תביא אישור מפה, תשיג מסמך משם: אז למה ערוץ 9 עוד לא עבר לשדר ב-HD?
ערוץ 9 טרם עבר לשדר בפורמט HD, למרות
המועצה העמידה במהלך החודש האחרון מספר דרישות - בכל פעם בנפרד - מה שמעכב את העלאת הערוץ באיכות HD. בתחילה דרשה המועצה לדעת מה יהיו אפיקי השידור של הערוץ בפלטפורמות השונות. לאחר שהערוץ מסר למועצה כי הוא ישדר את ערוץ ה-HD שלו באפיק 509 ב-yes וב-HOT, שתאפשר צפייה בפורמט HD גם באפיק 9 עצמו לבעלי ממיר HD.
כאשר בערוץ קיוו להתחיל לשדר ב-HD עוד לפני פסח, התקבלה ביום ראשון דרישה מעו"ד צחי פנחס מהייעוץ המשפטי של מועצת הכבלים והלוויין, לקבל את מסמכי האישור של הפלטפורמות השונות לשדר את הערוץ בפורמט HD. גורם בערוץ אמר כי "המועצה מושכת אותנו יותר מחודש, כאשר כל הציוד כבר קיים ורק צריך את אישורה לשדר ב-HD".
אם וכאשר הערוץ יקבל את האישור המיוחל ויתחיל לשדר ב-HD, הוא יצטרף למועדון מצומצם של ערוצים ישראלים שמשדרים באיכות שידור כזו, כגון ערוץ 1 (באמצעות אפיק 511), ערוץ ספורט 5 HD, ערוץ ספורט1 HD של צ'רלטון וערוצי סרטים וסדרות של HOT ו-yes. 2 זכייניות ערוץ 2 'קשת' ו'רשת', וערוץ 10, לא משדרים בפורמט כזה.
מ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוויין מימון שמילה, מסר לאייס כי "הנושא מוכר לנו. הוא יעלה ככל הנראה לדיון בישיבת המועצה הקרובה, וייתכן כי יאושר".
- 4.עומר 22/04/2014 10:50הגב לתגובה זוכשרוב התוכניות שם מצולמות מזמן בHD . למה אנחנו כל כך מפגרים שנות אור אחרי העולם הנאור ?
- איתן 26/04/2014 14:01הגב לתגובה זושיורידו 5-6 תכניות ריאליטי זבל להמונים ובתקציב הזה שיעברו ל-HD.
- 3.ערן 17/04/2014 16:42הגב לתגובה זומי שיש לו את הטכנולוגיה - שישדר כך, למה צריך שמישהו יאשר את זה? מדינת עולם שלישי
- 2.איתי 17/04/2014 11:48הגב לתגובה זוהמועצה לא מעכבת סתם דברים. יש פרוצדורות פשוטות וידועות, שבטוח לוקחות פחות זמן מאשר לרכוש ציוד שידור בHD
- 1.יוני 16/04/2014 23:00הגב לתגובה זובכל העולם זה סטנדרט, ורק בישראל עושים צרות, ולא מאשרים, מי ישמע בסך הכל שידור בHD, רוב העולם משדר בHD איזה אישור צריך לHD, אולי גם את אישור המוסד משרד הביטחון והשב"כ גם שרשת רצתה לשדר את גמר אקס פקטור לא אישרו לה אך זה שב2014, אין כמאת ערוצי HD אך זה שערוצים הראשיים 2 ו10 לא משדרים בHD מה אנחנו במדינת עולם שלישי, והכל בגלל מה, גוף בירוקרטי שבמקום לעשות את העבודה שלו, עושה בדיוק את ההפך
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
