פרסומת לנייק פרסומת לנייקי NIKE
צילום: צילום מסך
TOP5

אחרי ברסה יש לו זמן: פפ גווארדיולה מחפש את כוכבי המחר - עבור 'נייקי'

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. עוד במדור: שברולט עם מהלך חכם לשיווק מכוניות, ועיתון רוסי מלמד איך לנקום
אסא שפירא | (1)

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: שברולט, אפליקציית החנייה המרגיזה, ABTO, נייקי וניסן LEAF. * לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן שברולט הצילו אותי "מתי אתם בכלל שוקלים להחליף רכב?" - על רקע השאלה הזו יצאו לאחרונה בשברולט במהלך חכם במיוחד לשיווק המכוניות שלהם ברגע הכי נכון. ההבנה של הצוות של שברולט כי הרגע בו אנחנו שוקלים ברצינות החלפת רכב הוא הזמן של תקלה, כשהרכב שלנו נתקע באמצע הדרך הוביל לאחד המהלכים הפרסומיים המבריקים של השנה האחרונה. אז מה יש ללמוד מהמהלך של שברולט? מהלך פרסום אפקטיבי מחייב שילוב בין מספר מרכיבים: 1. לפגוש את הצרכן הנכון - שכן, אין טעם לדבר עם אנשים שהנושא לא חשוב להם. 2. בזמן הנכון עבורו - כדי שיהיה פתוח להקשיב ולא יהיה עסוק בדברים אחרים. 3. ועם המסר הנכון - לא כל מסר עושה את העבודה. איך אתה מעז לחנות שם? עוד פעם סליברטאי עאלק חנה מול בית הקפה האהוב שלכם או שהשכן מלמטה החליט שזה הגיוני לשים את ה-4*4 מול הכניסה לבניין. מעכשיו אפשר לנקום! עיתון בשם THE VILLAGE ברוסיה החליט שהוא יוצא כנגד התופעה של "חנייה מרגיזה", אפליקציה ייעודית שמטרתה להחזיר את הבושה. מהלך מעניין של עיתון ללקיחת בעלות על נושא, העלאתו לסדר היום וטיפול בו. העיקר שתתרום ABTO בסרט מרהיב שמתחבר לתובנה פשוטה וחכמה: זה לא משנה במה אתה מאמין בין עם זה אלוהים, בודהה, ישו, מוחמד או גאנש, בסוף הגוף שלך יישאר כאן אחרי מותך, זה רק הנפש שלך (אם אתה מאמין שהיא קיימת) שתמשיך לשלב הבא, אז למה לא לתרום איברים? הם רעבים והם בדרך מזה חודשים שנייקי מחפשת את הכוכבים הבאים של עולם הכדורגל (פרויקט CHANCE), ושולחת סקאוטס לכל רחבי תבל כדי למצוא את הכישרונות הכי טובים והכי רעבים, 100 שחקנים צעירים שעומדים לכבוש את עולם הכדורגל של המחר. ועכשיו בסרט אפי חדש הזמן של הכוכבים שהם מצאו הגיע! ברוכים הבאים לעולם החדש ניסן LEAF במייצג אומנותי בסידני מציגה "עולם ללא דלק", דרך מעניינת למותג להוביל שינוי תרבותי, תפיסת עולם. לא רק לדבר על שינוי אותו היא מקדמת אלא ממש להמחיש ולהציג אותו בדרכים חדשות ויצירתיות. המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אני רשמית מכור למדור (ל"ת)
    20/05/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.