TOP5

יש לכם חברים פלצנים בפייסבוק? תנו לאפליקציה של מיצובישי לדרוס אותם

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים משובחים. עוד במדור: איך כניסה חזיתית בעמוד ונפיחה אדירה של בחורה עדינה הופכים לקמפיין לפסטיבל רדיו
אסא שפירא | (2)

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אפליקצייה חדשה ומקורית של מיצובישי, מותג הבירה CARLTON, פסטיבל הרדיו בציריך, אאודי ו-וולקסוואגן.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

הסוף לפלצנות

אם יש לכם חברים ששותים רק יין אדום מיושן, כזה שהתיישן בחבית עץ אנגלית, בציר 97 מינימום, מבית טוב, ורק בטעם פירותי, עם עפיצות גבוהה, בצבע עמוק וכו'.. אז מיצובישי פיתחו אפליקציה בשבילכם! אפליקציה שמאפשרת לכם לדרוס את החברים הפלצנים שלכם.

על רקע השקת OUTLANDER החדש. רכב מעוצב ואיכותי אבל לא יומרני, בחרו במיצבושי את המיצוב המעניין עבורו כרכב "לא פלצני". במסגרת הקמפיין, אף פיתחו אלגוריתם לפייסבוק שמזהה מי החבר הכי יומרני שלכם על בסיס תמונת, פוסטים וכו', ואז פשוט... טוב לא צריך להכביר במילים. תהנו.

המרדף

מותג הבירה האוסטרלי CARLTON בקמפיין תדמיתי חדש. הומאג' לסרטי פעולה משנות ה-80 שכולנו אוהבים. הקמפיין כולו נשען על תובנה פשוטה כי אין שום דבר שיכול להפריד בין הגבר לבירה שלו.

תמיד מעניין לגלות צליל חדש

מדי פעם מגיע קמפיין שמזכיר לכולנו שאין בריף משעמם, רק פרסומאים משעממים, גם בריף פשוט אפשר להעביר בצורה יוצאת דופן. כך, ההבטחה הפרסומית הפשוטה של פסטיבל הרדיו הבינלאומי בציריך, הזדמנות מופלאה לבוא להקשיב ולגלות מוזיקה חדשה, צלילים חדשים שלא הכרתם, מצא עצמו מקבל ביטוי מפתיע במיוחד.

מותחן בצהרי היום

אאודי החדשה והאינטנסיבית מכניסה מתח לחיי היום יום

RECYCLE

איך VW תדגים את הרעיון הפשוט כי טכנולוגיית BLUEMOTION של רכבי החברה ידידותית לסביבה? במקום להמשיך לנסות להשפיע על צרכנים בעזרת פרסום קונבנציונלי, בוחרים יותר ויותר מפרסמים כמו VW לייצר פרסום שמעביר את הצרכן סוג של חוויה ייחודית. הופכים את הצרכן לחלק מהמסר ולא רק לנמען שלו, דרך חזקה להתחבר לצרכן דרך הבטן ולא דרך הראש. פרסום אפקטיבי במיטבו!

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עין 10/09/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שהאפליקציה לדריסת חברים בפייסבוק שמופיעה יחד עם ידיעה על "צדיק" שצילם תאונה ורוצה למכור את הסרט לרשתות תקשורת תמורת כמה זוזים זה ממש שילוב מנצח. או במילים אחרות, תאונת מדיה.
  • .. 10/09/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    אפליקציה לדריסת פלצנים יחד עם ידיעה על אחד שצלם דריסה, זו ממש תאונת מדיה.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.