פשוט ועובד: בתוך ימים, אפליקציית איש השנה של ישראל היום על 15 מ' חשיפות
שנייה לפני שפייסבוק מסיימת את חגיגת ה"לייק חובה" לפני אפליקציה, עיתון 'ישראל היום' מגדיל את היקף החברים בעמוד הפייסבוק שלו בכ-100 אלף אנשים תוך מספר ימים באמצעות אפליקציית "איש השנה שלי" מאחוריה עומדים ניר לבני, הבעלים של Boolba digital marketing ואייל גיא בעליו של בית הקריאטיב In your face.
אפשר לקפוץ ישר לשורה התחתונה ולהתפעל מהנתונים המרשימים: תוך עשרה ימים 200,000 גולשים השתמשו באפליקציה שמאפשרת להם לדעת מי הוא "איש השנה שלהם" בחסות 'ישראל היום' מה שהוביל ל-14.5 מיליון חשיפות. הגולשים פרסמו 53,000 "סיפורים" עם התוצאות האישיות, עליהם הקליקו הגולשים כ-300,000 פעם והביא ולחשיפה הגבוהה. עוד נתון ש"עשוי להפתיע רבים", כך לדברי ליבני וגיא, מראה כי כי 92% ממשתמשי האפליקציה הינם מעל גיל 18.
האפליקציה,אשר עלתה לאוויר בראש השנה האחרון, זו השנה הרביעית ברציפות, מאפשרת לגולשים לבחון מי הוא איש השנה שלהם בפייסבוק על סמך נוסחא שבוחנת את האינטראקציה של הגולש עם חבריו במהלך השנה, מדרגת את החברים המובילים ומציגה למשתמש אינפוגרפיקה עם נתונים אישיים נוספים,דוגמת: הסטאטוס הכי מוצלח שלו בשנה החולפת, מספר החברים שבירכו אותו ביום ההולדת ועוד.
לדברי לבני וגיא: "במונחים של מדיה ובחישוב זהיר, מדובר ב-Earned Mediaבשווי של עשרות אלפי שקלים. כמו כן, הודות לאפליקציה, הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ישראל היום כ-100,000 אוהדים חדשים, נתון השווה עבור המותג מאות אלפי שקלים נוספים".
לדברי אייל גיא ממפתחי האפליקציה: "האפליקציה רצה כבר 4 שנים - בשנה הראשונה היא גם הצליחה מאוד עם 160K משתתפים אך בשנים שלאחר מכן פייסבוק הקשיחו והקשו מאוד את מדיניות השיתוף מתוך אפליקציות (איסור על פרסום לינק ביחד עם לינק בשיתוף). לאחר שפייסבוק הגדילו השנה את אפשרויות השיתוף לתמונה קליקאבילית, ידענו שהשינוי הזה ישחק לטובתנו. ב-5 לנובמבר הקרוב, פייסבוק עושים שינוי משמעותי, כך שלא יהיה ניתן לעשות like gate (הכרח לעשות לייק כדי להשתתף) ולכן היא כנראה תישאר האפליקציה המצליחה בכל הזמנים בכל הקשור לגיוס חברים".
קרדיטים
סוכנות:in your face+Boolba Digital Marketing, קריאטיב וניהול טכנולוגי: אייל גיא וניר ליבני, תכנות: monolith. לקוח: ישראל היום, סגן עורך ואחראי ניו מדיה ישראל היום - אהרון לפידות, סמנכ"ל שיווק וסחר ישראל היום - איתן סגל, מרקום ישראל היום: נעה פרידנבגרג, מפיקה דיגיטלית ישראל היום: איריס קורן, סמנכ"ל תפעול והפצה ישראל היום: עמיר פינקלשטיין, מנהל מערכות מידע ישראל היום - ניר ויטלם, מנהל לקוחות ומכירות ניו מדיה: אופיר בן יהונתן
- 1.אלופים (ל"ת)עובד העיתון 08/10/2014 16:42הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקואיפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות.
איפה התוכן המקורי בפריים טיים?
אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד.
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.
.jpg)