יח"צנו לאן// מכונית צהובה ופופקורן: ביזנס ותקשורת בסרט של סטלון ודה נירו
אם קשר או בלי, בקרסו מוטורס החליטו להציג את הרנו מגאן RS החדשה שלהם, בהקרנה של הסרט החדש של סילבסטר סטלון ורוברט דה נירו - 'סוגרים חשבון'.
נשנושים, שתייה ומתנה בסוף, הצליחה למשוך קולנוע גת בתל אביב, לא מעט אנשי עסקים וסלבס, שהתמנגלו על השטיח האדום, רגע לפני הקרנת הסרט.
נועה פרי (צילום: אסף לב)
בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected] .
נעים להכיר, אני מטפלת בתיק
נועה פרי ממשרדה של דניאלה רייבנבך, מנהלת את תיק יחסי הציבור של קבוצת קרסו, שמייבאת בנוסף לרנו, גם את ניסאן ואינפיניטי. תיק קרסו נמצא אצל רייבנבך כבר 8 שנים.
הבוסית הגיעה?
ברור. רייבנבך דאגה שהצלמים לא יפספסו אף לא סלב אחד, ודיר בלאק אם כן...
דניאלה רייבנבך (צילום: סיגל נפתלי קסל)
הסלבס הגיעו?
איתי תורג'מן לאושרי כהן, פעם חברי אמת, הגיעו בנפרד לאירוע. גם צביקה פיק, חנן סביון וגיא עמיר, זוהר ליבה, תום קשתי, האחיות מלול מ'היפה והחנון',לימור גולדשטיין, מיכל זוארץ ובן זוגה משה לבקוביץ', אודטה שוורץ, כוכבי גוללסטאר בן-אל תבורי ושימי אטיאס, באו.
האחיות מלול (צילום: סיגל נפתלי קסל)
איתי תורג'מן (צילום: סיגל נפתלי קסל)
תום קשתי והחברה ספיר(צילום: סיגל נפתלי קסל)
מסיבת עיתונאים
צחי קומה מ'ידיעות אחרונות', ערן סויסה מישראל היום, שי ארזואן מ-ynet, אסף גולן מחדשות הבידור של HOT, אביבה גלצר ממוסף 'ליידי גלובס', סמדר סלטון מישראל היום, צלם וואלה אביב חופי, צלם mako ראובן שניידר, ועוד. והפתעה - נחשו מי לא הגיע? האחיות מטיאס, שהפכו בשבועות האחרונים לכוכבות המדור.
- קרסו רוכשת את מטרו מוטור: מה השווי וכמה זה יעזור לקרסו?
- קרסו נדל״ן: עליה של 45% בהכנסות; החלה בשיווק 833 יח״ד מתחילת שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
צוות חדשות הבידור של HOT (צילום: סיגל נפתלי קסל)
אושרי כהן (צילום: סיגל נפתלי קסל)
ביזנס אנד פלז'ר
בכירי קרסו הסתובבו כחתנים ביום חתונתם: יו"ר הקבוצה יואל קרסו, המנכ"ל איציק וייץ, סמנכ"ל השיווק אלחנן יהב, ומנהלת המרקום של המותג רנו, ענבל דיין. וחוץ מזה הגיעו מנכ"ל קבוצת מליסרון אבי לוי, מנכ"ל קניוני עופר משה רוזנבלום, סולי ושרי סקאל - מבעלי קבוצת סקאל, הפרסומאית ג. יפית ובעלה ד"ר בני ארד, רוני ורטהיימר - מבעלי קבוצת ורטהיימר ספורט, עופר גלזר ובת זוגתו רותי דהן, צביקה ודפנה לוינסון - מבעלי HDL, אורית בן אדרת, הפרסומאי חן ענבר ועוד.
איציק וייץ מנכ"ל קבוצת קרסו עם סולי ושרי סקאל בעלי קבוצת סקאל (צילום: סיגל נפתלי קסל)
יואל קרסו (צילום: סיגל נפתלי קסל)
היה צפוף?
נסו אתם להגיע לסנדוויצ'ים עם עוד לפחות 400 איש שנדחקים במקום.
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
ומה היה שיא האירוע?
נדב אבוקסיס החליט לבדוק איך ההרגשה להיכנס לרכב רנו מגאן RS החדשה. זה היה הסימן למוזמנים לנסות אף הם להיכנס למכונית הספורטיבית, עם תג המחיר האסטרונומי. שיא אחר היה המתנות שקיבלו המוזמנים עם תום הסרט: שעונים של המותגים אן קליין וסווטש בגווני הצהוב - צבע הדגם החדש של המכונית.
דוגמן הבית, נדב אבוקסיס (צילום: אסף לב)
כוכבי גולסטאר שימי אטיאס ובן אל תבורי (צילום: סיגל נפתלי קסל)
בון אפטיט
דיילות של 'רנו' חלקו ערכת הצטיידות לסרט, שכללה בין היתר כלי פופקורן ממותגים, סוכריות גומי צהובות בצורת דגמי הרכב ושתייה קלה. בנוסף, פונקו האורחים גם בסנדוויצ'ים, עוגות ומתוקים.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
לימור גולדשטיין (צילום: סיגל נפתלי קסל)
מיכל זוארץ ובן זוגה משה לבקוביץ' (צילום: סיגל נפתלי קסל)
אודטה שוורץ (צילום: סיגל נפתלי קסל)
- 3.אלמונית 28/01/2014 16:37הגב לתגובה זוהמשרד כבר מיושן ושילם הרבה כסף בשביל להביא את ה״סלבס״ האלה- נמאז מהצמד תורג׳מן כהן. תביאו אנשים חזקים
- 2.נפילה בבחירת הסרט משליכה על כל האירוע.... (ל"ת)רוני 28/01/2014 16:31הגב לתגובה זו
- 1.סרט גרוע (ל"ת)גל 28/01/2014 14:47הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
