חברת ההפקות של תומר מצרי
חברת ההפקות תומר מצרי היא חברה המתמחה בהפקת אירועים למגזר הפרטי והעסקי, בעלת ניסיון של מעל 10 שנים בהפקת אירועים פרטיים, אירועים עסקיים, אירועים לשומרי מסורת וכן אירועים לתושבי חו"ל המעוניינים להפיק אירוע בארץ בשלט רחוק. החברה מנוהלת על ידי תומר מצרי, מקצוען הפקה הנחשב למפיק מקצועי וקפדן המעניק יחס אישי וחם לכל לקוח ולקוח, בין שמדובר על הפקת ענק של אלפי מוזמנים בתקציב גדול, ובין שמדובר על הפקת אירוע קטן ואינטימי לחברים או למשפחה.
תהליך הפקה מוקפד מקצה לקצה
לאורך שנות פעילותה, פיתחה חברת תומר מצרי שורה של יכולות מתקדמות, המאפשרות לה להעמיד אירוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר וניהול תפעולי מקצועי של כל מרכיבי האירוע. תהליך ההפקה המיושם על ידי החברה פותח על ידי תומר מצרי לאורך שנים של פעילות בתחום ומבוסס על נטילת אחריות מלאה של החברה על כל היבטי ההפקה כבר משלב התכנון, גיבוש הקונספט, בחירת לוקיישן לאירוע, ניהול העבודה מול הספקים וכמובן ניהול האירוע בזמן אמת.
לוקחים אחריות מלאה על כל היבטי ההפקה
החברה מקפידה על העקרון של נטילת האחריות בצורה מלאה, כך שהלקוח המשקיע את מיטב כספו בתהליך ההפקה, יוכל ליהנות מהבטחון שתהליך ההפקה נמצא בידיים מקצועיות המטפלות בכל היבטי ההפקה עד הפרט הקטן ביותר, מבלי לפספס דבר. בכלל זה מציעה החברה שורה של שירותים מתקדמים לרבות בניית תכנית תקציב, תכנית הדמיות, ניהול ספקים, ניהול משא ומתן, פגישת ספקים כללית לפני האירוע, ביצוע הכנות יסודיות לאירוע, ניהול האירוע בזמן אמת ועוד.
הפקה של כל סוגי האירועים
בתחילת דרכה התמחתה החברה בהפקת אירועים קטנים ומיוחדים, וכיום מציעה יכולות הפקה מתקדמות לכל סוגי האירועים לרבות:
- אירועי חתונה
- אירועי בר מצווה ועלייה לכותל
- אירועי שבת חתן
- אירועים לשומרי מסורת בישראל
- אירועי "תיירות אירועים" – הפקת אירועים לתושבי חוץ בשלט רחוק
- אירועים עסקיים, אירועי חברה וכנסים מקצועיים
- אירוע קונספט לכל מטרה
- אירועים קטנים
- היכן חוגגים אירועים בישראל? המדריך המלא לבחירת הלוקיישן המושלם
- אפל פרסמה את התאריכים לאירוע המפתחים השנתי - המשקיעים רוצים לראות AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאורך כל תהליך ההפקה מקפידה החברה על מתן יחס אישי ללקוח, תוך הקפדה יוצאת דופן להביא לידי ביטוי את כל ההעדפות האישיות ודרישות הלקוח, ובמקביל לשמור על מסגרת כללי עבודה מקצועיים בהיבטי עיצוב, לוקיישן, קייטרינג, שירותי צילום ומוסיקה ועד הפרטים הקטנים של סידור פרחים, מתנות לאורחים, עיצוב שולחנות וכדומה. החברה פועלת על פי מתודולוגיות מסודרות המבטיחות כי לאורך תהליך ההפקה יטופל כל היבט אפשרי של הפקת האירוע מבלי לפספס דבר.
הפקת אירועים לשומרי מסורת
כאמור, אחד מתחומי ההתמחות המרכזיים של החברה הוא תחום ההפקות לשומרי המסורת ולתושבי חוץ המעוניינים להפיק אירועים בארץ. לחברת תומר מצרי ידע עשיר ונרחב בתחום של הפקת אירועי מסורת מול חומות העיר, בכותל המערבי ובלוקיישנים אחרים בכל רחבי הארץ. במסגרת תהליך ההפקה של אירועים אלה, מציגה החברה בפני הלקוח את כל האפשרויות העומדות בפניו, ומסייעת לו לגבש את תכנית ההפקה האולטימטיבית שתביא לידי ביטוי אלמנטים ומוטיבים משמעותיים של מסורת, לצד אלמנטים הפקתיים גנריים שיש לשלב באירוע.
ניהול הפקת אירוע לתושבי חוץ
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
