תומר רוטנברג מונה לסמנכ"ל לקוחות ב-Awesome
לאחר שהקים וניהל ב-3 השנים האחרונות חברת סטארט אפ בתחום השיווק במובייל (Martech), תומר רוטנברג מצטרף לסוכנות המיתוג Awesome שבה ישמש כסמנכ"ל לקוחות. רוטנברג (39) הוא בעל 10 שנות ניסיון בענף הפרסום ובתפקידו האחרון בענף שימש כסמנכ"ל לקוחות במקאן תל אביב שממנו פרש בפברואר 2015.
במסגרת עבודתו במקאן טיפל רוטנברג בתקציבי מותגים מובילים במשק הישראלי ומותגים בינלאומיים ביניהם: דומינוס פיצה, הונדה, The Next Web, אל על, Yes ועוד. בפועל רוטנברג צפוי לשמש כסמנכ"ל לקוחות אך מטבע הדברים, בהתבסס על ניסיונו, יוסיף להצעה הכוללת של Awesome הבנה מעמיקה בדיגיטל וטכנולוגיה והרחבת הפעילות לשוק הגלובלי ומיתוג חברות היי טק.
מעין פרוינד, מנכ"ל הסוכנות: "תומר הוא ללא ספק אחד הטאלנטים הבולטים בניהול לקוחות והוא משלב הבנה שיווקית ועסקית מעמיקה עם גישה חדשנית וחיבור לטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אני בטוח שהוא יבנה את מחלקת ניהול הלקוח הטובה ביותר בישראל ויעזור לנו לכבוש את היעדים המאתגרים שהצבנו לעצמנו ב-Awesome".
- 7.אחלה של בחור! (ל"ת)גיא מגיד 16/10/2017 15:15הגב לתגובה זו
- 6.בחור מוכשר (ל"ת)משה 15/10/2017 22:34הגב לתגובה זו
- 5.אחד שמכיר 15/10/2017 20:09הגב לתגובה זותומר כל הכבוד לך עלה והצלח!
- 4.בהצלחה יפיוף (ל"ת)יוסף 15/10/2017 18:38הגב לתגובה זו
- 3.וואו ! 15/10/2017 18:01הגב לתגובה זויחד עם תומר עוד יותר טוב ממה שהיה קודם וגם קודם היה פצצה !
- 2.נסיך נסיך נסיך! (ל"ת)עובדת לשעבר 15/10/2017 17:36הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה תותח!! (ל"ת)עופר 15/10/2017 15:35הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
