אקס פקטור the x factor
צילום: טל גבעוני
רייטינג

לא כוחות: הרייטינג של 'X פקטור' בערוץ 2 - גבוה פי 7 מזה של 'הכפר' בערוץ 10

ריאליטי הכישרונות קיבל 36.3% מול 5% בלבד לריאליטי המדברי. ובשישי: שי שטרן מצליח להעלות חיוך בערוץ 10 עם 8.4%, 'אולפן שישי' נחתכת ב-25%
אלכסנדר כץ | (2)

X פקטור (רשת, ערוץ 2) ממשיכה להרשים עם נתוני רייטינג גבוהים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי תכנית הכישרונות של רשת קיבלה אמש (יום שבת) 36.3%, ושימשה מקפצה נהדרת להמופע של רד ודביר (רשת, ערוץ 2) שממשיכה להרשים עם 26%.

מנגד, תכנית הריאליטי הכפר (ערוץ 10) בכיכובו של בוקי נאה, ממשיכה לאכזב את אנשי בית הוורד, ואתמול קיבלה 5%. שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) קיבל 5.4%, 'שמועות עם צחי קומה' (ערוץ 10) התחזקה ורשמה 5.7%. וכמה עשה מושיק גלמין? שידור חוזר של 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) הניב 9.5%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) רשמה 10.1%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 13.1%. 'המטה' (ערוץ 10) הסתפקה ב-2.9%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) חזקה עם 25.8%, מול 8.3% ל'המגזין' (ערוץ 10), 4.5% ל'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם מיכל רבינוביץ', ו-3.5% ל'רואים עולם' (ערוץ 1) עם יעקב אחימאיר.

שישי

גזרת החדשות של יום שישי ממשיכה לסעור. אחרי כמה שבועות רצופים של נתונים חיובים, אולפן שישי (חדשות 2) מאבדת גובה. הפעם היא רשמה 14.2% מול 18.8% בשבוע שלפני כן, ירידה של 25% בשבוע. גם שישי (ערוץ 10) ירדה השבוע כשרשמה 5.7% מול 7.2% שבוע לפני כן. יומן (ערוץ 1) הניבה 6.7%, בדומה לנתון שקיבלה לפני שבוע.

מאידך, בערוץ 10 יכולים להמשיך להתבסם בנתונים ששי שטרן מביא בערב שישי. גם שלשום התכנית שלו 'שי בשישי' (ערוץ 10) רשמה נתון גבוה מאד - של 8.4%. 'מה נסגר' (ערוץ 10) עם שיא עונתי של 7.6%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זה נבלה וזה טרפה (ל"ת)
    אבי 11/11/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    Pix37 10/11/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    הליהוק הדפוק שלהם - והנסיון לעורר פרובוקציה בשקל - גמר את סיכוייה של התוכנית הזו, שדווקא היתה יכולה להצליח מול מתקפת תוכניות השירה של ערוץ 2.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.