בג"צ דחה עתירת יוניברסל: יעקב שחם - "חבל שגוף גדול כמו מקאן עושה טעויות"
המאבק המשפטי של חברת המדיה 'יוניברסל מקאן' בהחלטות 'ועדת שחם' והרשות השנייה לא נושא פרי נכון לעת עתה. פניית 'יוניברסל' לבג"צ בבקשה למתן צו ביניים וצו על תנאי לרשות השנייה, לביטול כל הממצאים וההחלטות של הוועדה נדחתה.
לפני כשבוע, כחלק מהמאבק (שמסתמן כי הוא בתחילת דרכו) של 'יוניברסל' נגד ההחלטה להגביל את היקף הרכש של חברות המדיה ל-25% מזמן הפרסום של הזכייניות, עתרה החברה לבג"צ ובה ציינה בין השאר כי הוועדה "הוקמה בלא סמכות, חבריה מונו במחשכים, בניגוד עניינים בוטה".
לטענת 'יוניברסל' במינוי ובעבודת הוועדה יש "ליקויים חמורים שעיקרם מינוי בניגוד לדין ושאינו פומבי" כמו גם "אי מתן הזדמנות לחברות רכש המדיה להביע עמדתן תוך הסתרת תכליות הוועדה, חריגה מסמכויות הרשות השנייה וקבלת החלטות העומדות בניגוד להחלטות הממונה על ההגבלים".
יעקב שחם, מי שעמד בראש הוועדה שכנגד מסקנותיה יוצאת מקאן אמר היום (יום ב') לאייס: "חבל לי שגוף רציני וגדול כמו מקאן אריקסון עושה טעויות כל כך גדולות". עוד הוסיף שחם: "כל מה שהרשות עשתה בעניין הזה היה תקין ועומד בפני כל מבחן משפטי. חלק מהטענות של מקאן הן מופרכות, וחלק אינן מבוססות בכלל".
- בוקר טוב לרשות להגנת הצרכן ולנגיד בנק ישראל - איפה הייתם עד היום?
- השלב הבא בקריסת מטומי: מחזיקי האג"ח ימנו עו"ד מטעמם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שחם, שטען בעבר כי גופים מסוימים פתחו כנגדו במאבק אישי, אמר עוד: "אני לא חושש, לא מרודפים גדולים, לא מקטנים, ולא מטובים או רעים. אני בתקשורת כמעט 40 שנה ומתוכם 30 שנים רודפים אחריי, בכל פעם מישהו אחר - לא עשיתי חשבון לאף אחד וממשיך לא לעשות חשבון לאף אחד".
- 3.כל הכבוד לשחם שיודע בדיוק מה הוא עושה (ל"ת)תודה 14/05/2014 23:27הגב לתגובה זו
- 2.ברק 13/05/2014 15:46הגב לתגובה זותודה לך מר שחם על שצלתם את הענף ממלתעות הענק
- 1.דניאל 13/05/2014 15:41הגב לתגובה זוכל הכבוד על האומץ, המשך והצלח!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
