עומר זייגרמן
צילום: יח"צ

מכסחים את חו"ל: GIN תוביל את הפרסום העולמי של Robomow

GIN שהוקמה בתחילת 2014 לאחר מיזוג של gorni ו-Innovate תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של החברה המתמחה ברובוטים לכיסוח דשא Robomow
משה בנימין | (4)
נושאים בכתבה GIN עומר זייגרמן

לאחר שזכתה במכרז של חברת Robomow בתחילת 2015 ובתום מחקר שווקים אירופאים ואמריקאים, סוכנות הפרסום GIN תחל את פעילות הפרסום הדיגיטלי של המותג הישראלי ב-10 מדינות.

 

GIN שהוקמה בתחילת 2014 לאחר מיזוג של gorni ו-Innovate תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של חברת הרובוטיקה המתמחה ברובוטים לכיסוח דשא Robomow. פרסום המותג השנתי כבר החל ברחבי אירופה בחודש מרץ ובחודש מאי הקרוב תחל החברה בהפקת פעילויות התוכן (Content Marketing) במספר מדינות ברחבי אירופה. הקמפיין הדיגיטלי יתפרס על יותר מ-10 מדינות ברחבי אירופה ובארה"ב, ויכלול 7 שפות שונות.

 

בחברה מסבירים כי עיקר מאמצי השיווק ייעשו במדינות סקנדינביה ומרכז אירופה בהן השוק מפותח וצומח בקצב של בין 25-30% בשנה. יחד עם זאת ובניגוד לשנים עברו, ינסו Robomow ו-GIN לחדור לשוק האמריקאי שבו, עד כה, נראה כי הקהל אינו מגיב בצורה זהה לשינויי המגמה בעולם והשוק אינו צומח על אף ניסיונותיהם של תאגידי ענק.

 

מנכ"ל קבוצת GIN, עומר זייגרמן: "שיתוף הפעולה עם Robomow מפרה במיוחד. מדובר בתקציב מאתגר. היה עלינו להבין קהלים מגוונים ברחבי אירופה ולספק תכניות פרסום לכל אחת מהמדינות והתרבויות. המשרד כולו נרתם לטובת המשימה והפעלנו קשרים רבים שצברנו במהלך השנים באירופה ובארה"ב על מנת לרדת לעומקו של כל שוק. אין ספק שהרצון להגיע לפיצוח הצרכנים האירופאים ב-10 מדינות וסקירת שוק שלא מוכר בישראל, הם שהניעו אותנו בשלב המחקר ואלו שיניעו אותנו בשלב הביצוע הקרוב ולאורך התהליך בשנים הבאות".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אביגיל זמר 06/05/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
    .......כל הכבוד לאנשי המקצוע שלכם!
  • 3.
    כל הכבוד 03/05/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    בעצם אני יודע למה...קוראים לזה קשר משפחתי. אדון פ.... דואג לחתן שלו. שאפו.
  • 2.
    עוד לקוח מרוצה 03/05/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    יש לכם את זה
  • 1.
    רק שאלה 03/05/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    אחרי שלקח משכורות מטורפות?
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.