רעידת אדמה בתקשורת החרדית: מוטי לביא עוזב את קול ברמה – לטובת קול חי
המלחמה הסוערת בין 2 תחנות הרדיו האזוריות החרדיות ממשיכה לספק כותרות. שדר הרדיו מוטי לביא, "הרזי ברקאי" החרדי, עוזב את רדיו קול ברמה בה הגיש תכנית אקטואליה יומית בכל בוקר, לטובת רצועה דומה בקול חי בשם 'מדברים אקטואליה' בין השעות 8:00-10:00.
את הקריירה החל בתחנות הרדיו הפיראטיות רדיו כל האמת ורדיו 10. ב-2003 החל לשדר ברדיו קול חי את 'המהדורה המרכזית' תכנית אקטואליה יומית בת שעתיים. ב-2011 חצה את הקווים לקול ברמה והגיש את תכנית הבוקר '8 עד 10'.
אתמול בלילה (יום ד') נפגש לביא עם מנכ"ל קול ברמה אריאל דרעי והודיע לו כי הוא עוזב לתחנה המתחרה. בהמשך נסע לחופשה לאיטליה וכשיחזור ימשיך להגיש את התכנית בקול ברמה עד למועד שטרם נקבע בשל זה.
זוהי עזיבה משמעתית נוספת בתחנה, שלאחר שנים לראשונה הקיץ הפסידה בסקר החשיפה TGI לקול חי. לפני כשנה עזב גם אבי מימרן לטובת המתחרים. גם משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת, שטיפל במשך 4 שנים בקול ברמה, עבר לטפל במתחרים.
- אלמוגים ויוסי אברהמי קיבלו היתר בנייה ל-157 דירות ברמת אפעל
- חברת נוה רוכשת 65% מקרקע בחדרה להקמת 500 דירות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוטי לביא מסר: "אני נרגש לחזור לביתי הטבעי, קול חי. אני מבקש להודות למנכ"ל התחנה אבי רוזן ולמנהל התוכניות והחדשות בצלאל קאהן על היוזמה. בקול חי נעשית עבודה מדהימה לתועלת המאזינים ואני שמח ונרגש להימנות על צוות המגישים של התחנה".
אבי רוזן, מנכ"ל קול חי: "אנו שמחים מאד על חזרתו של ידידנו מוטי לביא למקומו הטבעי. אני מודה ל'משמר היוצא', בצלאל קאהן ודוד חכם, שעיצבו מחדש את רצועת הבוקר של קול חי וקבעו מדי בוקר סדר יום תקשורתי, פוליטי וציבורי, יחד עם צוות האקטואליה המנצח של קול חי".
מנכ"ל קול ברמה אריאל דרעי אמר לאייס: "אני מאחל למוטי בהצלחה".
- 5.מכלוף 13/12/2015 23:40הגב לתגובה זואם זה מקום טבעי אז מה לא
- 4.צופה עתידות 07/11/2015 20:37הגב לתגובה זועוזב עתיד פורח לעבר נופל דרעי גמר את הקריירה שלו רק נפילות הוא נוחל ועכשיו עם מוטי לביא ייפלו יותר מהר
- 3.רעידת אדמה ??? לא הרגשתי. (ל"ת)ישראל 06/11/2015 08:49הגב לתגובה זו
- 2.קול ברמה נשארה התחנה לתונסאים בלבד (ל"ת)קול בעורמה 05/11/2015 18:02הגב לתגובה זו
- 1.קול ברמה נשארה התחנה לתונסאים בלבד (ל"ת)קול בעורמה 05/11/2015 18:02הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
