שחקן חדש בשוק הדיגיטל: y&r ,GORNI ו-INNOVATE משיקים יחד את GIN
נתח השוק של תחום הדיגיטל בתוך עוגת הפרסום הישראלית לא מצליח לצמוח באופן שזהה לנעשה בעולם המערבי, אולם פעילות ערה נרשמת בשוק המקומי, לפחות בכל הקשור למבנה התחרות והשחקנים המרכזיים שבו. כשבוע לאחר ש-TMF, גיתם ו-I&M
החברה החדשה תעסוק בשיווק, טכנולוגיה ופרסום דיגיטלי. בחברה מועסקים קרוב ל-60 עובדים והיא תנהל למעלה מ-50 מיליון שקלים בתקציבי פרסום, מה שיהפוך אותה, לדברי השותפים, לחברה השנייה בגודלה בישראל בפרסום בדיגיטל. בראש החברה יעמדו עומר זייגרמן מבעלי Innovate ו איתי אלון שינהל את פעילות האינטראקטיב של הקבוצה.
יצוין כי זייגרמן משמש במקביל כשותף בסוכנות JWT DIGITAL יחד עם רון בן חיים ומשרד הפרסום JWT ישראל (בו רשת JWT העולמית מחזיקה 80%). על רקע השותפות החדשה ב-GIN, בן חיים יהיה זה שינהל את JWT DIGITAL בפועל.
פעילות הדיגיטל של y&r תיעשה גם היא באמצעות GIN תוך ליווי וניהול צמודים של אנשי y&r, כאשר בנוסף לפעילות המקומית החברות פועלות כדי לפתח את GIN להיות שחקן בינלאומי בתחום".
בעלי השותפות החדשה אמרו: "האתגר הגדול של הלקוחות בתחום הדיגיטל הוא ההתמודדות עם ריבוי ספקים מתמחים והסנכרון ביניהם לקבלת תמונה מלאה. יש לנו את הניסיון והיכולות לספק ללקוחותינו וללקוחות חדשים פתרון הוליסטי כולל בעולם הדיגיטלי, ובזכות כך להביא להתייעלות בתהליכי העבודה וליצירת תוצאות טובות יותר".
- 6.רותי קרן 04/05/2015 14:20הגב לתגובה זואיחולים לבביים , הצלחה, הצלחה, הצלחה
- 5.תתחת 19/03/2014 00:12הגב לתגובה זויש גם לקוחות או רק הוצאות ?
- 4.גוזמן 18/03/2014 17:34הגב לתגובה זואולי יימכרו בסוף ל WPP משפחה זה טוב
- 3.בהצלחה 18/03/2014 14:33הגב לתגובה זולא משנה כמה אפסים תחברו יחד התוצאה עדיין תהיה אפס.
- 2.אילן 17/03/2014 22:45הגב לתגובה זובחברה יועסקו 6 עובדים ולא 60, והיא תנהל 5 מליון ש"ח בשנה ולא 50.
- 1.אורן 17/03/2014 18:01הגב לתגובה זושישאל את השאלה הבסיסית את מי זה מעניין? ואיך 15 מיליון הופכים ל 50? רותם הפך לאלכימאי
- מי זה רותם? (ל"ת)אלי 30/03/2014 17:36הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
