ארנה רהיטים
רכישת רהיטים חדשים היא חוויה שיכולה להיות מאוד מטרידה ומורכבת, והיא יכולה להיות גם מאוד מהנה ומספקת. את ההבדל עושים שורה של אלמנטים ובראשם המבחר העומד לרשותכם, היכולת שלכם להתאים את הפריטים השונים לטעמכם האישי והתמיכה המקצועית לה אתם זוכים. ארנה רהיטים היא יצרנית רהיטים וותיקה ומובילה המציעה מגוון רחב של פריטי ריהוט לבית לרבות מיטות, ספות, כורסאות, שולחנות, כסאות, פינות ישיבה, מערכות סלוניות שלמות ועוד.
התאמת פריטי ריהוט להעדפות הלקוח
אחד המאפיינים הבולטים ביותר בפעילותה של ארנה רהיטים היא היכולת שלה להתאים את פריט הריהוט שאותו אתם רוצים להעדפות האישיות שלכם, ובתוך כך לשמור על עקרונות העיצוב המקצועיים. את זה תוכלו לעשות באמצעות פגישות מקצועיות עם צוות מעצבי הבית של החברה, פגישות בהן תוכלו להציף את כל ההעדפות האישיות שלכם, את הרהיט כפי שדמיינתם אותו וכפי שהייתם רוצים לראות אותו לבסוף, ובהן גם תוכלו לקבל את המשוב המקצועי שיבטיח שכל עיצוב סופי שייבחר הוא עיצוב העולה בקנה אחד עם כללי העיצוב המקצועיים.
מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית
חברת ארנה רהיטים מציעה מגוון רחב של פריטי ריהוט באין ספור דגמים אותם תוכלו לבחור ישירות מן המדף, או לחילופין, לבצע התאמות אישיות סביב כל פריט ופריט. בכלל זה, תוכלו להגביה את רגלי הרהיט, להוסיף עיטורי תפירה וקפיטונאז', לבחור את הריפוד המתאים לכם מבין שלל ריפודי עור, דמוי עור ובד במגוון דגמים, מרקמים, צבעים ודוגמאות, לעבות את כריות הישיבה והמשענת ולשנות את מידת הקשיחות שלהן ולבצע עוד שלל שינויים בהתאם לצרכים והרצונות שלכם.
סטנדרטים גבוהים בכל מרכיבי התכנון, העיצוב והייצור
ארנה רהיטים מקפידה מאוד גם על כל נושא האיכות ורמת הגימור, ומקיימת תהליך מקצועי מאוד של בחירת חומרי גלם, עם הקפדה על עבודה עם עץ מלא, מתכות איכותיות, בדים חזקים ועבים, תפירה מקצועית ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. מכל אלה תוכלו ליהנות הן במסגרת דגמי הבסיס המוצעים על ידי החברה, והן במסגרת תהליך התאמה אישית שלכל אורכו יישמרו הסטנדרטים הגבוהים על פיהם מעצבת ומייצרת חברה את פריטי הריהוט המוצעים על ידה.
- 5 דרכים להפוך משרד קר למרחב נעים ומעורר השראה
- סוגי עבודות זכוכית: מה חשוב לדעת לפני התחלת הפרויקט שלך?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שירות מקצועי מקצה לקצה
פעילות החברה משתרעת על פני כל שרשרת הערך החל מצוות מעצבים מקצועיים, האחראים על תהליך התכנון של הרהיט בהיבטי עיצוב, אסתטיקה, נוחות ושימושיות, דרך צוות הייצור המבצע את בחירת חומרי הגלם ותהליך הייצור על פי סטנדרטים בינלאומיים, וכלה בצוות ייעוץ מקצועי העומד לרשותכם באולם התצוגה של החברה, ויספק לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל כל החלטה, ולהרגיש בטוחים לחלוטין לגבי כל החלטה שתקבלו.
מגוון רחב של סגנונות עיצוב
את שלל הדגמים המוצעים על ידי החברה תוכלו לבחון באולם התצוגה הממוקם בתל אביב, שם גם תוכלו להיחשף ולבחון עוד מגוון רחב של אפשרויות באמצעות קטלוגים מפורטים עליהם תוכלו לעבור בליווי הצוות המקצועי של החברה. בתהליך זה תוכלו להיחשף למגוון עיצובים בסגנונות עיצוב כפריים, מודרניים, קלאסיים, יוקרתיים, וינטאג', מתכתיים, חדשניים ועוד, ולקבל את כל המידע על מרכיבי הפריטים, מקורות ההשראה בעיצוב, אפשרויות ההתאמה האישית הרלוונטיות וכל מידע אחר לו תזדקקו כדי לקבל החלטה.
המקום שכדאי לבקר בו לפני שקונים רהיטים
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
