ברוקנר יער לוי מתחזק בלובינסקי: יקבל את תקציב סיטרואן; MG ו-DS בזרמון

משרד הפרסום שמטפל בשנים האחרונות בפג'ו מקבל לידיו את תקציב סיטרואן שעובר אליו מפוקס גורן גלעדי. זרמון יטפל גם בחברת הבת פריים ליס
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום ברוקנר יער לוי מחזק את מעמדו בקבוצת לובינסקי. המשרד, בבעלותם של טל ברוקנר, עופר יער ויורם לוי, מטפל בשנים האחרונות במותג הרכב פג'ו מקבוצת לובינסקי וכעת יקבל לידיו גם את הטיפול במותג הרכב סיטרואן שיעבור אליו מפוקס גורן גלעדי לאחר שטופל בו ב-3 השנים האחרונות.

השינוי במערך הפרסום של לובינסקי הוא פועל יוצא של הרה-ארגון שעוברת הקבוצה מאז כניסתו של אבי צור לתפקיד המנכ"ל. במסגרת זו נערכו בחברה שינויים פרסונליים בשדרת הניהול וכן גם במערך הפרסום והספקים האחרים. 

המשרד השני שנמצא במערך הפרסום של קבוצת לובינסקי - זרמון DDB, מרוויח אף הוא מהארגון מחדש ויקבל לידיו את מותג הרכב MG, מותג היוקרה של סיטרואן - DS, וחברת הבת של לובינסקי - פריים ליס שתקציבה טופל בברוקנר יער לוי. 

על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב סיטרואן עמד ב-2014 על 11.2 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-16 מיליון שקלים שיוכלו להפוך את 2015 למתוקה מאוד עבור ברוקנר יער לוי. תקציב הפרסום של פריים ליס עמד ב-2014 על כמיליון שקלים (בפועל) לפי יפעת בקרת פרסום. 

אבי צור: "כחלק מתהליך אסטרטגי רוחבי אנו משפרים ומייעלים את מערך העבודה שלנו פנימה ומול הספקים ורוצים להודות לפוקס גורן גלעדי על הליווי המקצועי במותג סיטרואן בשנים האחרונות".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    כל הכבוד! מגיע להם. (ל"ת)
    אביב 04/03/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    04/03/2015 02:10
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.