ברוקנר יער לוי מתחזק בלובינסקי: יקבל את תקציב סיטרואן; MG ו-DS בזרמון
משרד הפרסום ברוקנר יער לוי מחזק את מעמדו בקבוצת לובינסקי. המשרד, בבעלותם של טל ברוקנר, עופר יער ויורם לוי, מטפל בשנים האחרונות במותג הרכב פג'ו מקבוצת לובינסקי וכעת יקבל לידיו גם את הטיפול במותג הרכב סיטרואן שיעבור אליו מפוקס גורן גלעדי לאחר שטופל בו ב-3 השנים האחרונות.
השינוי במערך הפרסום של לובינסקי הוא פועל יוצא של הרה-ארגון שעוברת הקבוצה מאז כניסתו של אבי צור לתפקיד המנכ"ל. במסגרת זו נערכו בחברה שינויים פרסונליים בשדרת הניהול וכן גם במערך הפרסום והספקים האחרים.
המשרד השני שנמצא במערך הפרסום של קבוצת לובינסקי - זרמון DDB, מרוויח אף הוא מהארגון מחדש ויקבל לידיו את מותג הרכב MG, מותג היוקרה של סיטרואן - DS, וחברת הבת של לובינסקי - פריים ליס שתקציבה טופל בברוקנר יער לוי.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב סיטרואן עמד ב-2014 על 11.2 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-16 מיליון שקלים שיוכלו להפוך את 2015 למתוקה מאוד עבור ברוקנר יער לוי. תקציב הפרסום של פריים ליס עמד ב-2014 על כמיליון שקלים (בפועל) לפי יפעת בקרת פרסום.
- הלב רוצה משהו אחר: יורם לוי מפחית פעילות בפרסום לטובת עשייה חברתית
- בוז'י ולבני החליטו: טל ברוקנר ויורם לוי יובילו את קמפיין מפלגת העבודה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אבי צור: "כחלק מתהליך אסטרטגי רוחבי אנו משפרים ומייעלים את מערך העבודה שלנו פנימה ומול הספקים ורוצים להודות לפוקס גורן גלעדי על הליווי המקצועי במותג סיטרואן בשנים האחרונות".
- 2.כל הכבוד! מגיע להם. (ל"ת)אביב 04/03/2015 13:23הגב לתגובה זו
- 1.04/03/2015 02:10הגב לתגובה זואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
