אנשים אמיתיים - מוכרים מכוניות? שברולט עולה בקמפיין 'קבוצות מיקוד' חדש לספארק
לאחר שהופיע בקמפיין האחרון של מיצובישי פאג'רו, טרנד האנשים האמיתיים קופץ לבקר גם במותג הרכב שברולט, בקמפיין החדש לדגם הספארק. פרסומת חדשה למותג באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן מציגה קונספט של "אנשים אמיתיים - לא שחקנים" שמצולמים במתכונת של מעין קבוצת מיקוד שבסופה הפתעה.
הקמפיין החדש של ראובני פרידן מתחבר לשפה הבינלאומית של שברולט ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם. סדרת הסרטונים מציגה קבוצת אנשים כמדגם שאמור לייצג רבדים שונים באוכלוסיית המדינה. קבוצת האנשים מובלת לחדר שבו מתנהל דיון בנושא מסוים שלא קשור למותג עצמו. בסופו של הדיון מתקבלת תובנה, אשר מתקשרת לדגמים החדשים של שברולט והאפשרויות שהם מציעים ללקוח, כמו חיבוריות מתקדמת למכשירי טלפון חכמים, או עוצמת מנוע.
גלית עיני, סמנכ"ל שיווק ומכירות : "הצרכן הפך מחוכם יותר ולמד לקרוא בין השורות. זאת הסיבה שהחלטנו להתחבר לשפה הגלובלית של שברולט, שהביאה לצמיחה של המותג בארה"ב, ולבדוק כיצד אנשים אמתיים יגיבו כשהם ייחשפו לדגמים החדשים של שברולט, בלי מניפולציות שיווקיות, כל האמת, ישירות אל המצלמה, ממש כמו הגולש שמגיב בפייסבוק".
- ממשיכה לגייס סלבס: סרנגה יככב בקמפיין החדש של AIG
- 15 דקות התהילה: קמפיין ראשון ליוצאי חתונה ממבט ראשון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
זיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני פרידן IPG: "אנשים יושבים בערב לראות ריאליטי, לא פרסומות. עוד ועוד רכבים חולפים להם בפרסומות על המסך, למישהו יש מושג איזה רכב זה היה? מישהו שם לב? שברולט השכילו להבין את זה והחליטו 'טו קאט דה בולשיט'. במקום שהמותג ידבר על עצמו, ניתן לאנשים אמיתיים לדבר עליו. במקום עוד פרסומת, ניצור תוכן מלהיב ומבודל, נעשה ניסויים משעשעים ומפתיעים, ניתן לצרכן ערך וחוויה. ברמה המקצועית והאישית, התמזל מזלנו לקחת חלק באחד הקמפיינים המצליחים בעולם ולעבוד לצד המקצוענים הגדולים בעולם ולקבל רוח גבית מלקוח שלקח על עצמו למצוא דרכים חדשות לליבו של הצרכן".
- 2.איתי 20/03/2016 17:42הגב לתגובה זומנסים להציג "אנשים אמיתיים" ובסוף מה מקבלים? דוגמנים ושחקנים. אין לי ספק שכל אחד ואחד מהם חתום בסוכנות טאלנטים כלשהי. לא מתאים, רוצים אנשים אמיתיים אז תביאו את המוכר מהקיוסק, את הנהג מגט טקסי ואת ההיא שעוברת בבניין כל בוקר משרד-משרד לחלק סנדויצ'ים. העניין הוא שאלו לעולם לא יתגודדו בפליאה סביב פלא הבריאה המכונה ספארק אלא במקרה הטוב ישמעו שיש לזה הרבה כוח סוס ויגידו "אה, סבבה. עדיין קופסת טונה עם גלגלים." וזה חברים לא מצטלם משהו
- 1.רחל 18/03/2016 21:01הגב לתגובה זואני חושבת שהפרסומת מקסימה ושונה! לא עוד אחת שאנחנו כבר רגילים ומאוסים מלראות! אהבתי!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
