מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: דיזל, סמסונג, קאנאל+, טארגט ואולד ספייס.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן The end
האם פרוייקט diesel island מתקרב לקיצו?
וההתחלה נראתה כל כך מבטיחה... The next big thing
סמסונג במהלך צ לנג ר קלאסי, יוצאים למלחמה חזיתית בנאמני אייפון בקמפיין חדש לגלקסי S2 שמטרתו לשים ללעג את הערצתם העיוורת. התקווה שעצם הפרסום וההשוואה שלהם למותג המוביל בקטגוריה ייצר ערך תדמיתי בעבורם, אולי כך יצליחו לשכנע את מי שעוד אין לו סמארטפון להאמין שיש חלופות לא פחות טובות לאייפון.
Too much
רשת canal+ הצרפתית ממשיכה למצוא השלכות חדשות לצפייה ממושכת בסרטים בערוץ הפרימיום החדש שלהם.
Champion
עם הגעת תקופת החגים החליטו ב-target להתחבר לאמת צרכנית פשוטה, שחגים זו תקופה מלחיצה וקשה, וקניות בחגים זה כמעט סוג של "ספורט אתגרי". הקמפיין החדש שלהם מבית היוצר של weiden+kenedy מביא את סיפורה של דמות מטורפת שמתכוננת לימי הקניות בצורה קצת קיצונית...
Man
Old-Spice בקמפיין חדש, מאפשרת לכל אחד מאתנו להוציא את הגבר שחבוי בתוכנו. פרסום במיטבו שמראה שכשיש רעיון חד וברור, ניתן להציג אותו בלי לומר מילה...
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן