סמסונג משיקים את ה- SMART TV בפעילות קד"מ אינטראקטיבית בקניונים

את פעילות הקד"מ תוביל חברת סופר פוש והיא תכלול מתחמי הדגמה, חוויה והתנסות במערך התכונות של הטלוויזיות לצד משחקי קינקט בתלת מימד
כתבי אייס | (2)

חברת סמסונג אלקטרוניקס פותחת בפעילות תוכן וקד"מ ברחבי הארץ ומקימה 10 מתחמי הדגמה, חוויה והתנסות בקניונים נבחרים ברחבי הארץ, כחלק מהשקת ליין טלוויזיות ה- SMART TV לשנת 2011.

חוויית הצרכן מתבססת על שפת הפרסום והנראות התאגידית הגלובלית של סמסונג, והמסר העיקרי הוא: עכשיו יותר מתמיד, משתלם לשדרג את מרכז הבידור הביתי שלך.

עמדות החוויה וההתנסות יאפשרו התנסות במערך התכונות החכמות של טלוויזיות ה-Smart TV, לצד משחק בתלת-מימד ב-Kinect t וכן משחק ממוחשב נושא פרסים: במסגרתו תוגרל אחת לשבוע טלוויזיית LED בגודל 40 . למבקרים במתחמים יחולק קופון הטבה ברכישת טלוויזיית Smart

מבין הקניונים שאליהם תגיע פעילות סמסונג: קניון רמת אביב, קריון קריית ביאליק, קניון מלחה, סינמה סיטי ראשל"צ וגלילות, קניון רחובות ועוד.

על פעילות הקד"מ תהיה אחראית חברת סופר פוש.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    תפסיקו למכור שטויות. אח"כ הם יוצאים לרחובות . (ל"ת)
    07/08/2011 15:27
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ניר 07/08/2011 13:35
    הגב לתגובה זו
    סמסונג בחול זול הרבה יותר