כתיבת מומחים
צילום: shutterstock

חברת ההפקות של תומר מצרי

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה אירוע

חברת ההפקות תומר מצרי היא חברה המתמחה בהפקת אירועים למגזר הפרטי והעסקי, בעלת ניסיון של מעל 10 שנים בהפקת אירועים פרטיים, אירועים עסקיים, אירועים לשומרי מסורת וכן אירועים לתושבי חו"ל המעוניינים להפיק אירוע בארץ בשלט רחוק. החברה מנוהלת על ידי תומר מצרי, מקצוען הפקה הנחשב למפיק מקצועי וקפדן המעניק יחס אישי וחם לכל לקוח ולקוח, בין שמדובר על הפקת ענק של אלפי מוזמנים בתקציב גדול, ובין שמדובר על הפקת אירוע קטן ואינטימי לחברים או למשפחה. תהליך הפקה מוקפד מקצה לקצה לאורך שנות פעילותה, פיתחה חברת תומר מצרי שורה של יכולות מתקדמות, המאפשרות לה להעמיד אירוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר וניהול תפעולי מקצועי של כל מרכיבי האירוע. תהליך ההפקה המיושם על ידי החברה פותח על ידי תומר מצרי לאורך שנים של פעילות בתחום ומבוסס על נטילת אחריות מלאה של החברה על כל היבטי ההפקה כבר משלב התכנון, גיבוש הקונספט, בחירת לוקיישן לאירוע, ניהול העבודה מול הספקים וכמובן ניהול האירוע בזמן אמת. לוקחים אחריות מלאה על כל היבטי ההפקה החברה מקפידה על העקרון של נטילת האחריות בצורה מלאה, כך שהלקוח המשקיע את מיטב כספו בתהליך ההפקה, יוכל ליהנות מהבטחון שתהליך ההפקה נמצא בידיים מקצועיות המטפלות בכל היבטי ההפקה עד הפרט הקטן ביותר, מבלי לפספס דבר. בכלל זה מציעה החברה שורה של שירותים מתקדמים לרבות בניית תכנית תקציב, תכנית הדמיות, ניהול ספקים, ניהול משא ומתן, פגישת ספקים כללית לפני האירוע, ביצוע הכנות יסודיות לאירוע, ניהול האירוע בזמן אמת ועוד. הפקה של כל סוגי האירועים בתחילת דרכה התמחתה החברה בהפקת אירועים קטנים ומיוחדים, וכיום מציעה יכולות הפקה מתקדמות לכל סוגי האירועים לרבות:

  • אירועי חתונה
  • אירועי בר מצווה ועלייה לכותל
  • אירועי שבת חתן
  • אירועים לשומרי מסורת בישראל
  • אירועי "תיירות אירועים" – הפקת אירועים לתושבי חוץ בשלט רחוק
  • אירועים עסקיים, אירועי חברה וכנסים מקצועיים
  • אירוע קונספט לכל מטרה
  • אירועים קטנים
תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר לאורך כל תהליך ההפקה מקפידה החברה על מתן יחס אישי ללקוח, תוך הקפדה יוצאת דופן להביא לידי ביטוי את כל ההעדפות האישיות ודרישות הלקוח, ובמקביל לשמור על מסגרת כללי עבודה מקצועיים בהיבטי עיצוב, לוקיישן, קייטרינג, שירותי צילום ומוסיקה ועד הפרטים הקטנים של סידור פרחים, מתנות לאורחים, עיצוב שולחנות וכדומה. החברה פועלת על פי מתודולוגיות מסודרות המבטיחות כי לאורך תהליך ההפקה יטופל כל היבט אפשרי של הפקת האירוע מבלי לפספס דבר. הפקת אירועים לשומרי מסורת כאמור, אחד מתחומי ההתמחות המרכזיים של החברה הוא תחום ההפקות לשומרי המסורת ולתושבי חוץ המעוניינים להפיק אירועים בארץ. לחברת תומר מצרי ידע עשיר ונרחב בתחום של הפקת אירועי מסורת מול חומות העיר, בכותל המערבי ובלוקיישנים אחרים בכל רחבי הארץ. במסגרת תהליך ההפקה של אירועים אלה, מציגה החברה בפני הלקוח את כל האפשרויות העומדות בפניו, ומסייעת לו לגבש את תכנית ההפקה האולטימטיבית שתביא לידי ביטוי אלמנטים ומוטיבים משמעותיים של מסורת, לצד אלמנטים הפקתיים גנריים שיש לשלב באירוע. ניהול הפקת אירוע לתושבי חוץ עבור תושבי החוץ, מציעה החברה את שירותיה באמצעות ערוץ תקשורת און ליין הפתוח באופן קבוע בין צוות ההפקה בארץ ובין הלקוח בחו"ל, עם התנהלות מלאה ומקצועית בשפה האנגלית. תהליך הפקה זה כרוך בעבודה מקצועית יוצאת דופן, המאפשרת ללקוח לקבל החלטות משמעותיות בשלט רחוק, ומשקף את רמת הבטחון והאמון שרוחשים לקוחות החברה למפיק תומר מצרי וצוות ההפקה המקצועי שלו. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים. 




"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.