פפסי
צילום: יח"צ

זה יהיה הקיץ של פפסי? מגיבה למהלך השמות של קוקה קולה בהשקת ליין בינ"ל באימוג'ים

האימוג'ים, בקמפיין תחת השם Say It with Pepsi יופיעו על בקבוקים ופחיות וישווקו בקיץ הקרוב, בלא פחות מ-100 שווקים ומוקדי פעילות מסביב לעולם
משה בנימין | (2)

מותג המשקאות פפסי - המתחרה הגדול ביותר של קוקה-קולה בגזרת המוגזים השחורים - הולך על האימוג'ים כתשובה למהלך השמות הפשטני למראה - אך מוצלח מאוד של קוקה-קולה. 

האימוג'ים, בקמפיין תחת השם Say It with Pepsi יופיעו על בקבוקים ופחיות וישווקו בקיץ הקרוב, בלא פחות מ-100 שווקים ומוקדי פעילות מסביב לעולם. המהלך הבינלאומי אליו נכנסת פפסי במלוא כוחה לאחר שבחנה אותו במסגרת מצומצמת בשנה שעברה בשוק הקנדי, באמצעות משרד הפרסום BBDO, וכן בשוק הרוסי, הפקיסטני והתאילנדי. 

קוקה קולה - מהלך השמות

במרכז העיצוב והחדשנות של פפסיקו (PepsiCo) עבדו על השפה החדשה שאותה מנסה פפסי להשריש לצרכנים, לקוחות ואוהדי המותג, והכינו בחודשים האחרונים מאות עיצובים שונים של אימוג'ים על פחיות ובקבוקים, הן לשיווק בינלאומי והן כאלו שהופקו במיוחד לשווקים ספציפיים. בנוסף למהלך האימוג'ים על הפחיות החברה תצא בשיתוף פעולה בגזרת ההלבשה עם מעצב האופנה ג'רמי סקוט (Jeremy Scott).   

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ליאור 22/02/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    היה בכל העולם לפני שנה בדיוק
  • 1.
    דוד 22/02/2016 06:42
    הגב לתגובה זו
    http://finance.walla.co.il/item/2778328