אופל מציגה עולם שבו גברים יולדים וקוקה קולה מחלקת פחיות רק לזוגות אוהבים
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אופל במהלך דיגיטאלי, קוקה קולה, נייקי, HULU ו-KAYAK.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
NEW BABY
אופל במהלך דיגיטאלי חכם להשקת ה- ASTRA GTC החדשה. לטובת ההשקה היא יוצאת עם 5 סרטים קצרים באינטרנט (Webisodes) שמציגים את ה-ASTRA בתור החלום האולטימיטבי של גברים, המהלך נשען על אנלוגיה פשוטה ומצחיקה, שהציפייה של גברים לרכב כמו ה-ASTRA היא לא פחותה מאשר הציפייה של נשים לילד ראשון. עוד מהלך שמוכיח ששלושים שניות בטלוויזיה זה כבר לא מספיק למותגים כדי לספר את הסיפור שלהם. היום, בכדי לייצר מהלך חזק שידברו עליו, כולם מבינים שחייבים לפרוץ את גבולות הברייק עם יצירה של עוד ועוד תכנים חכמים ורלוונטיים למותג שפשוט כיף לראות שוב ושוב.
KISS
לקראת יום האהבה יצאו קוקה קולה במהלך ייחודי שחייבים לראות. במקום לעלות בעוד פרסומת דביקה לחג גם קוקה קולה מבינים שכדאי לעשות משהו אחר ושונה. מהלך חכם יותר שמייצר מעורבות עמוקה למותג ולמסריו. לשם כך הם יצרו לקראת החג מכונת משקאות חדשנית שמחלקת זוג פחיות לאנשים שיוכיחו שהם אכן זוג מאוהב מול המכונה. וכן, נשיקה או חיבוק הספיקו לכל מי שמוחם לקח אותם למחוזות הזויים...
NIKE PLUS
צריך עזרה באימונים? תחת הבטחת המותג הגדולה של NIKE "עוזרים לך לנצח" ממשיכים ב-NIKE למצוא כל פעם דרכים חדשות לקיים את ההבטחה הגדולה הזו לצרכנים שלהן. והפעם הם לוקחים את שילוב הפעולה בין הנעליים שלהם לסמארטפונים כדי לייצר "עוזר אישי" שמאפשר לכל אחד מאתנו לעקוב אחר ההתקדמות שלו היכולות שלו כשחקן כדורסל בכל פרמטר אפשרי.
BRAIN POWER
HULU ממשיכים לפרסום את HULU PLUS (בהמשך לקו שהשיקו בסופרבול) ועולים היום בזמן האוסקר עם קמפיין המשך לחיזוק המסר, מהלך חכם שלא רק נשען, אלא ממש חוגג את התובנה שלצפות ביותר טלוויזה מועך לכם את המוח. תיהנו!
Bright man
הידעתם, למצוא טיסה זולה לא דורש יכולת שכלית גבוהה! kayak מנוע החיפוש לטיסות ממשיך לרענן את הפרסום שלו בצורה בולטת על מנת להמשיך ולמצב עצמו כמנוע הכי חכם והכי פשוט בזירה, מנוע שכל אחד יכול למצוא בו את מה שהוא צריך (ובנינו, כל מי שמחפש במקום אחר הוא כנראה מטומטם).
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 3.26/02/2012 23:20הגב לתגובה זומתי לעזאזל אצלנו מתי?????
- 2.למרות שלרוב לא מפרגנים פה - סחתיין (ל"ת)26/02/2012 18:27הגב לתגובה זו
- 1.26/02/2012 15:03הגב לתגובה זואיך לא עשיתי את זה קודם :(
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
