לאחר 3 שנים בוואלה: הכתב בירושלים יאיר אלטמן עובר לערוך בדסק ישראל היום
יאיר אלטמן, הכתב לענייני ירושלים בוואלה, עוזב את האתר. לאייס נודע כי אלטמן מונה לעורך בכיר בדסק החדשות של ישראל היום, והוא צפוי להתחיל לעבוד בעיתון בחודש יולי. היום הודיע אלטמן לראש מערכת החדשות בוואלה ברוך שי על עזיבתו. הערכה היא כי באתר יתחילו כעת לחפש אחר מחליף.
לאלטמן ניסיון של כ-10 שנים בעולם התקשורת. הוא החל במקומון באזור מודיעין, ומשם עבר לידיעות אחרונות שם כתב והיה תחקירן ב-24 שעות ובמגזינים אחרים של הקבוצה. בהמשך עבר לאתר הקבוצה ynet שם שימש במשך כשנתיים כתב שטחים וירושלים, ובחלק מהזמן אף היה כתב לענייני משטרה. לפני כ-3 שנים הצטרף לוואלה, כשבאתר החלו לפתח את מערכת החדשות בניסיון להתחרות עם ynet.
מישראל היום טרם התקבלה תגובה. יאיר אלטמן אישר את הפרטים לאייס, ביקש להודות לאנשי וואלה אבירם אלעד, ברוך שי ומיכל קלין על העבודה עמם ולעורך ישראל היום ולעמוס רגב על "האמון שניתן בי".
אלטמן הוסיך עוד כי "לאחר 10 שנים ככתב שטח בכלי התקשורת המובילים בארץ החלטתי לעשות שינוי ולעבור מהשטח אל הדסק. וואלה היה עבורי לא רק מקום עבודה אלא גם בית חם שתמך בי בתקופות קשות. בעבודת השטח, בשידורים חיים לאולפן מזירות אירועים, באירועים פליליים, מלחמות ופיגועים, וואלה עיצב אותי כעיתונאי במערכת חדשות מובילה".
- 3.חן 16/06/2015 00:21הגב לתגובה זושיתחיל קודם כל כעורך, אחר כך יהפוך את עצמו לבכיר.
- 2.שם 15/06/2015 12:21הגב לתגובה זואבל ידיעה כה שולית מקבלת כזה קידום ומתהדרת ב"פרסום ראשון באדום זועק? קצת פרופורציות.
- 1.אחלה בן אדם י"ה יהנו ממנו (ל"ת)שמואלי 14/06/2015 19:05הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
