מוטי לביא
צילום: יח"צ

רעידת אדמה בתקשורת החרדית: מוטי לביא עוזב את קול ברמה – לטובת קול חי

במסגרת המאבק בין 2 תחנות הרדיו החרדיות, בקול חי יכולים לרשום ניצחון זמני - עם החזרתו של לביא לאחר 4 שנים "בעורף האויב", לטובת רצועת בוקר יומית
אלכסנדר כץ | (5)

המלחמה הסוערת בין 2 תחנות הרדיו האזוריות החרדיות ממשיכה לספק כותרות. שדר הרדיו מוטי לביא, "הרזי ברקאי" החרדי, עוזב את רדיו קול ברמה בה הגיש תכנית אקטואליה יומית בכל בוקר, לטובת רצועה דומה בקול חי בשם 'מדברים אקטואליה' בין השעות 8:00-10:00.

 

את הקריירה החל בתחנות הרדיו הפיראטיות רדיו כל האמת ורדיו 10. ב-2003 החל לשדר ברדיו קול חי את 'המהדורה המרכזית' תכנית אקטואליה יומית בת שעתיים. ב-2011 חצה את הקווים לקול ברמה והגיש את תכנית הבוקר '8 עד 10'.

 

אתמול בלילה (יום ד') נפגש לביא עם מנכ"ל קול ברמה אריאל דרעי והודיע לו כי הוא עוזב לתחנה המתחרה. בהמשך נסע לחופשה לאיטליה וכשיחזור ימשיך להגיש את התכנית בקול ברמה עד למועד שטרם נקבע בשל זה.

 

זוהי עזיבה משמעתית נוספת בתחנה, שלאחר שנים לראשונה הקיץ הפסידה בסקר החשיפה TGI  לקול חי. לפני כשנה עזב גם אבי מימרן לטובת המתחרים. גם משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת, שטיפל במשך 4 שנים בקול ברמה, עבר לטפל במתחרים.

 

מוטי לביא מסר: "אני נרגש לחזור לביתי הטבעי, קול חי. אני מבקש להודות למנכ"ל התחנה אבי רוזן ולמנהל התוכניות והחדשות בצלאל קאהן על היוזמה. בקול חי נעשית עבודה מדהימה לתועלת המאזינים ואני שמח ונרגש להימנות על צוות המגישים של התחנה".

 

אבי רוזן, מנכ"ל קול חי: "אנו שמחים מאד על חזרתו של ידידנו מוטי לביא למקומו הטבעי. אני מודה ל'משמר היוצא', בצלאל קאהן ודוד חכם, שעיצבו מחדש את רצועת הבוקר של קול חי וקבעו מדי בוקר סדר יום תקשורתי, פוליטי וציבורי, יחד עם צוות האקטואליה המנצח של קול חי".

 

מנכ"ל קול ברמה אריאל דרעי אמר לאייס: "אני מאחל למוטי בהצלחה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מכלוף 13/12/2015 23:40
    הגב לתגובה זו
    אם זה מקום טבעי אז מה לא
  • 4.
    צופה עתידות 07/11/2015 20:37
    הגב לתגובה זו
    עוזב עתיד פורח לעבר נופל דרעי גמר את הקריירה שלו רק נפילות הוא נוחל ועכשיו עם מוטי לביא ייפלו יותר מהר
  • 3.
    רעידת אדמה ??? לא הרגשתי. (ל"ת)
    ישראל 06/11/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קול ברמה נשארה התחנה לתונסאים בלבד (ל"ת)
    קול בעורמה 05/11/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קול ברמה נשארה התחנה לתונסאים בלבד (ל"ת)
    קול בעורמה 05/11/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.