פוגל יטפל בקמפיין למדפסת האוכל בתלת מימד: מודעה ראשונה - בדג הזהב
להכניס קפסולה למכונה, ללחוץ על כפתור ולקבל ארוחה מוכנה ב-30 שניות. נשמע כמו מדע בדיוני? כן, אבל זה אמיתי לגמרי ומי שיכול לייצר את הפלא הזה היא מדפסת התלת מימד ג'יני שפותחה על ידי החברה הישראלית White Innovation בבעלות היזם דורון מרקו . החברה שנחשפה לראשונה בחודשים האחרונים החלה לעבוד עם משרד הפרסום פוגל אוגילבי כשיריית הפתיחה התקשורתית תהיה במסגרת תחרות הפרסום דג הזהב .
ג'יני תחל לשווק כבר בשבועות הקרובים בישראל, את המכונות ואת הקפסולות במגוון הטעמים, בקרב מספר מצומצם של חברות ומשרדים נבחרים. במודעה הראשונה של החברה באמצעות פוגל אוגילבי מככב סטיבן הוקינג, המדען והאסטרופיזיקאי המפורסם. שמו של הוקינג יצא למרחקים תודות למחקריו וגילויו הרבים בתחום מקור הקיום וחורים שחורים, אך גם בזכות עובדת היותו חולה ב-ALS (מחלת לו גריג) שבעקבותיה הוא סובל משיתוק מוחלט בגופו.
במשרד הפרסום מסבירים כי "המודעה שמה דגש על הגאונות של המכונה ועל הקלות שבהכנת האוכל באמצעות המדפסת". השימוש בדמותו של הוקינג המשותק הוא מן הסתם כדי להוכיח את אותה "קלות" שאליה מתכוונים במשרד.
אילת קרסו , מנכ"ל ג'יני: "חדשנות ויצירתיות הם מה שמניעים את המיזם הזה ואת החברה שלנו. לכן בחרנו לחשוף את ג'יני לראשונה דווקא במוסף שמפורסם בעיקר בגלל הקריאיטיביות שבו".
מירן פחמן , סמנכ"ל הקריאייטיב בפוגל: "לדורון ואילת מגי'ני יש ביצים שלא פגשתי אצל כל לקוח. הומור, תעוזה ואהבה לחדשנות ויצירתיות, מאפשרים להם להקים את המיזם שישנה את העולם ולנו כמשרד הפרסום שלהם, לתת להם פתרונות שיווקיים יוצאי דופן וקריאייטיב משובח".
קרדיטים: קופי: מור סיון, ארט: אור אטיאס, איור: ליאו אטלמן
- 12.שלום 01/01/2015 09:56הגב לתגובה זושימוש ציני בבנכותו של אחד האנשים החכמים והמרתקים בעולם. מלבד הבורות והעלבון, המודעה בעיקר מדגישה את חוסר החוכמה במוצר.
- משה 01/01/2015 13:46הגב לתגובה זומלבד הבורות והעלבון, התגובה שלך בעיקר מדגישה את חוסר החוכמה בעולם.
- שלום 01/01/2015 14:08לא הבנתי כל כך את כוונתך
- 11.עבודה יפה. מזל טוב :) (ל"ת)רז 31/12/2014 12:16הגב לתגובה זו
- 10.בעל הנס 31/12/2014 09:47הגב לתגובה זוהוכחה שאפשר לעשות בדג אחלה קריאייטיב גם למוצר אמיתי ולא רק מודעות ברנז'איות לתתי מותגים שאף אחד לא יראה חוץ מקהילת הקופירייטרים העבריים. שאפו.
- 9.פוגל 31/12/2014 09:42הגב לתגובה זופוגל היקרים: 1 - אתם חתומים על אחת מהכותרת היח"צ המוזרות ביותר של השנה. 2 - תפסיקו לפרגן כאן לעצמכם. זה מביך וזה שקוף. 3 - אבוי לנו אם הדג נראה כמו המודעה הזו.
- 8.אהבתי (ל"ת)דור 30/12/2014 23:05הגב לתגובה זו
- 7.בושה וחרפה 30/12/2014 23:01הגב לתגובה זוחוסר הבנה בסיסי במחלת ALS וזלזול בקהל החולים ומשפחותיהם, וקהל המדענים וחובבי המדע. אף אחד שאוהב את סטיבן הוקינג לא יאהב את המודעה.
- ירון 01/01/2015 14:15הגב לתגובה זופשוט פגיעה ולעג לאנשים חולים
- אוי אוי יוי.... (ל"ת)ברוך 31/12/2014 18:06הגב לתגובה זו
- 6.יוני 30/12/2014 22:47הגב לתגובה זולא עובר מסך
- 5.דנית 30/12/2014 21:27הגב לתגובה זולראות את התביעה שיקבלו מהוקינג ברגע שזה יופיע בקאן
- 4.מור סיון תעשה לי ילד (ל"ת)מועדון המעריצות 30/12/2014 20:10הגב לתגובה זו
- 3.מוטי 30/12/2014 19:13הגב לתגובה זואם המודעות יהיו ברמה זל שנה שעברה, יש פה פייבוריט חזק
- 2.מסתורי 30/12/2014 17:56הגב לתגובה זואחלה מודעה וביצוע מעולה
- 1.סטיבן הוקינג 30/12/2014 16:56הגב לתגובה זולתוך-המכונה?
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
