ארנה רהיטים
רכישת רהיטים חדשים היא חוויה שיכולה להיות מאוד מטרידה ומורכבת, והיא יכולה להיות גם מאוד מהנה ומספקת. את ההבדל עושים שורה של אלמנטים ובראשם המבחר העומד לרשותכם, היכולת שלכם להתאים את הפריטים השונים לטעמכם האישי והתמיכה המקצועית לה אתם זוכים. ארנה רהיטים היא יצרנית רהיטים וותיקה ומובילה המציעה מגוון רחב של פריטי ריהוט לבית לרבות מיטות, ספות, כורסאות, שולחנות, כסאות, פינות ישיבה, מערכות סלוניות שלמות ועוד.
התאמת פריטי ריהוט להעדפות הלקוח
אחד המאפיינים הבולטים ביותר בפעילותה של ארנה רהיטים היא היכולת שלה להתאים את פריט הריהוט שאותו אתם רוצים להעדפות האישיות שלכם, ובתוך כך לשמור על עקרונות העיצוב המקצועיים. את זה תוכלו לעשות באמצעות פגישות מקצועיות עם צוות מעצבי הבית של החברה, פגישות בהן תוכלו להציף את כל ההעדפות האישיות שלכם, את הרהיט כפי שדמיינתם אותו וכפי שהייתם רוצים לראות אותו לבסוף, ובהן גם תוכלו לקבל את המשוב המקצועי שיבטיח שכל עיצוב סופי שייבחר הוא עיצוב העולה בקנה אחד עם כללי העיצוב המקצועיים.
מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית
חברת ארנה רהיטים מציעה מגוון רחב של פריטי ריהוט באין ספור דגמים אותם תוכלו לבחור ישירות מן המדף, או לחילופין, לבצע התאמות אישיות סביב כל פריט ופריט. בכלל זה, תוכלו להגביה את רגלי הרהיט, להוסיף עיטורי תפירה וקפיטונאז', לבחור את הריפוד המתאים לכם מבין שלל ריפודי עור, דמוי עור ובד במגוון דגמים, מרקמים, צבעים ודוגמאות, לעבות את כריות הישיבה והמשענת ולשנות את מידת הקשיחות שלהן ולבצע עוד שלל שינויים בהתאם לצרכים והרצונות שלכם.
סטנדרטים גבוהים בכל מרכיבי התכנון, העיצוב והייצור
ארנה רהיטים מקפידה מאוד גם על כל נושא האיכות ורמת הגימור, ומקיימת תהליך מקצועי מאוד של בחירת חומרי גלם, עם הקפדה על עבודה עם עץ מלא, מתכות איכותיות, בדים חזקים ועבים, תפירה מקצועית ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. מכל אלה תוכלו ליהנות הן במסגרת דגמי הבסיס המוצעים על ידי החברה, והן במסגרת תהליך התאמה אישית שלכל אורכו יישמרו הסטנדרטים הגבוהים על פיהם מעצבת ומייצרת חברה את פריטי הריהוט המוצעים על ידה.
- איך לחסוך בעיצוב חדר השינה?
- עיצוב ביתנים: איך למנף תערוכות לכדי כלי שיווקי עוצמתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שירות מקצועי מקצה לקצה
פעילות החברה משתרעת על פני כל שרשרת הערך החל מצוות מעצבים מקצועיים, האחראים על תהליך התכנון של הרהיט בהיבטי עיצוב, אסתטיקה, נוחות ושימושיות, דרך צוות הייצור המבצע את בחירת חומרי הגלם ותהליך הייצור על פי סטנדרטים בינלאומיים, וכלה בצוות ייעוץ מקצועי העומד לרשותכם באולם התצוגה של החברה, ויספק לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל כל החלטה, ולהרגיש בטוחים לחלוטין לגבי כל החלטה שתקבלו.
מגוון רחב של סגנונות עיצוב
את שלל הדגמים המוצעים על ידי החברה תוכלו לבחון באולם התצוגה הממוקם בתל אביב, שם גם תוכלו להיחשף ולבחון עוד מגוון רחב של אפשרויות באמצעות קטלוגים מפורטים עליהם תוכלו לעבור בליווי הצוות המקצועי של החברה. בתהליך זה תוכלו להיחשף למגוון עיצובים בסגנונות עיצוב כפריים, מודרניים, קלאסיים, יוקרתיים, וינטאג', מתכתיים, חדשניים ועוד, ולקבל את כל המידע על מרכיבי הפריטים, מקורות ההשראה בעיצוב, אפשרויות ההתאמה האישית הרלוונטיות וכל מידע אחר לו תזדקקו כדי לקבל החלטה.
המקום שכדאי לבקר בו לפני שקונים רהיטים

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.