אורקה סקיוריטי
צילום: אורקה סקיוריטי

אורקה מגייסת 340 מ' לפי 1.8 מיליארד ד', חצי שנה אחרי גיוס קודם

הגיוס נעשה בשווי של 1.8 מיליארד דולר אחרי הכסף, ובנטרול הסכום המגויס מדובר בשווי הגבוה ברבע מיליארד דולר מזה לפיו גייסה לפני חצי שנה 210 מיליון דולר. את סבב הגיוס, מסדרה C, הובילה טמסק הסינגפורית
איתי פת-יה | (1)

חברת אבטחת הסייבר אורקה סקיוריטי מודיעה על גיוס של 340 מיליון דולר נוספים, זאת בשווי של כ-1.8 מיליארד דולר אחרי הכסף. בנטרול סכום הגיוס מדובר בשווי הגבוה בכרבע מיליארד דולר משווי של 1.2 מיליארד לפיו גייסה לפני כחצי שנה.

למעשה מדובר בהרחבה של סבב הגיוס ההוא, סבב C, בו גייסה קודם לכן 210 מיליון דולר. בסך הכל גייסה עד כה 640 מיליון דולר, כש-605 מיליון מתוך הסכום גויסו תוך פחות משנה.

 

סבב הגיוס הובגל טמסק (Temasek), שהיא קרן ההשקעות של ממשלת סינגפור ומהמשקיעים הגדולים בעולם. בפורטפוטליו שלה מנוהלים מעל 300 מיליארד דולר וב-40 השנים האחרונות החזירה תשואה ממוצאת של כ-14% בשנה. אורקה סקיוריטי תנסה למנף את הקשרים של טמסק כדי להעמיק את חדירתה לשווקים.

 

משקיעים נוספים שהשתתפו בסיבוב הם קרן CapitalG של תאגיד אלפבית, החברה האם של גוגל, SAIC  ,Splunk Ventures, Redpoint Ventures, GGV Capital שמשקיעה בחברה בפעם השלישית, ICONIQ Growth ו-Silicon Valley CISO Investments, קבוצת אנג'לים המורכבת מ-50 מנהלי אבטחת מידע בארה"ב.

אורקה הוקמה ב-2019 על ידי שמונה מייסדים, ביניהם אבי שוע (מנכ"ל) וגיל גרון (CPO). החברה פיתחה טכנולוגיה לכיסוי אבטחה מלא ומהיר לדבריה (משך של דקות) לסביבת העבודה של ארגונים, ללא צורך בהטמעה מורכבת. עוד בונה החברה גרף של סביבת הענן בארגון, ומשתמשת במידע מתוכו כדי לתעדף את ההתרעות הקריטיות הבודדות מבין אלפים (ולפעמים עשרות אלפי) התרעות הקיימות.

 

לאורקה משרדים בישראל, לוס אנג'לס, לונדון, וינה ועוד, והיא רשמה צמיחה בהכנסות של 800% בשנה שחלפה. בין לקוחותיה נמנים: Databricks, Robinhood, Autodesk, News Corp, NCR, Duolingo, Unity Technologies, Druva. זאת בנוסף לחברות סייבר, ביניהן: BeyondTrust, Hunters, Very Good Security, BigID, ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רק מזומן 05/10/2021 16:42
    הגב לתגובה זו
    כולם בסייבר מכל הכיוונים ועדיין נמצאות מלא החופן פרצות
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".