אילן שילוח יעקב שחם
צילום: אלכסנדר כץ, קובי קנטור

בג"צ דחה עתירת יוניברסל: יעקב שחם - "חבל שגוף גדול כמו מקאן עושה טעויות"

בג"צ דחה את בקשת חברת המדיה למתו צו ביניים כנגד הרשות השנייה. זאת עקב החלטת ועדת שחם להגביל רכש המדיה של החברות ל-25% מזמן הפרסום
משה בנימין | (3)

המאבק המשפטי של חברת המדיה 'יוניברסל מקאן' בהחלטות 'ועדת שחם' והרשות השנייה לא נושא פרי נכון לעת עתה. פניית 'יוניברסל' לבג"צ בבקשה למתן צו ביניים וצו על תנאי לרשות השנייה, לביטול כל הממצאים וההחלטות של הוועדה נדחתה.

לפני כשבוע, כחלק מהמאבק (שמסתמן כי הוא בתחילת דרכו) של 'יוניברסל' נגד ההחלטה להגביל את היקף הרכש של חברות המדיה ל-25% מזמן הפרסום של הזכייניות, עתרה החברה לבג"צ ובה ציינה בין השאר כי הוועדה "הוקמה בלא סמכות, חבריה מונו במחשכים, בניגוד עניינים בוטה".

לטענת 'יוניברסל' במינוי ובעבודת הוועדה יש "ליקויים חמורים שעיקרם מינוי בניגוד לדין ושאינו פומבי" כמו גם "אי מתן הזדמנות לחברות רכש המדיה להביע עמדתן תוך הסתרת תכליות הוועדה, חריגה מסמכויות הרשות השנייה וקבלת החלטות העומדות בניגוד להחלטות הממונה על ההגבלים".

יעקב שחם, מי שעמד בראש הוועדה שכנגד מסקנותיה יוצאת מקאן אמר היום (יום ב') לאייס: "חבל לי שגוף רציני וגדול כמו מקאן אריקסון עושה טעויות כל כך גדולות". עוד הוסיף שחם: "כל מה שהרשות עשתה בעניין הזה היה תקין ועומד בפני כל מבחן משפטי. חלק מהטענות של מקאן הן מופרכות, וחלק אינן מבוססות בכלל".

שחם, שטען בעבר כי גופים מסוימים פתחו כנגדו במאבק אישי, אמר עוד: "אני לא חושש, לא מרודפים גדולים, לא מקטנים, ולא מטובים או רעים. אני בתקשורת כמעט 40 שנה ומתוכם 30 שנים רודפים אחריי, בכל פעם מישהו אחר - לא עשיתי חשבון לאף אחד וממשיך לא לעשות חשבון לאף אחד".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כל הכבוד לשחם שיודע בדיוק מה הוא עושה (ל"ת)
    תודה 14/05/2014 23:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ברק 13/05/2014 15:46
    הגב לתגובה זו
    תודה לך מר שחם על שצלתם את הענף ממלתעות הענק
  • 1.
    דניאל 13/05/2014 15:41
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על האומץ, המשך והצלח!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״