
קרסו רוצים "לשטוף את הרשת" עם האשטגים ותמונות מיקרה
בעולם הפרסום הדיגיטלי של ימינו "לשטוף את הרשת" הוא יעד נחשק ומספיק עבור מהלך סושיאל. המונח אמנם שחוק ונדוש, אבל זה רק משום שרבים משתמשים בו ביד חופשית מדי. המהלך העדכני ביותר שמנסה לעמוד במשימה הזו שייך לקרסו יבואנית רכבי ניסאן ומשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן G עבור הדגם החדש של המיקרה.
על פניו מדובר במהלך כמעט מתמטי מבחינת הרציונל השיווקי שלו. החברה השיקה אתמול (יום ב') משחק שבמסגרתו נדרש הציבור לחפש, לצלם ולהעלות לפייסבוק/אינסטגרם תמונה של רכב מסוג מיקרה בצירוף ההאשטג #wantamicra. אחת מאותן רכבי ה-micra היא הרכב הספציפי שאותו החברה "שתלה" ברחובות ישראל והראשון שיצלם אותה יזכה במיקרה חדשה.
אין שום רמז ספציפי לגבי המיקרה שיש לצלם ואפשר לצלם ללא הפסקה ולהעלות תמונות של מיקרה לרשת. השורה התחתונה ברורה - במידה והמשחק אכן יתפוס והקהל ישתף פעולה - היכונו לאלפי תמונות ברשת בצירוף ההאשטג. הוא שאמרנו, דרך קלה ופשוטה, חמיצרית משהו (ייתכן והחברה תצרף רמזים בהמשך) להשתלב בפיד של כולנו ולהפוך לנושא שיחה. לגולשי אייס הנאמנים נוכל לתת טיפ קטן שאותו הצלחנו להבין בין השורות: חפשו micra חונה ולא נוסעת.
קרדיטים סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא קופרייטר: דניאל בנייה ארט דירקטור: ליאור שוסטר ארט דירקטורית: חווה נאמן מנהלת לקוחות: מיה סגל סופרוויזרית: גלית אשד תקציבאית: ענבר שביט מפיקת משרד: אורלי ווילנסקי מנכ"ל משותף: אור גלייכר מנכ"ל משותף ומנהל קריאטיב ראשי: בן סבר
- 3.יפה האדפטציה של מחבואים לימינו (ל"ת)גימל 19/02/2018 14:59הגב לתגובה זו
- 2.יוסי 19/02/2018 14:29הגב לתגובה זובשבדיה ובדר.אפריקה עם VW בשני קמפיינים שונים אם לא יותר
- 1.וואט 19/02/2018 13:04הגב לתגובה זוברצינות, איך מבצע צלם משהו ותוסיף האשטאג שיש בכל מקום שתירק בו - הופך לאייטם? איך הדבר הזה נחשב מהלך או קריאייטיב ולמה לעזאזל זה ראוי לכתבה? משהו עובר על אייס (על התעשייה - זה כבר ידוע)