נדב פרי רביב דרוקר בוז'י הרצוג פריימריז עבודה
צילום: צילום מסך: ערוץ 10
רייטינג

הבוקר בא, ולעבודה: 7% צפו בתוצאות הפריימריז ובנאומה של שלי יחימוביץ'

כמעט 4% צפו בערוץ 2, והיתר בערוץ 10, בתוצאות הפריימריז של העבודה, בשישי בבוקר. 'אולפן שישי' רשמה כמעט 20%. וכמה עשתה 'צחוק מהעבודה'?
אלכסנדר כץ |

למרות שעת הבוקר של שישי, 7% צפו בתוצאות הפריימריז של מפלגת העבודה, ששודרו בערוצים 2 ו-10, מהשעה 10:00. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי בערוץ 2 צפו 3.8%, ואילו בערוץ 10 אחוז הצפייה עמד על 3.2%.

'צחוק מעבודה' (רשת, ערוץ 2) רשמה אמש 19%, ואילו 'צחוק מהעבודה - כיתה טיפולית' (רשת, ערוץ 2) עם 11.8%. 'קומדי בר' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-8.5%. לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניב 4.7%, 'מה נסגר' (ערוץ 10) עם רועי בר נתן, זכתה ב-6.2%, 'כאן גרים בכיף' (ערוץ 10) רשמה 3.5%, ו'בדרך לתחרות ג'וניור אירוויזיון 2012' (ערוץ 1) קיבלה 3.8%. התחרות עצמה תשודר הערב בערוץ 1.

לפני החדשות: 'הבסטה של שגב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 7.2%, מול 5.2% ל'אהרוני' (ערוץ 10).

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם נתון גבוה של 19.8%, 'יומן' (ערוץ 1) הניבה 7.4%, ומבזק החדשות של ערוץ 10 עם 4.6%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.