ירידה לכוכב הבא ומהפכה במטבח; פנים אמיתיות מתאוששת
2 המותגים הגדולים ששודרו אמש (יום א') רשמו היחלשות גדולה ברייטינג בהשפעת מסיבות החנוכה והירידה בצפייה הכללית. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא (קשת 12) נחלשה מ-19.6% ל-17.3%, ואילו מהפכה במטבח (רשת 13) ירדה מ-14.6% ל-12.4%.
מנגד הצליחה פנים אמיתיות (ערוץ עשר) של אמנון לוי להתאושש במקצת אחרי הקריסה של השבוע שעבר (4.5%) והתחזק בכמעט נקודה ל-5.4%. הערב יהיו כאן (כאן 11) בשיבוץ חדש, הניבה 2.2%, גבוה מהנתונים שהשיגה בימי שישי בערב.
הסדרה 'נבסו' (רשת 13) סגרה עונה שנייה עם 11.3%, לקט של 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) הניב 8.7%, 'הצנרת' (רשת 13) רשמה 6.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) ניפקה 4.9%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-4.7%, הסדרה 'שאטו עין כרם' (ערוץ עשר) הסתפקה ב-2.2%, 'הצינור' (ערוץ עשר) קיבלה 2.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) רשמה 3% ו'עד כאן' (כאן 11) עם 1.3% בלבד.
בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) שומרת על נתונים גבוהים של 4.6%, מול 2.7% ל'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) ו-2.1% ל'הבוקר של קשת' (קשת 12).
- הכוכב הבא ממשיכה לשלוט בפריים טיים; הפתעה במקום השני
- חדשות 13 צמצם את הפער מול 14. מי שלט בפריים-טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.8%. מנגד רשמה 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) 5.7%, ועקפה את 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם 4.9%. 'שבע אקטואלי' (כאן 11) הניבה 2.3%.
בגזרת החדשות: חדשות 2 בקשת קיבלה 11.8%, מול 9.4% לאותה מהדורה ברשת. חדשות עשר הניבה 7.7%, ואילו חדשות הערב (כאן 11) עם 4.1%.
- 1.איציק 18/12/2017 11:43הגב לתגובה זונבסו - עונה שנייה! חדשות 2 - פי 3 מערוץ 10, הירידה הכללית נובעת ממסיבות חנוכה.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
