בצל התפרקות קול ישראל מכח אדם: 'בחצי היום' זכתה בפרס הרדיו של כנס אילת
אגודת העיתונאים תל-אביב הכריזה היום (יום ג') על הזוכים בפרסי הרדיו שיוענקו בערב הרדיו שיתקיים בכנס אילת בחודש הבא. ועדת הרדיו בראשותו של אמנון נדב בחרה את הזוכים בקטגוריות השונות, מבין עשרות מועמדויות שהוגשו השנה. "כבכל שנה, הוגשו לוועדה מועמדים רבים ומלאכת הסינון הייתה קשה", מסר נדב. "לאחר שחברי הוועדה שקלו את הטיעונים בעד כל מועמד, הגענו לטובים ביותר בתחומם הראויים לפרס".
פרס תכנית האקטואליה הטובה ביותר יוענק השנה לתוכנית יומן הצהריים בחצי היום של רשת ב' בעריכת אורית ברקאי ובהגשת אסתי פרז. ועדת הרדיו קבעה כי "צוות יומן הצהריים של קול ישראל הוא דוגמה לנחישות ולהתמדה בחתירה למצוינות עיתונאית. הענקת הפרס לצוות המייצג את קולו האמיץ והברור של ציבור העיתונאים בקול ישראל, מהווה גם הערכה רבה והוקרה למערכת העיתונאית של קול ישראל".
בשנה שעברה קיבלה את פרס מפעל חיים שוש פורמן, עורכת התכנית המיתולוגית הכול דיבורים בפרס מפעל חיים. פורמן היא מבין פורשי רשות השידור, מהלך שמקשה בימים אלו על תפקודה של קול ישראל, מה שהוביל להורדתה בין היתר של יומן השבוע.
פרס תכנית המלל הטובה ביותר שאינה אקטואליה, יוענק לתכנית שי ודרור עם שי גולדשטיין ודרור רפאל ברדיו ללא הפסקה. תכנית הבוקר של השניים שעלתה לאוויר בספטמבר 2007 ברדיו ללא הפסקה ומשודרת במרכז הארץ ובצפונה, "הפכה במהלך השנים לתוכנית אהובה ופופולארית, הזוכה לשיעורי האזנה גבוהים", לדברי ועדת הרדיו. "הצמד הפרוע והבועט נודע גם בשל האייטם הקבוע בתוכנית, שזכה לכותרות רבות - 'שיחת טלפון מפתיעה'. בכל בוקר, בדיוק בשעה 08:45, מתקשרים שי ודרור במפתיע לאישיות אקטואלית – פוליטיקאים, אנשי ציבור ואחרים ששמם מופיע בכותרות הראשיות של חדשות הבוקר - במטרה לנהל שיחה מפתיעה וחצופה. פעמים רבות הגיעו השיחות הללו למהדורות החדשות המרכזיות בשל הדברים שנאמרו במסגרתן".
- זינוק בהשמעות ברדיו לשירים של ריטה. כמה כסף זה הכניס?
- ירידה בהאזנה לרשתות האקטואליה; התחנות האזוריות מתחזקות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ועדת הרדיו בחרה להעניק את פרס תכנית המוזיקה הטובה ביותר לערב ים-תיכוני בהגשת אלי כהן – אליקו בתחנת הרדיו לב המדינה. "התכנית מהווה בית חם למוזיקה הים תיכונית", נכתב, "התכנית חרתה על דגלה את קידום המוזיקה הים-תיכונית ברדיו בישראל, עוד בתקופה שבו הייתה בשוליים ולא בזרם המרכזי. במהלך 15 השנים בהן התוכנית משודרת, היא נתנה במה לזמרים הים-תיכוניים המוכרים כיום לכל – ובמיוחד לדור הצעיר שחיפש מקום לחשיפה ראשונה ולא קיבל אותה במקומות אחרים".
פרס פרויקט מיוחד יוענק ל-2 פרויקטים ששודרו בשנה החולפת. הראשון הוא הפרויקט החברתי "שקופים" של רדיו חיפה שמתקיים מזה שנתיים ונותן במה לאזרחים שנותרו ללא מענה לבעיות הקיום שלהם, כאשר טלי ליבמן מביאה את סיפוריהם לרדיו ומבקשת מהציבור או ממנהלי מוסדות ציבוריים לתת כתף. הפרויקט השני הוא "פרוייקט סביבתי לשמירה על פרחי הבר בישראל" של רדיו eco99fm שעלה לאוויר בחודשים אפריל-יוני השנה כקמפיין סביבתי רחב לשמירה על פרחי הבר בישראל.
הוועדה החליטה להעניק פרס מפעל חיים בתחום הרדיו לאהוד גרף מגל"צ שפרש השנה לגמלאות. "גרף הוא דמות רדיופונית שהפכה לשם נרדף לתחנה ב-4 העשורים האחרונים", נכתב בהודעת הוועדה, "הוא מוכר בציבור בעיקר כקריין חדשות, מהפינה '60 שניות על' וממשדרים רבים, אולם עיקר תרומתו לתחנת השידור הציבורית, התמקדה בשמירה ובטיפוח תכניות דוקומנטריות איכותיות. אישיותו ובפועלו, הכשיר גרף דור שלם של עורכים, מפיקים ושדרים שהבינו שלא על החדשות בלבד יעמוד הרדיו הציבורי".
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- 1.סבידור 03/11/2015 17:23הגב לתגובה זומצמרר עד היכן מגיעה הבחישה המושחתת של יוסי בר מוחא ואמנון נדב שגם בזקנתם מצליחים לעמוד בראש אגודת העיתונאים בתל אביב ולמנוע מהדור הצעיר להיכנס לפורום מקבלי ההחלטות ולהשפיע. השניים אינם מבינים דבר בעיתונות מודרנית ובעיקר בזו הדיגיטלית ודואגים אך ורק למעמדם ולתעסוקתם ושכל היתר יישרף והוא אכן יישרף. הפרס לשוש פורמן הוא בדיחה גסה, דוגמא טובה לאמור.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
