BB&A של קובי אמזלג ומוטי בן בכר מגייס 2 תקציבים: דלתות רשפים ואוסילו

רשפים שמתמחה בתחום דלתות החוץ טופל עד לאחרונה במקאן בוטיק. היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון ש'. אוסילו היא תרופה הומיאופתית נגד שפעת
משה בנימין | (12)

משרד הפרסום של קובי אמזלג ומוטי בן בכר - BB&A, פותח את 2014 עם 2 תקציבים חדשים: הראשון הוא דלתות רשפים שטופל עד לאחרונה במקאן בוטיק - מותג בתחום דלתות החוץ, והשני הוא תקציב אוסילו מבית מדיצ י שטופל עד לאחרונה ביהושע/TBWA.

BB&A יטפלו בתקשור מגוון המוצרים של דלתות רשפים לשנת 2014 לרגל מעברה של החברה למפעל חדש. היקף תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים. אוסילו היא תרופה הומיאופתית מבית בוארון הצרפתית, המובילה את שוק התרופות ההומיאופתיות נגד שפעת. תקציב הפרסום של המותג צפוי לעמוד על כמיליון שקלים.

בן בכר ואמזלג, פתחו את משרד הפרסום שלהם לפני כשנתיים והם מטפלים כיום בכל מותגי DPL (נועם, טופפד וקלינקל), קונדומי פלייבוי ,מותג סכיני הגילוח החדש Xblade ועוד.

לדברי אמזלג: יש הרבה לקוחות עם תקציבים בינוניים שרוצים לעשות עבודה שיווקית איכותית, אבל אין להם את סוללת היועצים ומנהלי המותג שיש לגדולים. קשה היום למנכ"ל להתמודד לבד עם כל ערוצי השיווק שהופכים מורכבים יותר ויותר. אנחנו נמצאים שם לצד הלקוחות החל משלב בניית המותג והאסטרטגייה, דרך תמחור המוצרים ואסטרטגיית הסחר והדיגיטל ועד לביצוע הקריאייטיבי. קריאייטיב זה סופר חשוב, אבל זה חייב לשבת על תשתית נכונה של עשייה שיווקית".

מוטי בן בכר שימש בעבר כמנכ"ל jwt_digital וסמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן IPG. בין עבודותיו הבולטות ניתן למצוא קמפיינים רבים של Orange, קסטרו, שירותי בריאות כללית, דיסקונט, מטרנה, מאוחדת וקמפיינים רבים בתחום האקדמיה. בן בכר משמש מרצה לפרסום וקריאייטיב במכללה למנהל.

קובי אמזלג שהחל את דרכו בענף בגיתם BBDO, שם הוביל את תהליך המיתוג של קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, שימש כמנכ"ל משרד הפרסום לצעירים G. Kid & Young מבית ג. יפית וכסמנכ"ל לקוחות ב-JWT ISRAEL. אמזלג מרצה בנושא פרסום ויחסי ציבור במרכז הבינתחומי בהרצליה ובקריה האקדמית קריית אונו.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    לילי 19/01/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    :(
  • 8.
    א.ש 12/01/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    ממליץ לא להתקרב לחברת רשפים.אנשי המכירות שלהם אשפים אבל מרגע שמגיעים לשירות,אמינות, עבודת מדידה והתקנה רצינית הם לא מכירים את המושגים האלה.מצטער על היום שרכשתי שם דלתות פנים וחוץ.
  • רוני 05/12/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    המוטו של אנשי המכירות למכור אחרי המבול
  • 7.
    א.א 26/12/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו ככה
  • 6.
    אייל יריב 26/12/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה קובי ומוטי
  • 5.
    נו באמת 25/12/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    אם כל הכבוד - שני לייצנים שלא מדברים פרסום כבר 3 שנים . על איזה מהלך הם חתומים בשנים האחרונות ?
  • יערה 25/12/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    "אם" כל הכבוד ככה לא כותבים "אם" אז אני במקומך לא הייתי חותם על הטוקבק הזה אפילו.
  • 4.
    יערה 25/12/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    קובי ומוטי כל הכבוד!!
  • 3.
    מקס ומוריס והמבין יבין (ל"ת)
    אדם 25/12/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
  • צילה פרסמן 25/12/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    איך מגיעים לבוטיק של מקאן מתי המכירה של הבגדים שם? למה לא כותבים שום דבר שיראו שמלה משו
  • 2.
    אמיר 25/12/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    מוטי וקובי התותחים, אתם בדרך הנכונה
  • 1.
    תותחים ! בהצלחה (ל"ת)
    דרור 25/12/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.