AIG מסיימת הפעילות עם ריפרש: תשקול לעבוד עם הסוכנות בקמפיין נוסף
חברת הביטוח AIG ישראל סיימה לאחרונה את פעילותה המשותפת בגזרת המדיה החברתית עם Refresh של אדם שוב. בשלב זה טרם ידוע מתי יחל קמפיין מדיה חברתית חדש של חברת הביטוח אך לא נשללת האפשרות שגם לטובתו ישכרו את שירותיה של ריפרש.
ממידע שהגיע לאייס עולה כי אחת האופציות שבודקים בחברה היא לנהל את פעילות המדיה החברתית IN-HOUSE על ידי עובד פנימי במחלקת השיווק של החברה.
יוזכר כי אדם שוב עלה לכותרות לפני 10 ימים כאשר פרסם סטטוס בפייסבוק בו כתב: "זה מאוד לא אופנתי, אבל הלוזרים של מחאת האוהלים לא מרגשים אותי. אין שום עיר מערבית שבה זול לצעירים לגור, לא מנהטן, לא לונדון ולא טוקיו. לא כולם חייבים לגור בפופיק של תל אביב!".
מטבע הדברים, הפוסט של שוב גרר תגובות רבות וקיבל ביטוי גם בכלי התקשורת. מספר ימים לאחר הפוסט התראיין שוב ל'לילה כלכלי' והרחיב על עמדתו כלפי המחאה. שוב הסביר כי אינו מתנגד למחאה ואפילו תומך בה אך לטענתו חלק מדרישות המפגינים אינן מציאותיות. אמש התראיין שוב באותו הנושא לתוכנית '360' (רשת) ממתחם האוהלים ברוטשילד.
ברקע לסיום פעילות המדיה החברתית של AIG וריפרש, יוזכר כי בקרב מחלקת השיווק של חברת הביטוח נעשו שינויים פרסונאליים לפני מספר חודשים כאשר לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה נכנסה מיכל רביב שהגיעה מבית ההשקעות פסגות.
מ-AIG ישראל נמסר: "אנו מודים לחברת ריפרש על תרומתה הגדולה ל-AIG ישראל, עם סיום העבודה המשותפת אשר נקבעה לזמן מוגדר. החברה תשמח לשוב ולשתף פעולה עם ריפרש בעתיד".
- 23.לא מתחרה, סתם נגעל 28/07/2011 11:38הגב לתגובה זומילא לכתוב טוקבקים ללקוחות שלכם כל היום אבל לכתוב על עצמכם ולעשות עבודה כל כך, כל כך רעה? פתטי. "מבסוטית עליכם, ובעיקר על הקמפיין האחרון והמהמם שעשיתם למפעל הפיס. ציירו לי אחלה קריקטורה!!!" (ג. יפית. , אה ועובד מתגובה מס' 7) "אמר קצת אמת למגפינים, מה קרה???" (עובד מס' 2, קיבל מסר להתייחס לניסיון השערורייה הפתטי על גב מאבק הדיור הצודק) "הקמפיין עם הגולשים שהציעו פרסומות היה מעולההההה וגם זכיתי ב10000 שקל כל הכבוד לי (;" (חזרה למסרים על AIG. כי כשמוציאים הודעה לעיתונות על כל תקציב מסכן שנכנס למשרד, מקבלים הודעה גם כשהוא עוזב וצריך להכין מסרים מתאימים)
- רומי 02/08/2011 22:19הגב לתגובה זוכל כך הרבה אנרגיה השקעת בלכתוב דברי שנאה? עלק לא מתחרה, חחחחחחחחח. פתט
- 22.ריקי רבי 28/07/2011 00:46הגב לתגובה זואני מבסוטה עליכם. תמשיכו לעשות את העבודה הכי מלוטשת בעולם הסושיאל ושכולללללם יקפצו!
- 21.דודו 27/07/2011 21:53הגב לתגובה זועוד לקוח לא מרוצה עזב, אבל איכשהו (שוב) אדם שוב מוכר את זה כסיפור הצלחה שלו. ההתבטאות האחרונה שלו כלפי אנשי מאהל המחאה הייתה מחפירה ויהירה וחשפה את אדם שוב במערומיו. מעניין מה היה אומר עליו ישראל סגל המנוח, אותו כינה עם מותו מורי ורבי. אני מניח שהוא התהפך לאחרונה יותר מפעם אחת בקברו...
- Divani 28/07/2011 00:44הגב לתגובה זו(((;
- 20.כמו שאומרים: AIG עשו ריפרש.. (ל"ת)ליאור קולד 27/07/2011 18:20הגב לתגובה זו
- 19.שקד 27/07/2011 13:10הגב לתגובה זואי הבנת המדיה של הלקוח והרצון להעז להיות חלק מהשמחק באינטרנט, מביאה אותו לחברה הזאת. לצערי שעבדנו מולם נוכחתי לדעת עד כמה הם חובבנים ורק זורקים לאוויר מילים נפוחות מעולם הדיגיטל. בהצלחה למי שנשאר להיות לקוח שלהם.
- חיחי 27/07/2011 20:44הגב לתגובה זוכבר מצחיק לראות אתכם פה. תנקזו תסכול למקומות יצירתיים ופרודוקטיביים. זה שקוף מדייי
- 18.אולד סקול 27/07/2011 10:20הגב לתגובה זוחוסר הבנה בסיסי בכוחה של המדיה חברתית
- 17.חמודים אתם! (ל"ת)קול 27/07/2011 00:47הגב לתגובה זו
- 16.רונית 26/07/2011 21:44הגב לתגובה זומה הקשר למחאת הדיור? לא מצאתם פתח אחר להשתלחות? חברת ריפרש עושה עבודה מעולה והתוצאות ניכרות במדיה החברתית. השאר סתם מקנאים.
- 15.רונוי 26/07/2011 19:44הגב לתגובה זובפייסבוק היה מעולהההה וגם זכיתי ב10000 שקל כל הכבוד לי (;
- 14.זיו לוי 26/07/2011 19:10הגב לתגובה זואנחנו עוקבים אחריך ומתרגשים מההצלחה המטאורית שלכם. שאפו גדול. זיו
- 13.נו באמת 26/07/2011 18:50הגב לתגובה זואם אין לך משהו חכם להגיד אז עדיף לא להגיד , ואם כבר החלטת לומר אז דע לך שבבירות העולם היחס בין השכר למחיר הדירה הרבה יותר מאוזן מאשר בישראל - אם כבר משווים אז בוא לא נעשה חצי השוואה .
- 12.טרמפיסט 26/07/2011 17:50הגב לתגובה זופשוט חוצפן, ניסה לתפוס טרמפ על המחאה ולא הבין מאיפה לעלות, בדיוק כמו העבודה שלו בריפרש. אין לו כל יכולת קריאייטיב או הפקה ומנסה להיות פרסומאי. יורד על אנשים אבל שוכח שבלילה הוא גם בן אדם. יהיר ולא ממש העיפרון החד בקלמר, עדיף שישאר קטן כמו שהוא. עוד לא ראיתי מהלך שיווקי אחד מוצלח שלו אבל מדבר כאילו המשרד המצליח במדינה. לא מבין איך עוד יש לו לקוחות
- ריקי 26/07/2011 19:08הגב לתגובה זוריפרש עשו כמה מהקמפיינים פורצי הדרך בישראל בתחום הסושיאל. מיליון סיבות טובות של בנק לאומי שהגיע לשני מיליון (!) צפיות בייחוס הוא הבולט שבהם. עצוב לראות שלאנשים בתעשייה שלכם כואבת הצלחתם של אחרים. ריפרש, עלו והצליחו וימותו הקנאים!
- 11.ריפרש יפים שלי 26/07/2011 17:19הגב לתגובה זוהסינדרלה של התעשייה הזו. לא להתרגש מקנאים וצרי עין. ככל שתצליחו יותר - יפרגנו לכם פחות רונית מן
- 10.עוקב 26/07/2011 16:55הגב לתגובה זוחנה הקריינית מספרת שהיא נפצעה לפני חודשיים ושכבר חצי שנה היא אינה עובדת עקב הפציעה. איך בדיוק ? היא נפצעה רק לפני חודשיים...
- 9.ג 26/07/2011 16:43הגב לתגובה זוחברות מדיה חברתית רוכבות על הגל של מנהלי שיווק שאינם יודעים מימינם ומשמאלם ורוצים להיות טרנדים. להקים דף לחברה לא צריך חברה "המתמחה" במדיה חברתית. כל משרד פרסום יכול לעצב דף . מספיק מישהו INHOUSE שיענה באופן קבוע לשאלות גולשים ויעלו פוסטים ועדכונים מידי פעם.
- 8.שוב החמוד 26/07/2011 16:10הגב לתגובה זואז אמר שיש ביניהם כמה מפונקים לוזרים שרוצים שהמדינה תסבסד להם דירה ברוטשילד ושזה לא ריאלי. צודק! הוא גם אמר באותה נשימה שהמחאה מוצדקת ושהמעמד הבינוני נשחק ומוכה. יאלה תתמודדו קצת עם העובדות...
- 7.רינת 26/07/2011 16:01הגב לתגובה זומבסוטית עליכם, ובעיקר על הקמפיין האחרון והמהמם שעשיתם למפעל הפיס. ציירו לי אחלה קריקטורה!!!
- 6.ריבה 26/07/2011 16:00הגב לתגובה זונשמע כאילו הם מרוצים ויחזרו לעבוד איתם אז לא ממש עזבו...
- 5.אחד שיודע 26/07/2011 15:17הגב לתגובה זוהאידיוט שעומד בראש של ריפרש עלה על גל ורק בגלל זה חושבים שהוא מישהו, אין לו לקוח אחד מרוצה ורואים את גל הנטישה האחרון של הלקוחות.
- 4.נראה משהו מוזר 26/07/2011 15:13הגב לתגובה זונראה לי קצת בלגי
- 3.שובי 26/07/2011 14:58הגב לתגובה זואדם שוב אולי מוכשר אבל הפלצנות עלתה לו לראש והוא מתחיל להראות יותר ויותר כמו פרסומאי במובן הרע של המילה. הוא תואם ספי שקד . הגיע הזמן להתבגר ואז אולי לא תאבד לקוחות.
- 2.גלזגו 26/07/2011 14:47הגב לתגובה זועזבו את הסוכנות הכי לא יצירתית בארץ. שיעברו לאקליפטוס או לתינק או לכל חברה אחרת שעוסקת במדיה חברתית. רק לא ריפרש
- תינק?...אין גרועים מהם. (ל"ת)27/07/2011 21:50הגב לתגובה זו
- 1.משה 26/07/2011 14:33הגב לתגובה זופח מדיה חברתית

״הדולר היה צריך להיות ב-3 שקלים אלמלא הרפורמה המשפטית והמלחמה״
מניתוח של בנק ישראל: הדולר ממשיך לרדת - מי נפגע ומי מרוויח?
השקל ממשיך לטפס ושער הדולר נע הבוקר סביב 3.22 שקל דולר שקל רציף 0.02% אלו הרמות הנמוכות ביותר מאז אפריל 2022. המטבע המקומי בראלי שלא ראינו מזה שנים, בתחילת המלחמה הוא עוד נסחר סביב 4 שקלים לדולר וכיום כשהמצב הביטוחני נרגע יש הזרמה של הון הזר התחזיות הכלכליות משתפרות וגם סוכנויות הדירוג מעדכנות לחיוב את האופק, השקל מתחזק אולי אפילו מדי. נתוני המאקרו גם עוזרים למטבע, שוק העבודה חזק, האינפלציה מתכנסת לכיוון היעד וגביית המסים צפויה לשבור שיא של 520 מיליארד שקל השנה. גם הגירעון צפוי לעמוד סביב 5% מהתוצר שזה נמוך מהציפיות כשהתחזיות של בנק ישראל ל-2026-2028 מדברות על גירעון סביב כ-2.8%-2.9% בממוצע, שזה "גירעון בר קיימא" כל אלה ביחד ולחוד מחזקים את האמון של המשקיעים ומזרימים הון לשוק המקומי, מה שדוחף את השקל למעלה.
אבל מסתבר שהדולר היה יכול לפגוש את רמת ה-3 שקלים כבר ממזמן. ניתוח של בנק ישראל שבחן את ההשפעות השונות על שער החליפין מצא שאם מנקים מהמשוואה את שני הגורמים החריגים של השנתיים האחרונות, שהן הרפורמה המשפטית והמלחמה, הדולר היה כבר כנראה סביב 3 שקלים, ואולי אפילו נמוך מזה.
לפי המודל שמבוסס על הקשר בין שער הדולר-שקל לבין ביצועי הנאסד"ק, השקל היה אמור להתחזק הרבה קודם. בגרף שמצורף אפשר לראות את הפער שנוצר בין המציאות לבין מה שהמודל מנבא שזה הקו הכחול, שמייצג את שער הדולר בפועל, שהוא נסק הרבה מעל הקו הכתום, שמייצג את השער הצפוי בתנאים רגילים.
הרפורמה המשפטית והמלחמה גרמו לסטייה הזאת, בעיקר בגלל שהם הגבירו את חוסר הוודאות ופגעו באמון של המשקיעים הזרים בכלכלה המקומית. אבל עכשיו כשהמתיחות הפוליטית והביטחונית נרגעה ברמה מסוימת, נראה שהשקל סוגר את הפער ומתחזק חזרה לרמות שהוא היה צריך לפגוש גם בלי ההתערבות של אותם גורמים.
- גילת זינקה 8.4%, אנלייט ב-6.9%; חברה לישראל איבדה 5.4% - נעילה חיובית בבורסה
- הדולר בשפל של יותר מ-3 שנים, עד לאן הוא ירד?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הנפגעים
מאחורי הנתונים המעודדים האלה יש סביבה שנהיית פחות ופחות נוחה לצד אחד של המשק. השקל החזק מכביד מאוד על יצואנים כמו חברות הייטק וסטארטאפים שפועלים בישראל ומוכרים את מוצריהם בחו"ל. כשההכנסות נקובות בדולרים אבל חלק גדול מההוצאות (כמו שכר, הוצאות מנהלה וכד׳) מתבצעות בשקלים, כל ירידה בשער הדולר שוחקת את השורה התחתונה. ראינו לאורך עונת הדוחות הקודמת וגם זו הנוכחית שאנחנו בעיצומה חברות כמו צ’ק פוינט, ש״האשימו״ את הדולר בכ-2% מהרווחיות הגולמית אצל חלק זה נסבל, אצל אחרות כמו אייקון גרופ, האמא של איידיגטל בישראל שפועלת ברווחיות גולמית צרה מאוד (2% מגזר ההפצה, 4% מגזר קמעונאות) זה משמעותי מאוד - אייקון: שער הדולר שחק את הרווח, המלחמה את ההכנסות
