אמנון לוי
צילום: בוצ'צ'ו
רייטינג

'השד העדתי' הוכנס עמוק לבקבוק? הסדרה של אמנון לוי ירדה ל-11.6%

הפרק השלישי בסדרת הדוקו המדוברת של לוי, ירדה ב-3 נקודות רייטינג, מול התחזקות של כ-2 נקודות ל'כלוב הזהב' עם 21%. חלש בפרה-פריים ובחדשות
אלכסנדר כץ | (6)

ערב חמישי ממשיך לרשום זיגזוגים בערוצי הטלוויזיה השונים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי כלוב הזהב (רשת, ערוץ 2) קיבלה 21.2%, התחזקות ביחס לשבוע שעבר אז קיבלה 19.8%.

הפרק השלישי בסדרה של אמנון לוי 'השד העדתי' (ערוץ 10) רשם 11.6%, ירידה של כמעט 3 נקודות בשבוע, מ-14.5% בחמישי שעבר. הפרק הראשון רשם 12.2%.

שידור חוזר של 'גיל ריבה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 12.4%, הסדרה 'מלבי אקספרס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-7.6%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבל 5.9%, ו'מועדון המבקרים' (רשת, ערוץ 2) עם 5.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'שגב מבשל' (רשת, ערוץ 2) הניבה 6.9%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 9.9%. לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשם 5.3%. בסך הכל רצועת הפרה-פריים מציגה נתונים נמוכים יחסית, בהשפעת הקיץ, שמשפיע גם על רצועת החדשות.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' ירדה אל מתחת לרף 20 הנקודות, עם 19.8%, מול 7.5% ל'חדשות 10'.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אלי 18/08/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    גם ת"א לא היתה מרוצפת זהב לפני 100 שנה... רוצים אוניברסיטה משלכם? תבנו אוניברסיטה. רוצים תרבות? תבנו תרבות!!
  • 4.
    פשוט תעשה חלק ב 17/08/2013 23:43
    הגב לתגובה זו
    אמנון לוי לא שאל במה החינוך המזרחי אשם? 1. האם יש בעיה של מנטליות הפוכה - השכלה רחבה מול משפחה רחבה! 2. אולי שני ילדים עד שלשה ילדים למשפחה מגדיל את הסיכוי של הדור השני להיקלט ושישה ילדים ומעלה למשפחה מקטין ומחסל את סיכויי ההקלטות? 3. האם כשאומרים עם הספר ומתכוונים לסקרנות והשכלה בסיסית מהבית? למה זה דיבר גם למשפחות מזרחיות אני מדבר סטטיסטית. 4. האם מנטליות של כבוד ורדיפה אחרי כסף עם קיצור שלבים זו מנטליות ששייכת למגזר אחד בעיקר. האם ניקח את העבר הלא רחוק - האם העליה ממזרח אירופה לא גרה באהלים האם אשכנזים מהעליות הראשונות לא ייבשו ביצות בעבודת כפיים ? וחקלאות, האם אבק אדם מהשואה לא הקימו משפחות קטנות ודחפו אותם להצלחה מתוף עצמם? קדימה יותר - האם העלייה הרוסית בשנות ה80 דוקטורים לא הלכו לעבוד בניקיון? האם הם לא דבקו בגידול משפחה קטנה שניים שלשה ילדים בלבד ומנגד בהשכלה רחבה ולא להיפך האם מה ששונה הוא המנטליות של העדות? קצת בדק בית לא יזיק לפני עצבים ומהומות
  • 3.
    לדעתי צריך לשלב את מלבי לסידרה. מתחיל לשעמם (ל"ת)
    נודניק 17/08/2013 01:24
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחד העם 16/08/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    והעמים שאתה פשוט מבין שנתוני הרייטנג זה שקר
  • 1.
    דוד 16/08/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    האם ילד מזרחי מהפריפריה לא יכול להיות רופא?, עו"ד?, רו"ח? אם הוא ישקיע בלימודיו בתיכון ויצליח במבחני הבגרות- ודאי שכן! האשמת הממסד היא תירוץ לעצלנות. כיום ניתנת לכולם הזדמנות שווה להבחן וללמוד, ומשם, להמשיך לקריירה מצליחה. העובדה שיש רופאים מזרחים, עו"ד מזרחים, ורו"ח מזרחים מדברת בעד עצמה- די לחפש להיות מקופחים!, די לטעון לאפליה!, די להיות עצלנים! שכל מזרחי שטוען להיות מקופח או מופלה בגלל מוצאו, ישקיע את מרצו בללמוד ולהתקדם במקום.
  • מזרחי 21/08/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    אז מותר לי או אסור לי לטעון לאפליה? מחכה לתשובתך כי בינתיים אני חש באפליה, אך ללא אישורך- אני מהסס להביע זאת בפומבי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.