
מתחילים לבדוק נזקים: ערוץ 10 הפסיד כ-13 מיליון ש' ב-8 ימי מבצע 'עמוד ענן'
מבצע 'עמוד ענן' עלה הרבה מאד כסף לזכייניות הטלוויזיה המסחרית - שילוב של ירידה חדה בפרסום, ועלייה גדולה בהוצאות הפעלת חברות החדשות. מנכ"ל ערוץ 10 יואב הלדמן, פרס הבוקר (יום ו') בתכנית 'מייבשים את הביצה' ברדיו תל אביב, את טבלת הנזקים.
על פי הלדמן, "הפסד ההכנסות שלנו עומד על 10-12 מיליון שקלים בגלל קמפיינים שהיו ולא שודרו. לפני פחות משבועיים היה לנו בפריים-טיים 36 דקות פרסום תפוסות מתוך 40 דקות. כמה ימים לאחר מכן, רק 10 דקות. המפרסמים לא פרסמו, לא משנה מה הרייטינג שהיה לנו או לקולגות בערוץ 2, פשוט לא פרסמו".
הלדמן ציין עוד כי ההוצאות של חברת החדשות, גדלו באותם 8 ימי לחימה, ב-1.2 מיליון שקלים, כחלק מהיערכות החברה לסיקור הלחימה והעורף, והוספת נקודות שידור רבות ברחבי הארץ.
אחרי הפסד הכנסות של כמעט 12 מיליון שקלים, וגידול של 1.2 מיליון שקלים בהוצאות, החשבון יוגש מתישהו בקרוב. "מה שקורה הוא שבמשך כל השנה הזאת עצרנו את שוק ההפקות", אמר הלדמן, "במצב של החדשות, אנחנו עכשיו בבור. נאלץ, אם וכאשר, להמשיך ליצור הכנסות או לקצץ תקציב, אם בהפקות או בכוח העבודה שלנו".
- 2.רון 24/11/2012 10:34הגב לתגובה זוקשת,ערוץ עשר,כבלים, YES/NO פצקרשת.. לא רוצים!
- 1.עובד חברה 23/11/2012 10:49הגב לתגובה זומה כבר נשאר לקצץ, אם כל משבר התשובה היא לקצץ אז תסגרו את הבאסטה או שתשכירו את קומה 15