מי זאת סוזן גלן ומה היא עשתה לקיפר סאתרלנד? וגם: הפורש מחכה בחניה
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: AXE, רשת המזון המהיר Applebee's, נייקי, אמסטל ופורש.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
סוזן גלן, אני זוכר אותך בדרך לגימנסיה
הזכרון המתוק של הילדה הכי יפה בכתה, זו שחשבנו שיד הגורל תכוון אותה יום אחד להיות איתנו מוצאת עצמה בפרסומת חדשה. Axe נוגעת בקמפיין חדש בעצב חשוף, הרצון של כולנו לחזור לאחור ולשנות את הדברים בחיינו, לתקן את מה שמרבית הגברים מזהים כאחד הפספוסים הגדולים בחייהם, אם רק היה לנו את ה- axe effect אז...
המהלך ממשיך בפעילות דיגיטאלית בה מציעים לנו ב AXE להכנס לפייסבוק ולסמן מי היא סוזן גלן שלנו, אותה בחורה שהשארנו מאחור, כי עדייו אפשר לסובב את הגלגל לאחור...http://www.fearnosusanglenn.com/
דחליל במבצע
קריספין פורטר בקמפיין חדש לרשת המזון המהיר Applebee's. הבעיה המרכזית שזיהו, מרביתנו תקועים העבודה ולא מצליחים למצוא את הזמן לצאת לכמה שעות לטובת ארוחה טובה. אל דאגה מעכשיו יש פתרון!
לונדון לא מחכה לנו!
לאחר מאבק ממושך הקרב הוכרע! נותנת החסות הרשמית של אולימיפיאדת לונדון זו חברת Adidas. בחברת Nike החליטו להפוך את הכשלון להזדמנות ויצאו בקמפיין מעורר השראה שיושב על הרעיון פשוט, שספורט יש בכל מקום, לא רק בלונדון, אנגליה...
קחו לאט את הזמן
היכולת לספר סיפור עומדת במרכז עבודתם של פרסומאים, היכולת לקחת רעיון שקשור בשירות או מוצר ולהציגו בצורה יוצאת דופן, כזו שאי אפשר להישאר אדיש לה. בירה אמסטל בפרסומת חדשה לוקחת את האומנות הזו לדרגה חדשה.
הפתעה בחניה
פעם חלמתם שבכל פעם שתצאו מהבית תחכה לכם מכונית פורש חדשה? במהלך מבריק של פרסום ישיר, לקח על עצמו משרד הפרסום של סוכנות הרכב PFAFF AUTO בקנדה להביא את הפנטזיה הזו לחיים. הרעיון פשוט - לקוחות של שכונת יוקרה בטורונטו הופתעו לקבל פרסום בו ביתם הפרטי מצולם כאשר בחנייה (כרגע רק לטובת הצילום) ממתינה מכונית פורש במחיר מבצע, לא תתקשרו?
המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 2.אבל מה עם מזרחי טפחות? (ל"ת)30/07/2012 17:44הגב לתגובה זו
- 1.אחלה קמפיינים השבוע! (ל"ת)30/07/2012 14:21הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
