כתיבת מומחים
צילום: shutterstock

ארנה רהיטים

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה עיצוב

רכישת רהיטים חדשים היא חוויה שיכולה להיות מאוד מטרידה ומורכבת, והיא יכולה להיות גם מאוד מהנה ומספקת. את ההבדל עושים שורה של אלמנטים ובראשם המבחר העומד לרשותכם, היכולת שלכם להתאים את הפריטים השונים לטעמכם האישי והתמיכה המקצועית לה אתם זוכים. ארנה רהיטים היא יצרנית רהיטים וותיקה ומובילה המציעה מגוון רחב של פריטי ריהוט לבית לרבות מיטות, ספות, כורסאות, שולחנות, כסאות, פינות ישיבה, מערכות סלוניות שלמות ועוד.

התאמת פריטי ריהוט להעדפות הלקוח

אחד המאפיינים הבולטים ביותר בפעילותה של ארנה רהיטים היא היכולת שלה להתאים את פריט הריהוט שאותו אתם רוצים להעדפות האישיות שלכם, ובתוך כך לשמור על עקרונות העיצוב המקצועיים. את זה תוכלו לעשות באמצעות פגישות מקצועיות עם צוות מעצבי הבית של החברה, פגישות בהן תוכלו להציף את כל ההעדפות האישיות שלכם, את הרהיט כפי שדמיינתם אותו וכפי שהייתם רוצים לראות אותו לבסוף, ובהן גם תוכלו לקבל את המשוב המקצועי שיבטיח שכל עיצוב סופי שייבחר הוא עיצוב העולה בקנה אחד עם כללי העיצוב המקצועיים.

מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית

חברת ארנה רהיטים מציעה מגוון רחב של פריטי ריהוט באין ספור דגמים אותם תוכלו לבחור ישירות מן המדף, או לחילופין, לבצע התאמות אישיות סביב כל פריט ופריט. בכלל זה, תוכלו להגביה את רגלי הרהיט, להוסיף עיטורי תפירה וקפיטונאז', לבחור את הריפוד המתאים לכם מבין שלל ריפודי עור, דמוי עור ובד במגוון דגמים, מרקמים, צבעים ודוגמאות, לעבות את כריות הישיבה והמשענת ולשנות את מידת הקשיחות שלהן ולבצע עוד שלל שינויים בהתאם לצרכים והרצונות שלכם.

סטנדרטים גבוהים בכל מרכיבי התכנון, העיצוב והייצור

ארנה רהיטים מקפידה מאוד גם על כל נושא האיכות ורמת הגימור, ומקיימת תהליך מקצועי מאוד של בחירת חומרי גלם, עם הקפדה על עבודה עם עץ מלא, מתכות איכותיות, בדים חזקים ועבים, תפירה מקצועית ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. מכל אלה תוכלו ליהנות הן במסגרת דגמי הבסיס המוצעים על ידי החברה, והן במסגרת תהליך התאמה אישית שלכל אורכו יישמרו הסטנדרטים הגבוהים על פיהם מעצבת ומייצרת חברה את פריטי הריהוט המוצעים על ידה.

שירות מקצועי מקצה לקצה

פעילות החברה משתרעת על פני כל שרשרת הערך החל מצוות מעצבים מקצועיים, האחראים על תהליך התכנון של הרהיט בהיבטי עיצוב, אסתטיקה, נוחות ושימושיות, דרך צוות הייצור המבצע את בחירת חומרי הגלם ותהליך הייצור על פי סטנדרטים בינלאומיים, וכלה בצוות ייעוץ מקצועי העומד לרשותכם באולם התצוגה של החברה, ויספק לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל כל החלטה, ולהרגיש בטוחים לחלוטין לגבי כל החלטה שתקבלו.

מגוון רחב של סגנונות עיצוב

את שלל הדגמים המוצעים על ידי החברה תוכלו לבחון באולם התצוגה הממוקם בתל אביב, שם גם תוכלו להיחשף ולבחון עוד מגוון רחב של אפשרויות באמצעות קטלוגים מפורטים עליהם תוכלו לעבור בליווי הצוות המקצועי של החברה. בתהליך זה תוכלו להיחשף למגוון עיצובים בסגנונות עיצוב כפריים, מודרניים, קלאסיים, יוקרתיים, וינטאג', מתכתיים, חדשניים ועוד, ולקבל את כל המידע על מרכיבי הפריטים, מקורות ההשראה בעיצוב, אפשרויות ההתאמה האישית הרלוונטיות וכל מידע אחר לו תזדקקו כדי לקבל החלטה.

המקום שכדאי לבקר בו לפני שקונים רהיטים

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״