ניסאן מיקרה
צילום: יח"צ

קרסו רוצים "לשטוף את הרשת" עם האשטגים ותמונות מיקרה

יבואנית הרכב באמצעות ענבר מרחב G מזמינה את הציבור לצלם מכוניות מיקרה ברחוב ולהעלות לפייסבוק ואינסטגרם בצירוף האשטג כדי לזכות ברכב חדש
משה בנימין | (3)

בעולם הפרסום הדיגיטלי של ימינו "לשטוף את הרשת" הוא יעד נחשק ומספיק עבור מהלך סושיאל. המונח אמנם שחוק ונדוש, אבל זה רק משום שרבים משתמשים בו ביד חופשית מדי. המהלך העדכני ביותר שמנסה לעמוד במשימה הזו שייך לקרסו יבואנית רכבי ניסאן ומשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן G עבור הדגם החדש של המיקרה

על פניו מדובר במהלך כמעט מתמטי מבחינת הרציונל השיווקי שלו. החברה השיקה אתמול (יום ב') משחק שבמסגרתו נדרש הציבור לחפש, לצלם ולהעלות לפייסבוק/אינסטגרם תמונה של רכב מסוג מיקרה בצירוף ההאשטג #wantamicra. אחת מאותן רכבי ה-micra היא הרכב הספציפי שאותו החברה "שתלה" ברחובות ישראל והראשון שיצלם אותה יזכה במיקרה חדשה. 

אין שום רמז ספציפי לגבי המיקרה שיש לצלם ואפשר לצלם ללא הפסקה ולהעלות תמונות של מיקרה לרשת. השורה התחתונה ברורה - במידה והמשחק אכן יתפוס והקהל ישתף פעולה - היכונו לאלפי תמונות ברשת בצירוף ההאשטג. הוא שאמרנו, דרך קלה ופשוטה, חמיצרית משהו (ייתכן והחברה תצרף רמזים בהמשך) להשתלב בפיד של כולנו ולהפוך לנושא שיחה. לגולשי אייס הנאמנים נוכל לתת טיפ קטן שאותו הצלחנו להבין בין השורות: חפשו micra חונה ולא נוסעת. 

 

קרדיטים

סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא

קופרייטר: דניאל בנייה

ארט דירקטור: ליאור שוסטר

ארט דירקטורית: חווה נאמן

מנהלת לקוחות: מיה סגל

סופרוויזרית: גלית אשד

תקציבאית: ענבר שביט

מפיקת משרד: אורלי ווילנסקי

מנכ"ל משותף: אור גלייכר

מנכ"ל משותף ומנהל קריאטיב ראשי: בן סבר

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יפה האדפטציה של מחבואים לימינו (ל"ת)
    גימל 19/02/2018 14:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יוסי 19/02/2018 14:29
    הגב לתגובה זו
    בשבדיה ובדר.אפריקה עם VW בשני קמפיינים שונים אם לא יותר
  • 1.
    וואט 19/02/2018 13:04
    הגב לתגובה זו
    ברצינות, איך מבצע צלם משהו ותוסיף האשטאג שיש בכל מקום שתירק בו - הופך לאייטם? איך הדבר הזה נחשב מהלך או קריאייטיב ולמה לעזאזל זה ראוי לכתבה? משהו עובר על אייס (על התעשייה - זה כבר ידוע)
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.