מוטי לביא
צילום: יח"צ

רעידת אדמה בתקשורת החרדית: מוטי לביא עוזב את קול ברמה – לטובת קול חי

במסגרת המאבק בין 2 תחנות הרדיו החרדיות, בקול חי יכולים לרשום ניצחון זמני - עם החזרתו של לביא לאחר 4 שנים "בעורף האויב", לטובת רצועת בוקר יומית
אלכסנדר כץ | (5)

המלחמה הסוערת בין 2 תחנות הרדיו האזוריות החרדיות ממשיכה לספק כותרות. שדר הרדיו מוטי לביא, "הרזי ברקאי" החרדי, עוזב את רדיו קול ברמה בה הגיש תכנית אקטואליה יומית בכל בוקר, לטובת רצועה דומה בקול חי בשם 'מדברים אקטואליה' בין השעות 8:00-10:00.

 

את הקריירה החל בתחנות הרדיו הפיראטיות רדיו כל האמת ורדיו 10. ב-2003 החל לשדר ברדיו קול חי את 'המהדורה המרכזית' תכנית אקטואליה יומית בת שעתיים. ב-2011 חצה את הקווים לקול ברמה והגיש את תכנית הבוקר '8 עד 10'.

 

אתמול בלילה (יום ד') נפגש לביא עם מנכ"ל קול ברמה אריאל דרעי והודיע לו כי הוא עוזב לתחנה המתחרה. בהמשך נסע לחופשה לאיטליה וכשיחזור ימשיך להגיש את התכנית בקול ברמה עד למועד שטרם נקבע בשל זה.

 

זוהי עזיבה משמעתית נוספת בתחנה, שלאחר שנים לראשונה הקיץ הפסידה בסקר החשיפה TGI  לקול חי. לפני כשנה עזב גם אבי מימרן לטובת המתחרים. גם משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת, שטיפל במשך 4 שנים בקול ברמה, עבר לטפל במתחרים.

 

מוטי לביא מסר: "אני נרגש לחזור לביתי הטבעי, קול חי. אני מבקש להודות למנכ"ל התחנה אבי רוזן ולמנהל התוכניות והחדשות בצלאל קאהן על היוזמה. בקול חי נעשית עבודה מדהימה לתועלת המאזינים ואני שמח ונרגש להימנות על צוות המגישים של התחנה".

 

אבי רוזן, מנכ"ל קול חי: "אנו שמחים מאד על חזרתו של ידידנו מוטי לביא למקומו הטבעי. אני מודה ל'משמר היוצא', בצלאל קאהן ודוד חכם, שעיצבו מחדש את רצועת הבוקר של קול חי וקבעו מדי בוקר סדר יום תקשורתי, פוליטי וציבורי, יחד עם צוות האקטואליה המנצח של קול חי".

 

מנכ"ל קול ברמה אריאל דרעי אמר לאייס: "אני מאחל למוטי בהצלחה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מכלוף 13/12/2015 23:40
    הגב לתגובה זו
    אם זה מקום טבעי אז מה לא
  • 4.
    צופה עתידות 07/11/2015 20:37
    הגב לתגובה זו
    עוזב עתיד פורח לעבר נופל דרעי גמר את הקריירה שלו רק נפילות הוא נוחל ועכשיו עם מוטי לביא ייפלו יותר מהר
  • 3.
    רעידת אדמה ??? לא הרגשתי. (ל"ת)
    ישראל 06/11/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קול ברמה נשארה התחנה לתונסאים בלבד (ל"ת)
    קול בעורמה 05/11/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קול ברמה נשארה התחנה לתונסאים בלבד (ל"ת)
    קול בעורמה 05/11/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.