המתקדמות שמאפשרות זאת".
דודי שיפטר, מנהל השקעות ראשי ובעלים ארקסיס ניהול הון גלובלי, אומר כי "כולם מכירים את ההצלחות בתחום ההיי טק, אך מסתבר שגם בתחום התוכן ישראל היא מהמובילות בעולם בזכות אותן תכונות ואין דוגמה טובה מזו מאשר קשת אינטרנשיונל. כגוף המנהל לקוחות מהשורה הראשונה בישראל, אנו מחפשים עבור לקוחותינו השקעות מצוינות עם פרופיל סיכון סיכוי מוצלח ובין השאר השקעות שלא יהיו קורלטיביות עם שוקי ההון בארץ ובכלל".
- 1.הברבור 13/03/2018 11:32הגב לתגובה זורשת, תאכלו קקה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
