תומר אביטל
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק

תומר אביטל חוזר לכנסת: "מחזירים לי את האישור"

שנה לאחר שאישור הכניסה שלו לסיקור בכנסת נשלל, העיתונאי תומר אביטל ישוב למשכן לאחר שמנכ"ל הכנסת והדובר הודיעו לו על קביעת קריטריונים חדשים למתן היתר לעיתונאים עצמאיים
משה בנימין |
נושאים בכתבה תומר אביטל

שנה לאחר שנשלל ממנו אישור הכניסה לכנסת לטובת סיקור עיתונאי - תומר אביטל ישוב למשכן לאחר פגישה עם מנכ"ל הכנסת החדש והדובר. כזכור, אביטל שסיקר את הכנסת עבור 'כלכליסט' ולאחר מכן עבור 'עובדה' ביקש להמשיך לעשות זאת כעיתונאי פרילנס עבור גופי תקשורת שונים אך אישור הכניסה שלו לכנסת נשלל ממנו. 

עם שלילת האישור על ידי הכנסת נרתמו לעזרתו של אביטל קולגות מתחום הסיקור הפרלמנטרי שהעבירו את מחאתם לדובר הכנסת, במטרה לשנות את רוע הגזירה. בין הטענות שנשמעו אז הייתה התהייה - האם הכנסת למעשה נוקמת באביטל על שעמד בראשו של הפרויקט "100 ימים של שקיפות".   

בפוסט שהעלה אביטל בפייסבוק הוא כותב: "מזה שנה הכנסת מסרבת להכיר בי כעיתונאי. זאת למרות שכתבתי במהלכה אינספור כתבות והתראיינתי עשרות פעמים בנושאים פרלמנטאריים. בהיעדר קריטריונים ההנהלה אפשרה גישה למקורבים ומאעכרים אך הקשתה על עיתונאים עצמאיים שסירבו ללכת בתלם. הורחקתי מאירועים, מאגפים שלמים וממזנון הח"כים. הייתי תלוי בחסדי המערכת כדי לקבל מידע ואפילו להיכנס.

"התקופה הזו נגמרה! מנכ"ל הכנסת החדש אלברט סחרוביץ' והדובר יותם יקיר נפגשו אתי והודיעו לי כי ייקבעו קריטריונים למתן היתר לעיתונאים עצמאיים ויוחזר לי היתר הכניסה.

"זה ניצחון קטן לכאורה אבל לדעתי קרן אור חשובה: זו הכרה רשמית בעיתונות העצמאית שהיא-היא שלוחת ידו של הציבור הרחב. כלב שמירה בלתי-תלוי בעידן של עיתונות מסחרית נגועה באינטרסים, וציבורית בפוליטיקאים. אני מאושר במיוחד שהיעד שלנו הושג: אחרים שיירצו לצאת למסע המרתק של עיתונות עצמאית לא ייאלצו לחצות דרך חתחתים ויזכו לגישה בדיוק כמו עמיתיהם בכלי התקשורת המסורתיים. 

"תודה ממעמקי נפשי לארגונים, ח"כים ואזרחים שהתעצבנו יחד אתי ושגרו מכתב לאדלשטיין, שיתפו, פנו ועשו לייק. אם אנקוב שמות אשכח רבים כי זה באמת אינסוף צדיקים וצדיקות. אז תודה לכולכם, ולהנהלת הכנסת שפתחה דף חדש, לדעתי עם הציבור כולו, ומראה כי כל רגע הוא הרגע לעשות את הדבר הנכון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״