האיש שחי בסרט, השחיתות וההפקרות באי של דיזל וסמסונג 'עפים' על אייפון
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: דיזל, סמסונג, קאנאל+, טארגט ואולד ספייס.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
The end האם פרוייקט diesel island מתקרב לקיצו?
וההתחלה נראתה כל כך מבטיחה...
The next big thing סמסונג במהלך צ לנג ר קלאסי, יוצאים למלחמה חזיתית בנאמני אייפון בקמפיין חדש לגלקסי S2 שמטרתו לשים ללעג את הערצתם העיוורת. התקווה שעצם הפרסום וההשוואה שלהם למותג המוביל בקטגוריה ייצר ערך תדמיתי בעבורם, אולי כך יצליחו לשכנע את מי שעוד אין לו סמארטפון להאמין שיש חלופות לא פחות טובות לאייפון.
Too much רשת canal+ הצרפתית ממשיכה למצוא השלכות חדשות לצפייה ממושכת בסרטים בערוץ הפרימיום החדש שלהם.
Champion עם הגעת תקופת החגים החליטו ב-target להתחבר לאמת צרכנית פשוטה, שחגים זו תקופה מלחיצה וקשה, וקניות בחגים זה כמעט סוג של "ספורט אתגרי". הקמפיין החדש שלהם מבית היוצר של weiden+kenedy מביא את סיפורה של דמות מטורפת שמתכוננת לימי הקניות בצורה קצת קיצונית...
Man Old-Spice בקמפיין חדש, מאפשרת לכל אחד מאתנו להוציא את הגבר שחבוי בתוכנו. פרסום במיטבו שמראה שכשיש רעיון חד וברור, ניתן להציג אותו בלי לומר מילה...
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 3.דיזל זה פאקינג בית ספר לבניית מותג! (ל"ת)סאמי דייויס ג'וניור 24/11/2011 15:28הגב לתגובה זו
- 2.24/11/2011 15:27הגב לתגובה זווגם את של שפירו ההוא
- 1.canal rules (ל"ת)בוגי 24/11/2011 15:02הגב לתגובה זו