בתולת ים בקריית ים? בעירייה מציעים מיליון דולר למי שיביא הוכחה להימצאותה
בתולת ים נמצאה בחופי העיר קריית ים. בדיחה או פרסומת לעיר קריית ים? או שבאמת נמצאה בתולת ים? לא ברור, אך נראה כי סיפור זה מסעיר בימים האחרונים את העיר קריית ים זאת בעקבות שמועות על בתולת ים המסתובבת בחופי העיר. בעירייה לא אחרו להגיב ומציעים למוצא הישר פרס בשווי מיליון דולר למי שיביא הוכחה להימצאותה.
"לפני כשבועיים הגעתי לחוף בשעת זריחה כדי לדוג על המזח", שלמה כהן, תושב העיר בן 60, סיפר לעיתון 'ישראל היום', "הייתי עם חברים כשלפתע הבחנו באישה עירומה יושבת על המזח באופן מוזר ומביטה אל האופק. חשבנו שהיא אחת מהנשים שמגיעות לכאן בכדי להשתזף, אבל היה מוקדם בבוקר והיא נראתה מאוד משונה, אז היא משכה את תשומת ליבנו".
לדבריו, הם התקרבו אליה וכשהיא הבחינה בהם ,"היא קפצה לים ונעלמה בין הגלים. היינו בהלם כי כולנו הבחנו שבעצם היה לה זנב של דג במקום רגליים" כהן מציין כי חמישה דייגים נוספים הבחינו במחזה עימו, "זו הייתה בתולת ים, ללא ספק. היינו בשוק, היה לה שיער בהיר מאוד, אבל לא בלונדיני, ועור חיוור. הפנים שלה היו מאוד מוזרות" סיפר כהן.
בדומה לכהן דיווחה אישה נוספת וטענה כי הבחינה גם היא בבתולת הים, לדבריה, "הבחנתי באישה עירומה שוכבת על קו המים באזור מאוד מבודד בחלק הצפוני של החוף", סיפרה "היא נראתה לי מוזר, וכשהתקרבתי היא קפצה לתוך המים. לא התייחסתי, אבל אחרי כמה ימים שמעתי על בתולת הים שיש כאן והבנתי שגם אני ראיתי אותה".
על פי דיווחי העירייה עשרות דיווחים טלפוניים הגיעו למוקד העירוני בנושא, לאחר שהגיעו עוד ועוד דיווחים על בתולת הים שנתפתה, הודענו כי נעניק החליטו להעניק תגמול כספי בסך מיליון דולר, בתמורה להוכחה חותכת. " מי שיביא הוכחה להימצאותה של בתולת ים בחופי העיר", הוכרז כי" יזכה בפרס מיליון דולר.
אתמול, כך דווח, כבר הגיעו עשרות מבקרים אל החוף הקריית-ימי, חלקם הגדול חמוש במצלמות וידאו ומצלמות סלולריות - הכול כדי לנסות ולתעד את הפלא הימי שהחליט להשתקע כנראה בים התיכון. יש רק לקוות שבתולת הים הקטנה לא מפחדת ממצלמות או מאנשים.
- 2.מישל 03/05/2011 22:50הגב לתגובה זואל תהיו דפוקים היא ב100 אחוז קיימת .
- 1.אחת שיודעת.... 11/03/2011 19:32הגב לתגובה זולמה רשמת את זה ככה...מה רצית לחכןת את הסטלנים שראו את הבתולה? חחחחחחD:
משקיע מבצע ניתוח טכני, נוצר ע"י מנדי הניג באמצעות Geminiמהו הסיכון הגדול למשקיעים ב-2026 ואיך הוא יכול להיות דווקא הזדמנות בשבילכם?
הכנסות ותחזיות ל-2026. האם מניות פנסוניק וסימנס מעניינות? ומה הכיוון של אירופה?
אנחנו מתחילים את ההכנות שלנו להמראת 2026. אפשר להדק חגורות. כמיטב המסורת נקרא ונצליב בין תחזיות הגופים הגדולים שמעסיקים את מיטב המומחים והאסטרטגים ונבדוק אותן על הגרף. הגרף יכריע!
ג׳י פי מורגן מסכמים את התחזית שלהם באמירה ש״הסיכון הגבוה ביותר למשקיעים ב-2026 הוא אי חשיפה לכוחות שמעצבים את הכלכלה בעשור הקרוב.״ מה הם הכוחות?
1. מהפכת ה-AI ושלושת מרכיבי הענף: חברות הטכנולוגיה הגדולות, חברות שרשרת האספקה וחברות שמטמיעות AI.
2. מגלובליזציה לפיצול עולמי ויצירת גושים עולמיים. שיקולי ביטחון, אנרגיה ושרשראות אספקה גוברים על שיקולי יעילות. מודגשות המגמות הבאות: אירופה – השקעה בתחומי הגנה, ארצות הברית – השקעה במפעלים מקומיים (INTC זוכה לציון מיוחד), סין - השקעה ב-AI ודרום אמריקה כמקור למשאבי טבע קריטיים.
- פנסוניק מורידה תחזיות: שוק הסוללות נחלש, ומה הקשר לטסלה?
- טאואר מאריכה את ההסכם עם פנסוניק, ההכנסות ייחתכו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
3.אינפלציה גבוהה ובלתי יציבה. התשובה היא השקעה בנכסים ריאליים וסחורות. ציון מיוחד מקבלות קרנות ה-REIT בתחום מרכזי הנתונים. כמו כן משתמע ביקוש לנדל״ן בארה״ב וממנו נגזר ביקוש לתשתיות נדל״ן.
איור: דפדפן אטלס של OpenAIהמטוס מספר 1 של מדינת ישראל
מתי עלה הרעיון לראשונה, איזה מטוס נבחר כדי למלא את הצורך, אילו טכנולוגיות הותקנו בו, איך נבחר שמו, וכמה כל זה עלה? כל מה שאפשר לספר על מטוס ה-VIP של מנהיגי המדינה
מעטים הפרויקטים שעוררו בישראל כל כך הרבה סקרנות, ביקורת, שמועות וגם מסתורין כמו "כנף ציון", מטוס המנהיגים הרשמי של מדינת ישראל. למרות שכל ישראלי מכיר את שמו, רוב הסיפורים שמאחורי הפרויקט מעולם לא סופרו במלואם. מי חפץ בו? מי התנגד? אילו טכנולוגיות הותקנו בו? ומדוע המטוס כמעט לא המריא בכלל במשך שנים?
אומנם הפרויקט נולד מתוך צורך ביטחוני ותדמיתי, אך הפך במהרה לאחת הסאגות הארוכות בתולדות התחבורה האווירית בישראל. מאחורי הדלתות הסגורות, אנשי משרד הביטחון, חיל האוויר, יועצי תקשורת ומהנדסי תעופה ניהלו במשך שנים דיונים שהציבור כמעט ולא שמע עליהם.
הרעיון להצטייד במטוס ממשלתי רשמי עלה כבר בתחילת שנות ה־2000, אך רק ב-2013 הוקמה ועדת גולדברג בראשות השופט בדימוס אליעזר גולדברג בשיתוף עם מפקד חיל האוויר לשעבר אלוף (מיל.) עידו נחושתן ואישים נוספים במטרה לבחון את ההיתכנות הכלכלית לרכישת מטוס, את הבעיות במצב הקיים ואת הדרכים לתיקונן. לאחר שהוועדה שמעה חוות דעת של אישים מהמוסד, שב״כ והמטה לביטחון לאומי, המליצה והצדיקה את הצורך ברכישת מטוס ייעודי להטסת ראשי המדינה.
מאחורי הקלעים, הסיבה לא נולדה רק מהפן הביטחוני אלא גם משורה של תקריות מביכות. למשל, בביקור מדיני בדרום אמריקה, מטוס אל על החכור למטרת הביקור כמעט ולא הורשה להמריא עקב מחלוקת בירוקרטית בין חברות שירותי הקרקע. המשלחת הישראלית נתקעה במשך שעות בטרמינל צדדי.
- בואינג מזנקת ב-10%: מצפה לעלייה במסירות מטוסים ב-2026 ולתזרים חיובי של מיליארדים
- ברוכים הבאים לטיסה, הקברניט שלכם היום הוא… בינה מלאכותית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
באירוע אחר, בעת ביקור באירופה, סודרה במטוס מסחרי “סוויטה” עבור ראש הממשלה, אך גודל המיטה ששלחו לא התאים לרוחב הדלת, והצוות נאלץ לפרק אותה במקום ולהרכיבה מחדש בתוך המטוס.
