פרופיל אישי

under 40: "לפוליטיקאי קשה אם מהלך שהוביל לא יקבל יחס ראוי בתקשורת"

מנהל קמפיין 'הבית היהודי' משה קלוגהפט, והאיש שעומד מאחורי בנט, הוא האורח השבוע של אייס. על סקרים ופרופורציות, פאזלים, והקמפיין של מופז
נועה שנהב | (5)

יומיים לפני הבחירות, וכבר כעת כמעט ברור כי מי שתהיה הפתעת הבחירות היא מפלגת 'הבית היהודי'. בין החתומים על ההצלחה המסתמנת, הוא יועץ התקשורת משה קלוגהפט, מנהל קמפיין הבחירות של המפלגה.

קלוגהפט עוד ליווה את נפתלי בנט בפריימריז על ראשות מפלגת הבית היהודי, אותה כבש בסערה לאחר שהביס את ח"כ זבולון אורלב. קלוגהפט הוא האורח השבוע של מדור under 40 של אייס.

1. מי/ מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?

יש לפעמים אמביוולטיות לגבי תפקיד של מנהל קמפיין: מצד אחד ישאלו מדוע הוא מקבל החלטות שהן משיקות לתחום ערכי או לקביעת מדיניות. מצד שני, יהיה ללקוח מאד קשה אם מהלך שהוא מוביל לא יקבל יחס ראוי בתקשורת. בקיצור, שיחליטו.

2. מי/ מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?

סקרים, אסטרטגיות, תכניות גדולות. צריך להחזיר את האינטואיציות לאופנה ואת הסקרים לפרופורציות. לפעמים 2 פוסטים בפייסבוק, נותנים לך אינדיקציה שאף מחקר לא נותן.

3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?

מאבק למען חולי הסרטן להכניס את התרופה להצלת החיים שלהם לסל התרופות.

4. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?

יש לי חברה למכירת פאזלים ודגמים להרכבה באינטרנט, שנקראת 'פאזלנד אונליין'. 10 שנים של עבודה, היום זה עומד על הרגליים ורץ לבד. כיף.

5. אם לא הייתי עוסק בתקשורת, בטוח הייתי עוסק ב:

מוזיקה. אני חבר אקו"ם וכותב, כתבתי שירים שביצע עמיר בניון (הענק), ישי לוי, נינט ועוד. אלה החיים האמיתיים, אני מניח שהייתי יכול להתמקד בכך, אולי זה עוד יקרה.

6. מי פתח לך דלת?

אף אחד. הגעתי בעיקר לדלתות משוריינות של מקלטים, ולאט לאט הן נפתחו. במקרה, אגב.

7. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר?

משתדל להפר כל כלל אפשרי.

8. באיזה בית גדלת?

אוהב מאד ושמרני מאד. לקחתי את הדברים הטובים, את הרעים פיתחתי בעצמי.

9. מהלך של המתחרים שהרשים אותך?

אהבתי את קמפיין מופז. הוא הצליח לפתע, מרוב שהוא נעלם, להפוך למתמודד החדש של הבחירות. שאפו להם ואני מקווה שיצליחו.

10. הטעות הכי נפוצה שפוליטיקאים עושים?

לא להיות מה שהם. בסוף הכל יוצא, לכן עדיף שתהיה מה שאתה ותן לציבור לאהוב, או שלא. להנדס אישיות זה מדע בדיוני.

-לסיכום, על פי קהל המצביעים המסתמן, הבית היהודי יותר דתי או יותר חילוני?

חצי חצי, וזה דבר מקסים בעיני.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מישהי שמכירה מקרוב 24/01/2013 23:57
    הגב לתגובה זו
    את המאבק על חולי הסרטן...הוא לא עשה...זה רונן צור עשה כמה שהוא איש חביב...הוא לא כזה תמים... וגם ברדקיסט לא קטן... סתם שתדעו...
  • 4.
    מיכל 24/01/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    והכתבה מצחיקה וטובה :) לייק
  • 3.
    קלוגהאפט, איפה הכיפה?! (ל"ת)
    שמעיה 21/01/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    . (ל"ת)
    כל הכבוד 20/01/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אליהו 20/01/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    קלוגהפט עשה עבודה טובה מאד, הגם שיש לו מועמד שקל מאוד למכור אותו לציבור. ולמרות זאת לא אצביע להם
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״