TOP5

יש לכם חברים פלצנים בפייסבוק? תנו לאפליקציה של מיצובישי לדרוס אותם

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים משובחים. עוד במדור: איך כניסה חזיתית בעמוד ונפיחה אדירה של בחורה עדינה הופכים לקמפיין לפסטיבל רדיו
אסא שפירא | (2)

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אפליקצייה חדשה ומקורית של מיצובישי, מותג הבירה CARLTON, פסטיבל הרדיו בציריך, אאודי ו-וולקסוואגן. * לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן הסוף לפלצנות אם יש לכם חברים ששותים רק יין אדום מיושן, כזה שהתיישן בחבית עץ אנגלית, בציר 97 מינימום, מבית טוב, ורק בטעם פירותי, עם עפיצות גבוהה, בצבע עמוק וכו'.. אז מיצובישי פיתחו אפליקציה בשבילכם! אפליקציה שמאפשרת לכם לדרוס את החברים הפלצנים שלכם. על רקע השקת OUTLANDER החדש. רכב מעוצב ואיכותי אבל לא יומרני, בחרו במיצבושי את המיצוב המעניין עבורו כרכב "לא פלצני". במסגרת הקמפיין, אף פיתחו אלגוריתם לפייסבוק שמזהה מי החבר הכי יומרני שלכם על בסיס תמונת, פוסטים וכו', ואז פשוט... טוב לא צריך להכביר במילים. תהנו. המרדף מותג הבירה האוסטרלי CARLTON בקמפיין תדמיתי חדש. הומאג' לסרטי פעולה משנות ה-80 שכולנו אוהבים. הקמפיין כולו נשען על תובנה פשוטה כי אין שום דבר שיכול להפריד בין הגבר לבירה שלו. תמיד מעניין לגלות צליל חדש מדי פעם מגיע קמפיין שמזכיר לכולנו שאין בריף משעמם, רק פרסומאים משעממים, גם בריף פשוט אפשר להעביר בצורה יוצאת דופן. כך, ההבטחה הפרסומית הפשוטה של פסטיבל הרדיו הבינלאומי בציריך, הזדמנות מופלאה לבוא להקשיב ולגלות מוזיקה חדשה, צלילים חדשים שלא הכרתם, מצא עצמו מקבל ביטוי מפתיע במיוחד. מותחן בצהרי היום אאודי החדשה והאינטנסיבית מכניסה מתח לחיי היום יום RECYCLE איך VW תדגים את הרעיון הפשוט כי טכנולוגיית BLUEMOTION של רכבי החברה ידידותית לסביבה? במקום להמשיך לנסות להשפיע על צרכנים בעזרת פרסום קונבנציונלי, בוחרים יותר ויותר מפרסמים כמו VW לייצר פרסום שמעביר את הצרכן סוג של חוויה ייחודית. הופכים את הצרכן לחלק מהמסר ולא רק לנמען שלו, דרך חזקה להתחבר לצרכן דרך הבטן ולא דרך הראש. פרסום אפקטיבי במיטבו! המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עין 10/09/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שהאפליקציה לדריסת חברים בפייסבוק שמופיעה יחד עם ידיעה על "צדיק" שצילם תאונה ורוצה למכור את הסרט לרשתות תקשורת תמורת כמה זוזים זה ממש שילוב מנצח. או במילים אחרות, תאונת מדיה.
  • .. 10/09/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    אפליקציה לדריסת פלצנים יחד עם ידיעה על אחד שצלם דריסה, זו ממש תאונת מדיה.
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.