ניסאן מיקרה
צילום: יח"צ

קרסו רוצים "לשטוף את הרשת" עם האשטגים ותמונות מיקרה

יבואנית הרכב באמצעות ענבר מרחב G מזמינה את הציבור לצלם מכוניות מיקרה ברחוב ולהעלות לפייסבוק ואינסטגרם בצירוף האשטג כדי לזכות ברכב חדש
משה בנימין | (3)

בעולם הפרסום הדיגיטלי של ימינו "לשטוף את הרשת" הוא יעד נחשק ומספיק עבור מהלך סושיאל. המונח אמנם שחוק ונדוש, אבל זה רק משום שרבים משתמשים בו ביד חופשית מדי. המהלך העדכני ביותר שמנסה לעמוד במשימה הזו שייך לקרסו יבואנית רכבי ניסאן ומשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן G עבור הדגם החדש של המיקרה

על פניו מדובר במהלך כמעט מתמטי מבחינת הרציונל השיווקי שלו. החברה השיקה אתמול (יום ב') משחק שבמסגרתו נדרש הציבור לחפש, לצלם ולהעלות לפייסבוק/אינסטגרם תמונה של רכב מסוג מיקרה בצירוף ההאשטג #wantamicra. אחת מאותן רכבי ה-micra היא הרכב הספציפי שאותו החברה "שתלה" ברחובות ישראל והראשון שיצלם אותה יזכה במיקרה חדשה. 

אין שום רמז ספציפי לגבי המיקרה שיש לצלם ואפשר לצלם ללא הפסקה ולהעלות תמונות של מיקרה לרשת. השורה התחתונה ברורה - במידה והמשחק אכן יתפוס והקהל ישתף פעולה - היכונו לאלפי תמונות ברשת בצירוף ההאשטג. הוא שאמרנו, דרך קלה ופשוטה, חמיצרית משהו (ייתכן והחברה תצרף רמזים בהמשך) להשתלב בפיד של כולנו ולהפוך לנושא שיחה. לגולשי אייס הנאמנים נוכל לתת טיפ קטן שאותו הצלחנו להבין בין השורות: חפשו micra חונה ולא נוסעת. 

 

קרדיטים

סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא

קופרייטר: דניאל בנייה

ארט דירקטור: ליאור שוסטר

ארט דירקטורית: חווה נאמן

מנהלת לקוחות: מיה סגל

סופרוויזרית: גלית אשד

תקציבאית: ענבר שביט

מפיקת משרד: אורלי ווילנסקי

מנכ"ל משותף: אור גלייכר

מנכ"ל משותף ומנהל קריאטיב ראשי: בן סבר

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יפה האדפטציה של מחבואים לימינו (ל"ת)
    גימל 19/02/2018 14:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יוסי 19/02/2018 14:29
    הגב לתגובה זו
    בשבדיה ובדר.אפריקה עם VW בשני קמפיינים שונים אם לא יותר
  • 1.
    וואט 19/02/2018 13:04
    הגב לתגובה זו
    ברצינות, איך מבצע צלם משהו ותוסיף האשטאג שיש בכל מקום שתירק בו - הופך לאייטם? איך הדבר הזה נחשב מהלך או קריאייטיב ולמה לעזאזל זה ראוי לכתבה? משהו עובר על אייס (על התעשייה - זה כבר ידוע)
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״