סמסונג בדרך להוביל את מכירות הסלולרי בישראל; מכרה כ- 280,000 מכשירים והשיגה נתח שוק של 28%

כך עולה מנתוני מכירות המפעילים במחצית הראשונה של השנה. המכשיר הנמכר ביותר: SGH-Z240 בסלקום ובאורנג', SCH-R500 בפלאפון
משה בנימין |

יצרנית מכשירי הסלולר סמסונג עוברת להוביל את שוק מכירות המכשירים הסלולרים בישראל, כך עולה מנתוני המכירות לצרכנים סופיים של שלושת המפעילים הגדולים בישראל (פלאפון, סלקום ואורנג') במחצית הראשונה של 2008. על פי הנתונים, סמסונג מכרה כ- 280,000 מכשירים מתוך כמיליון מכשירים שנמכרו סך הכל בתקופה זו. החברה השיגה בכך נתח שוק של כ- 28%, הגדול יותר מזה של מתחרותיה העיקריות (נוקיה, מוטורולה וסוני- אריקסון). מדובר בגידול של כ- 18% לעומת נתוני השנה שעברה, בה נתח השוק של סמסונג עמד על 23.7% מכלל השוק, כאשר סך המכירות השנתי היה 2.037 מיליון מכשירים. מגמה זו תואמת את מגמת סמסונג בעולם. על פי דו"ח חברת המחקר העולמית גרטנר, שפורסם לפני כשלושה חודשים, סמסונג הגדילה את נתח השוק העולמי שלה בכ- 18% ברבעון הרבעון של 2008 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. המכשיר מתוצרת סמסונג הנמכר ביותר במחצית הראשונה של השנה היה SGH-Z240 בסלקום ובאורנג', אשר נמכר בפלאפון תחת השם SCH-R500. לדברי אלירן מילוא, מנהל חטיבת הסלולר בסמסונג ישראל: "הגידול במכירות ובנתח השוק הינו תוצאה של מגוון המכשירים שמציעה סמסונג הפונה לכל שכבות האוכלוסייה. האסטרטגייה הגלובלית של סמסונג חותרת להשגת מובילות בתחום הסלולר. סמסונג מתכוונת להגיע לכך, בין היתר, באמצעות מתן מענה טוב יותר לצרכים המקומיים של כל מדינה ומדינה". סמסונג מעלה בימים אלו קמפיין מותג בהיקף של כ- 4 מיליון ש"ח לקידום השקתם של שלושה דגמים חדשים מתוצרתה: Samsung Soul – מכשיר סליידר יוקרתי עם מצלמת 5MP אשר הושק באורנג' ובסלקום; Samsung TouchWIZ – מכשיר Touch חדשני אשר הושק באורנג' ובסלקום וכן Samsung Twist – מכשיר פולדר עם מצלמת 3MP המושק בימים אלו בפלאפון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה