BB&A של קובי אמזלג ומוטי בן בכר מגייס 2 תקציבים: דלתות רשפים ואוסילו

רשפים שמתמחה בתחום דלתות החוץ טופל עד לאחרונה במקאן בוטיק. היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון ש'. אוסילו היא תרופה הומיאופתית נגד שפעת
משה בנימין | (12)

משרד הפרסום של קובי אמזלג ומוטי בן בכר - BB&A, פותח את 2014 עם 2 תקציבים חדשים: הראשון הוא דלתות רשפים שטופל עד לאחרונה במקאן בוטיק - מותג בתחום דלתות החוץ, והשני הוא תקציב אוסילו מבית מדיצ י שטופל עד לאחרונה ביהושע/TBWA.

BB&A יטפלו בתקשור מגוון המוצרים של דלתות רשפים לשנת 2014 לרגל מעברה של החברה למפעל חדש. היקף תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים. אוסילו היא תרופה הומיאופתית מבית בוארון הצרפתית, המובילה את שוק התרופות ההומיאופתיות נגד שפעת. תקציב הפרסום של המותג צפוי לעמוד על כמיליון שקלים.

בן בכר ואמזלג, פתחו את משרד הפרסום שלהם לפני כשנתיים והם מטפלים כיום בכל מותגי DPL (נועם, טופפד וקלינקל), קונדומי פלייבוי ,מותג סכיני הגילוח החדש Xblade ועוד.

לדברי אמזלג: יש הרבה לקוחות עם תקציבים בינוניים שרוצים לעשות עבודה שיווקית איכותית, אבל אין להם את סוללת היועצים ומנהלי המותג שיש לגדולים. קשה היום למנכ"ל להתמודד לבד עם כל ערוצי השיווק שהופכים מורכבים יותר ויותר. אנחנו נמצאים שם לצד הלקוחות החל משלב בניית המותג והאסטרטגייה, דרך תמחור המוצרים ואסטרטגיית הסחר והדיגיטל ועד לביצוע הקריאייטיבי. קריאייטיב זה סופר חשוב, אבל זה חייב לשבת על תשתית נכונה של עשייה שיווקית".

מוטי בן בכר שימש בעבר כמנכ"ל jwt_digital וסמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן IPG. בין עבודותיו הבולטות ניתן למצוא קמפיינים רבים של Orange, קסטרו, שירותי בריאות כללית, דיסקונט, מטרנה, מאוחדת וקמפיינים רבים בתחום האקדמיה. בן בכר משמש מרצה לפרסום וקריאייטיב במכללה למנהל.

קובי אמזלג שהחל את דרכו בענף בגיתם BBDO, שם הוביל את תהליך המיתוג של קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, שימש כמנכ"ל משרד הפרסום לצעירים G. Kid & Young מבית ג. יפית וכסמנכ"ל לקוחות ב-JWT ISRAEL. אמזלג מרצה בנושא פרסום ויחסי ציבור במרכז הבינתחומי בהרצליה ובקריה האקדמית קריית אונו.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    לילי 19/01/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    :(
  • 8.
    א.ש 12/01/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    ממליץ לא להתקרב לחברת רשפים.אנשי המכירות שלהם אשפים אבל מרגע שמגיעים לשירות,אמינות, עבודת מדידה והתקנה רצינית הם לא מכירים את המושגים האלה.מצטער על היום שרכשתי שם דלתות פנים וחוץ.
  • רוני 05/12/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    המוטו של אנשי המכירות למכור אחרי המבול
  • 7.
    א.א 26/12/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו ככה
  • 6.
    אייל יריב 26/12/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה קובי ומוטי
  • 5.
    נו באמת 25/12/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    אם כל הכבוד - שני לייצנים שלא מדברים פרסום כבר 3 שנים . על איזה מהלך הם חתומים בשנים האחרונות ?
  • יערה 25/12/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    "אם" כל הכבוד ככה לא כותבים "אם" אז אני במקומך לא הייתי חותם על הטוקבק הזה אפילו.
  • 4.
    יערה 25/12/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    קובי ומוטי כל הכבוד!!
  • 3.
    מקס ומוריס והמבין יבין (ל"ת)
    אדם 25/12/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
  • צילה פרסמן 25/12/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    איך מגיעים לבוטיק של מקאן מתי המכירה של הבגדים שם? למה לא כותבים שום דבר שיראו שמלה משו
  • 2.
    אמיר 25/12/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    מוטי וקובי התותחים, אתם בדרך הנכונה
  • 1.
    תותחים ! בהצלחה (ל"ת)
    דרור 25/12/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.