TOP5

מי זאת סוזן גלן ומה היא עשתה לקיפר סאתרלנד? וגם: הפורש מחכה בחניה

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם מקבץ בולטות מסביב לעולם. עוד במדור: אמסטל רוצה ש"תקחו את הזמן לאט" ותופרת מסביב סיפור עלילתי מרגש
אסא שפירא | (2)

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: AXE, רשת המזון המהיר Applebee's, נייקי, אמסטל ופורש.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

סוזן גלן, אני זוכר אותך בדרך לגימנסיה

הזכרון המתוק של הילדה הכי יפה בכתה, זו שחשבנו שיד הגורל תכוון אותה יום אחד להיות איתנו מוצאת עצמה בפרסומת חדשה. Axe נוגעת בקמפיין חדש בעצב חשוף, הרצון של כולנו לחזור לאחור ולשנות את הדברים בחיינו, לתקן את מה שמרבית הגברים מזהים כאחד הפספוסים הגדולים בחייהם, אם רק היה לנו את ה- axe effect אז...

המהלך ממשיך בפעילות דיגיטאלית בה מציעים לנו ב AXE להכנס לפייסבוק ולסמן מי היא סוזן גלן שלנו, אותה בחורה שהשארנו מאחור, כי עדייו אפשר לסובב את הגלגל לאחור...http://www.fearnosusanglenn.com/

דחליל במבצע

קריספין פורטר בקמפיין חדש לרשת המזון המהיר Applebee's. הבעיה המרכזית שזיהו, מרביתנו תקועים העבודה ולא מצליחים למצוא את הזמן לצאת לכמה שעות לטובת ארוחה טובה. אל דאגה מעכשיו יש פתרון!

לונדון לא מחכה לנו!

לאחר מאבק ממושך הקרב הוכרע! נותנת החסות הרשמית של אולימיפיאדת לונדון זו חברת Adidas. בחברת Nike החליטו להפוך את הכשלון להזדמנות ויצאו בקמפיין מעורר השראה שיושב על הרעיון פשוט, שספורט יש בכל מקום, לא רק בלונדון, אנגליה...

קחו לאט את הזמן

היכולת לספר סיפור עומדת במרכז עבודתם של פרסומאים, היכולת לקחת רעיון שקשור בשירות או מוצר ולהציגו בצורה יוצאת דופן, כזו שאי אפשר להישאר אדיש לה. בירה אמסטל בפרסומת חדשה לוקחת את האומנות הזו לדרגה חדשה.

הפתעה בחניה

פעם חלמתם שבכל פעם שתצאו מהבית תחכה לכם מכונית פורש חדשה? במהלך מבריק של פרסום ישיר, לקח על עצמו משרד הפרסום של סוכנות הרכב PFAFF AUTO בקנדה להביא את הפנטזיה הזו לחיים. הרעיון פשוט - לקוחות של שכונת יוקרה בטורונטו הופתעו לקבל פרסום בו ביתם הפרטי מצולם כאשר בחנייה (כרגע רק לטובת הצילום) ממתינה מכונית פורש במחיר מבצע, לא תתקשרו?

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אבל מה עם מזרחי טפחות? (ל"ת)
    30/07/2012 17:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחלה קמפיינים השבוע! (ל"ת)
    30/07/2012 14:21
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.