קול ישראל חברים? סוער ברדיו: "סליחה שכיניתי אתכם חברים - כי אתם לא"
פאר-לי שחר מחזירה מלחמה. לאייס הגיע מכתב שתלתה העיתונאית הוותיקה במסדרונות קול ישראל בירושלי, בעקבות מכתב אחר שהופץ ברדיו לפני שבועיים, ועוקץ אותה.
שחר, כתבת הרווחה של רשת ב' ועורכת יומנים בתחנה, זוכה לביקורת מצד גורמים בתוך הרדיו, בין היתר על קרבתה לכאורה להנהלה. במכתב הראשון נכתב בין היתר כי שחר "ממשיכה לנצל את כישוריה הלא עיתונאיים באמצעות חנופה והתרפסות כדי לפלס לעצמה נתיבים למיקרופון, על חשבון שדרים מוכשרים וטובים ממנה, ובעיקר על חשבון המעסיקים".
על המכתב נגדה פורסם
לדברי גורמים ברדיו, המכתב פגע מאד בשחר, והפעם היא החליטה לא לשתוק: "סליחה חברים", פתחה את מכתבה שנתלה במערכת, "סליחה שהייתי מוכנה לקום 3 פעמים בשבוע בשעה 3:45 לפנות בוקר כדי לערוך יומן בוקר; סליחה שאני מוכנה להחליף כל עורך מגיש או כתב כשאתם חולים, בחופשה או סתם צריכים לשמור על הילדים ללא כל תוספת שכר - כי כזו אני".
בהמשך כתבה: "סליחה שדרשתי שתעשו כתבות גם כשלא היה לכם כל כך נוח כי העבודה בשידור הציבורי, קודמת על פי השקפת עולמי, לכל בילוי אחר; סליחה שאיכפת לי; סליחה שכינתי אתכם חברים - כי אתם לא".
פאר-לי שחר סירבה להגיב לפניית אייס.
- 9.עובדת שמכירה אותה 23/10/2013 09:59הגב לתגובה זוהיא חנפנית באופיה .תמיד ידעה להתחנף למנהלים הממונים עליה .תמיד היא מוכנה לשרת את ההנהלה ,גם אם זה על חשבון חבריה.שדרנית בינונית ומטה מזה .אשה מנותקת ומרחפת ,מן עב"ם שכזה .תמיד נשמעת בשידור כאילו היא לא קשובה ולא מקשיבה לאלה שמעבר לקו ופעמים רבות קוטעת את השיחה בצורה תמוהה ואפילו בגסות .שלא תתלונן שאין לה חברים כי היא לא חברה של אף אחד וקרובה רק לעצמה ולמה שטוב לה .מוכנה להתחבר לשטן ולהקריב את הכל ואת כלם ועושה זאת בפוזה של תמימות ותמהונות...
- 8.אוהב אותך אל תשימי לב (ל"ת)עובד ברדיו 22/10/2013 15:35הגב לתגובה זו
- 7.אחד שסובל יום-יום 22/10/2013 13:56הגב לתגובה זולא מכיר את פאר לי וזה לא מכוון אליה. אבל אנשים (בעיקר נשים) די ללקק לבוס. תעבדו, תהיו חברים טובים, זה מספיק כדי להתקדם.
- 6.מישם 22/10/2013 11:08הגב לתגובה זואת אמא (או קרובה מדרג אחר) טובה. פארלי שחר היא בושה לרדיו הציבורי.
- 5.יודע 22/10/2013 11:07הגב לתגובה זו"ובעיקר על חשבון המאזינים".
- 4.דן 22/10/2013 03:09הגב לתגובה זוקרקובסקי פורמן ודוידוב החליטו להתעלל בפארלי כחלק ממסע הכפשה על יוני רק חבל שמיקי מירו לא מבין את זה ומשתף איתם פעולה ....מירו בסוף יקרה לך מה שקרה בקדנציה הקודמת עוד לא למדת למי להיות נאמן ...
- עובד ותיק 23/10/2013 10:02הגב לתגובה זוטובה? מוכשרת?...חחחחח זה מצחיק וגם עגום.
- 3.ברוב ממילא כולכם תפוטרו, חבורת תככנים (ל"ת)הוועדה 21/10/2013 23:29הגב לתגובה זו
- 2.אז למה כולם שונאים אותך? (ל"ת)לפארלי 21/10/2013 19:23הגב לתגובה זו
- 1.רק תככים ושנאה ברשות השידור (ל"ת)גלעד 21/10/2013 18:16הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
