הבעת אמון: ראובני פרידן זכה מחדש בתקציב עמק יזרעאל
משרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכה מחדש בתקציב הפרסום של מכללת עמק יזרעאל. כפי שפורסם באייס, המכללה העמידה את התקציב למכרז פומבי 4 שנים לאחר המכרז הקודם שבו זכה ראובני פרידן.
על התקציב התמודדו 2 משרדים בנוסף לראובני פרידן, יהושע TBWA ו-True (לשעבר ברזני לוי). בין תנאי הסף שדרשה המכללה היו המחזור הכספי המלא של המשרד, המחזור הכספי בגין פרסומים באינטרנט, ניסיון קודם והמלצות, הצוות המיועד לטפל בתקציב המכללה ו-3 מקרי בוחן ודוגמאות לקמפיינים שבוצעו על ידו. כמו כן דרשה המכללה ניסיון של 5 שנים, עם לפחות לקוח אחד שתקציבו השנתי עומד על 2.5 מיליון שקלים ומעלה ולקוח נוסף מתחום הדיגיטל שתקציבו עומד על לפחות 750 אלף שקל בשנה.
על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הפרסום של המכללה עמד ב-2016 על כ-3 מיליון שקלים במחירי מחירון וללא פעילות בטלוויזיה. היקף דומה של פעילות פרסום במדיה השקיעה המכללה ב-2017 עד כה, שוב ללא פעילות בטלוויזיה כאשר הדגש המרכזי הוא על גזרת הדיגיטל. התקציב בפועל עמד על כ-2 מיליון שקלים.
- 6.מישהו שערק החוצה 22/08/2017 21:25הגב לתגובה זורק מראה כמה המצב של התעשיה הזאת בקאנטים
- 5.טלי 22/08/2017 14:27הגב לתגובה זושהפרמטרים לזכייה במכרזים הם מחזורים כספיים ונסיון ,לא פלא שמשרד לא יצירתי כמו ראובני עדיין בכלל עובד ..
- 4.יפה אפרתי 21/08/2017 16:42הגב לתגובה זולמה שלא יזכו? אנשים מדהימים ישרים ומקסימים. וכן הבן שלי עובד שם ואני גאה.
- 3.גוני 21/08/2017 15:14הגב לתגובה זוהרימה אותם אלעל
- 2.ענת 21/08/2017 13:00הגב לתגובה זומגיע לכם
- 1.איזי 21/08/2017 12:40הגב לתגובה זוממשיכים להיות המשרד עם הנאמנות הכי חזקה בענף
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
