BB&A של קובי אמזלג ומוטי בן בכר מגייס 2 תקציבים: דלתות רשפים ואוסילו

רשפים שמתמחה בתחום דלתות החוץ טופל עד לאחרונה במקאן בוטיק. היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון ש'. אוסילו היא תרופה הומיאופתית נגד שפעת
משה בנימין | (12)

משרד הפרסום של קובי אמזלג ומוטי בן בכר - BB&A, פותח את 2014 עם 2 תקציבים חדשים: הראשון הוא דלתות רשפים שטופל עד לאחרונה במקאן בוטיק - מותג בתחום דלתות החוץ, והשני הוא תקציב אוסילו מבית מדיצ י שטופל עד לאחרונה ביהושע/TBWA.

BB&A יטפלו בתקשור מגוון המוצרים של דלתות רשפים לשנת 2014 לרגל מעברה של החברה למפעל חדש. היקף תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים. אוסילו היא תרופה הומיאופתית מבית בוארון הצרפתית, המובילה את שוק התרופות ההומיאופתיות נגד שפעת. תקציב הפרסום של המותג צפוי לעמוד על כמיליון שקלים.

בן בכר ואמזלג, פתחו את משרד הפרסום שלהם לפני כשנתיים והם מטפלים כיום בכל מותגי DPL (נועם, טופפד וקלינקל), קונדומי פלייבוי ,מותג סכיני הגילוח החדש Xblade ועוד.

לדברי אמזלג: יש הרבה לקוחות עם תקציבים בינוניים שרוצים לעשות עבודה שיווקית איכותית, אבל אין להם את סוללת היועצים ומנהלי המותג שיש לגדולים. קשה היום למנכ"ל להתמודד לבד עם כל ערוצי השיווק שהופכים מורכבים יותר ויותר. אנחנו נמצאים שם לצד הלקוחות החל משלב בניית המותג והאסטרטגייה, דרך תמחור המוצרים ואסטרטגיית הסחר והדיגיטל ועד לביצוע הקריאייטיבי. קריאייטיב זה סופר חשוב, אבל זה חייב לשבת על תשתית נכונה של עשייה שיווקית".

מוטי בן בכר שימש בעבר כמנכ"ל jwt_digital וסמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן IPG. בין עבודותיו הבולטות ניתן למצוא קמפיינים רבים של Orange, קסטרו, שירותי בריאות כללית, דיסקונט, מטרנה, מאוחדת וקמפיינים רבים בתחום האקדמיה. בן בכר משמש מרצה לפרסום וקריאייטיב במכללה למנהל.

קובי אמזלג שהחל את דרכו בענף בגיתם BBDO, שם הוביל את תהליך המיתוג של קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, שימש כמנכ"ל משרד הפרסום לצעירים G. Kid & Young מבית ג. יפית וכסמנכ"ל לקוחות ב-JWT ISRAEL. אמזלג מרצה בנושא פרסום ויחסי ציבור במרכז הבינתחומי בהרצליה ובקריה האקדמית קריית אונו.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    לילי 19/01/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    :(
  • 8.
    א.ש 12/01/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    ממליץ לא להתקרב לחברת רשפים.אנשי המכירות שלהם אשפים אבל מרגע שמגיעים לשירות,אמינות, עבודת מדידה והתקנה רצינית הם לא מכירים את המושגים האלה.מצטער על היום שרכשתי שם דלתות פנים וחוץ.
  • רוני 05/12/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    המוטו של אנשי המכירות למכור אחרי המבול
  • 7.
    א.א 26/12/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו ככה
  • 6.
    אייל יריב 26/12/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה קובי ומוטי
  • 5.
    נו באמת 25/12/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    אם כל הכבוד - שני לייצנים שלא מדברים פרסום כבר 3 שנים . על איזה מהלך הם חתומים בשנים האחרונות ?
  • יערה 25/12/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    "אם" כל הכבוד ככה לא כותבים "אם" אז אני במקומך לא הייתי חותם על הטוקבק הזה אפילו.
  • 4.
    יערה 25/12/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    קובי ומוטי כל הכבוד!!
  • 3.
    מקס ומוריס והמבין יבין (ל"ת)
    אדם 25/12/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
  • צילה פרסמן 25/12/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    איך מגיעים לבוטיק של מקאן מתי המכירה של הבגדים שם? למה לא כותבים שום דבר שיראו שמלה משו
  • 2.
    אמיר 25/12/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    מוטי וקובי התותחים, אתם בדרך הנכונה
  • 1.
    תותחים ! בהצלחה (ל"ת)
    דרור 25/12/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)

ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר

בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?

רן קידר |

קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.

ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.

לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק. 

כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?

סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.

מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.