סמסונג משיקים את ה- SMART TV בפעילות קד"מ אינטראקטיבית בקניונים
חברת סמסונג אלקטרוניקס פותחת בפעילות תוכן וקד"מ ברחבי הארץ ומקימה 10 מתחמי הדגמה, חוויה והתנסות בקניונים נבחרים ברחבי הארץ, כחלק מהשקת ליין טלוויזיות ה- SMART TV לשנת 2011. חוויית הצרכן מתבססת על שפת הפרסום והנראות התאגידית הגלובלית של סמסונג, והמסר העיקרי הוא: עכשיו יותר מתמיד, משתלם לשדרג את מרכז הבידור הביתי שלך. עמדות החוויה וההתנסות יאפשרו התנסות במערך התכונות החכמות של טלוויזיות ה-Smart TV, לצד משחק בתלת-מימד ב-Kinect t וכן משחק ממוחשב נושא פרסים: במסגרתו תוגרל אחת לשבוע טלוויזיית LED בגודל 40 . למבקרים במתחמים יחולק קופון הטבה ברכישת טלוויזיית Smart מבין הקניונים שאליהם תגיע פעילות סמסונג: קניון רמת אביב, קריון קריית ביאליק, קניון מלחה, סינמה סיטי ראשל"צ וגלילות, קניון רחובות ועוד. על פעילות הקד"מ תהיה אחראית חברת סופר פוש.
- 2.תפסיקו למכור שטויות. אח"כ הם יוצאים לרחובות . (ל"ת)07/08/2011 15:27הגב לתגובה זו
- 1.ניר 07/08/2011 13:35הגב לתגובה זוסמסונג בחול זול הרבה יותר