סוף הסיפור של טראמפ? ה-FBI מנקה את קלינטון - אין מקום להגשת כתב אישום

טראמפ הוציא תגובה קשה להתפתחות. תראו את ההסתברות הנגזרת כעת מאתרי ההימורים
הילרי קלינטון, צילום: גטי אימג'ס ישראל
ראש ה-FBI ג'יימס קומי הודיע לפני דקות אחדות כי בסוכנות סיימו את בחינת האימיילים הנוספים שנחשפו והמסקנה נותרה ללא שינוי מחודש יולי - כלומר שאין מקום להגשת כתב אישום כנגד הילרי קלינטון.
הודעתו של קומי מגיעה קצת יותר משבוע לאחר הפצצה שהטיל כאשר הודיע ביום שישי שעבר על חידוש החקירה בעניינה של קלינטון בשל אימיילים נוספים שנחשפו וטעונים בחינה. אותה הודעה של ה-FBI שהגיעה 11 ימים בלבד לפני יום הבחירות הציתה מומנטום חזק מאוד מצידו של טראמפ שצמצם באופן משמעותי את הפער בסקרים. עד לאותה הודעה העסק כבר נראה היה כמעט גמור לחלוטין עם ניצחון ברור של קלינטון, אבל אז השתנתה התמונה עד מצב שהטענה הייתה שה-FBI בהודעתו הדרמטית בסמוך כל כך ליום הבחירות פשוט העמיד את טראמפ חזרה על הרגליים ופתח את הבחירות האלה מחדש.
אותם אימיילים נתגלו במחשבו של אנתוני ווינר שבכלל נחשד בפרשה אחרת לגמרי. טראמפ פשוט חגג על הודעת ה-FBI שכביכול נתנה גושפנקא לטענותיו כי קלינטון היא עבריינית (ומקומה בכלא לדבריו). עם זאת, הודעת ה-FBI מהערב כי הסתיימה בחינת האימיילים הנוספים שנתגלו ואין מקום להגשת כתב אישום - היא מכה למועמד הרפובליקני ואמנם מגיע מעט באיחור עבור קלינטון שכן חלק גדול מאזרחי ארה"ב כבר הצביע, אבל מבחינתה זה לא מאוחר מידי.
טראמפ התייחס אמש להתפתחות במהלך עצרת שקיים במישיגן, לדבריו - ""הילרי קלינטון אשמה. היא יודעת זאת. ה-FBI יודע זאת. העם יודע זאת ועכשיו זה בידי העם האמריקני לעשות צדק בבחירות. היא האדם הכי מושחת אי פעם שביקש להיבחר לנשיאות ארה"ב". טראמפ המשיך ותקף את ה-FBI, "פשוט אי אפשר לבדוק לעבור על 650 אלף אימיילים ב-8 ימים, זה בלתי אפשרי. קלינטון מוגנת ע"י מערכת שקרית".  
כדי להבין את השפעה ההודעה של ה-FBI, ניתן לראות את ההסתברות הנגזרת מאתרי ההימורים לניצחונה של הילרי קלינטון (נתונים שבניגוד לסקרים, נחשבים כמייצגים 'זמן אמת'), וכעת ההסתברות כבר עומדת על 83.5%, זאת לעומת אזור ה-78% הבוקר (שגם זה משקף עלייה משמעותית לעומת 69.7% ביום חמישי האחרון. כלומר ב-48 השעות האחרונות המומנטום של טראמפ נבלם וקלינטון הראתה התייצבות - כעת הודעתו של ראש ה-FBI עשויה לתת זריקת מרץ אחרונה לקלינטון - עד הבית הלבן.
פרשן ערוץ 10 נדב איל דווקא חושב אחרת, ובפוסט שהעלה כעת הוא כותב כך: "זו הודעה דרמטית. האם זה כבר יעזור לה? לא. כל שיחה על אימיילים לא טובה לה. כאשר קומי סגר את התיק בפעם הראשונה - היא ירדה ב-2 אחוז". ואכן ברשתות החברתיות ניתן לראות לא מעט תרעומת הערב כאשר בעיקר חוזרת ועולה הטענה, כי איך ייתכן שה-FBI בדק את אותם 650 אלף מיילים תוך 9 ימים בלבד, אם על הרשימה הקודמת שכללה 55 אלף מיילים לקח לארגון מעל שנה לעבור (כלומר הייתה פה הונאה...). כנראה שזה הציוץ שמסכם טוב מכולם את הדיון:
 
בשווקים הפיננסים יש כעת דריכות גדולה לקראת פתיחת שבוע המסחר, זאת לאחר 9 ימים רצופים של ירידות שערים (הרצף הארוך מאז 1980, ועדיין ירידה של 3.1% בלבד) לשפל של כמעט 4 חודשים. כבר מחר בבוקר נקבל איתות ראשוני לכיוון המסתמן מהחוזים העתידיים.
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    הבחירות אלו מראות עד כמה העולם העולם שלנו מושחת (ל"ת)
    ttt 07/11/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    שלטון מושחת ראש אפ בי אי מפחד מפיטורים וזה עוזר לטרמפ (ל"ת)
    הסיפור לא נגמר 07/11/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 13.
    פעם קודמת 55,000 מאיילים בדקו בשנה, עכשיו 650,000 בשבוע (ל"ת)
    ענק ,רק בארה"ב 07/11/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • הכל מבויים-משומן בהרבה כסף היהודי של סיירוס את חיים צבן (ל"ת)
    ריטה 07/11/2016 21:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    השטן עוזר למשפחת קלינטון וכמו שעזר להיטלר
    דלי גופמן 07/11/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    השטן עזר לביל קלינטון להישאר בשילטון לאחר שהודא בקיום יחסי מין עם מוניקה לוינסקי ולאחר שהודא כי שיקר בפרשה (כזכור ה FBI לא העמיד אותו לדין וגם לא זרק אותו מהשלטון) לצערי הרב לביל קלינטון היה מספיק זמן כדי להכריח את פרס לחתום על הסכמי אוסלו ההזויים ואח"כ לשכנע את רבין לעשות הסכמים עם ערפת כתוצאה מזה נגרם נזק רב למדינת ישראל שאת תוצאותיו ופירותיו ישראל גוזרת היום במחינה פוליטית בעולם. כך גם השטן עוזר להילארי קלינטון ולמרות מעשייה, כמו גם אצל ביל קלינטון, הFBI לא רוצה להעמידה לדין (כנראה כמו אצל בעלה משהו מושך בFBI בחוטים לטובתה אחרת לא מבינה זאת.). זה מזכיר את עלייתו ההזויה של היטלר לשילטון........שרק הביא אסון לעם ישראל.........האנלוגיה ביל קלינטון אובמה והילארי קליטון יביאו אסון לעם ישראל.............אם הילארי קלינטון תעלה לשילטון ימיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית עצמאית ספורים וזה עניין של זמן כמו שהיה עם עליית היטלר..........לא צריך להיות נביא בשביל זה אלא לראות את המציאות עם כל הרוע שבה בלי לייפותה.........
    סגור
  • ביל לווינסרי הוא פרזנטור של "נובל אנרג'י" עם הכנסה שנתי
    ריטה 07/11/2016 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של 6 מיליון דולר.ביחס למוניקה-הרמוניקה-ביל והיטלרי מנהלים זוגיות חופשית וצ'לסי היא לא בת ביולוגית של ביל החרמן.
    סגור
  • 11.
    טראמפ יקבל 20 שנה בכלא
    לוק הים אפ 07/11/2016 07:54
    הגב לתגובה זו
    3 6
    האיש לא משלם מסים!!
    סגור
  • 10.
    ראלי סוף שנה מתחיל עעעעכשיו
    דן 07/11/2016 07:41
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תחזיקו חזק כי הטיסה יוצאת לדרך - יאללה קלינטון!!!
    סגור
  • עוד נקבל הפוך על הפוך בפנים (ל"ת)
    הפוך על הפוך 07/11/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    החשש מברקסיט נוסח בריטניה הוסר
    זקן בבורסה 07/11/2016 07:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוסר החשש שהדולר ירד כמו הלירה שטרלינג אחרי הברקזיט -מכאן יהיו עליות חזקות בדולר ובבורסה
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    רק טראמפ ייקח
    דולנד 07/11/2016 06:37
    הגב לתגובה זו
    6 4
    זה לא ברור?
    סגור
  • 7.
    אני השליט שלכם ומחר קדיש על הפוטים (ל"ת)
    המתחזה 06/11/2016 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אמרנו כבר?
    אתה חולה נפש 07/11/2016 04:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם שכחנו אז נגיד עכשיו : אתה חולה נפש.
    סגור
  • 6.
    אחרי שהתקשורת שחררה 1200 רוצחי יהודים
    אזרח 06/11/2016 23:11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מתחיל רצף תשדירים האם שליט שווה רצח יהודים נוספים. קולט?.. קודם התקשורת משחררת רוצחים (ובתנאי שחיסלו יהודים) ואז מתחיל ההצגה הצביעות. לגבי המחיר. זו לגמרי הסתה סמאל ערבי קיצוני
    סגור
  • 5.
    זה מטורף! בלתי ניתפס טראמפ מתרסק לרסיסים!!!
    אזרח 06/11/2016 23:08
    הגב לתגובה זו
    8 5
    פקידוני ביז שוב מטעים בזדון ערמומי. ברור שהטרמאפ (ביבי) יביס את הסמאל ההזוי הקיצוני והמטורף (קלינטון)
    סגור
  • טרמפ לא ביבי...טרמפ לא סוכן של CFR
    ריטה 07/11/2016 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    - " סוכן מס' 2804 של CFR" ??מי זה יכול להיות? בגוגל כתוב,שזה BABA-BUBA.
    סגור
  • 4.
    מחר בשווקים יהיו טיסות
    דונלד 06/11/2016 23:00
    הגב לתגובה זו
    8 16
    למטה
    סגור
  • 3.
    חוזרים לשיגרה בשווקים. רק למעלה (ל"ת)
    רק למעלה 06/11/2016 22:54
    הגב לתגובה זו
    15 15
    סגור
  • בלובי (ל"ת)
    זובי 07/11/2016 04:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    טראמפ עוד מעט מגיב:
    בניקו 06/11/2016 22:53
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שוב השיטה המושחתת, איל עברו על 60000 מיילים? ה-FBI עובד בשירות קלינטון, ויצבור מומנטום!!
    סגור
  • מי יותר מושחת?נשיאה לשעבר של ארגנטינה? קירשנר
    יעל 07/11/2016 21:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם גנבת 6 מיליארד דולר? או היטלרי לווינסקי? מי יותר מושחת דלמה רוסף -נשיאה של ברזיל,שגנבה 5.5 מיליארד דולר מעם ברזילאי עני? או היטלרי לווינסקי?
    סגור
  • 1.
    ואף על פי כן האבולוציה נמשכת
    הומו ארקטוס 06/11/2016 22:52
    הגב לתגובה זו
    5 10
    בעוד 48 שעות בערך , הניאנדרטל דונלד טראמפ ייכחד לגמרי מהאבולוציה האנושית . את שרידיו אפשר יהיה לראות במוזאון האבולוציה בקומת המרתף . כרטיסים לביקור אפשר לרכוש בסוכניות הבידור בשדירה החמישית ובקופת המוזאון .
    סגור
  • בעינים
    חרה 07/11/2016 04:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שלך
    סגור
  • חרה-רע....חרא-קאקי.אז למה כבודו חותר? (ל"ת)
    יעל 07/11/2016 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור