רשת נאוטיקה עולה בקמפיין אביב-קיץ בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

הרשת, המיובאת לארץ על-ידי קבוצת סקאל תעלה את הקמפיין באמצעות אדלר-חומסקי
משה בנימין |

רשת נאוטיקה בישראל יוצאת בקמפיין אביב-קיץ 2008 בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. הקמפיין יופק באמצעות אדלר-חומסקי.

במסגרת הקמפיין הבינלאומי של נאוטיקה, שיעלה החודש ברחבי העולם, יוצאת חברת אס.בי.אן הלבשה, מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות במגזינים, חסויות בטלויזיה, פעילות קד"מ ואירועי השקת קולקצייה.

תומר ביטרמן, מנכ"ל נאוטיקה ישראל: "קולקציית הקיץ של נאוטיקה נותנת פתרונות לבוש, לכל זמן ולכל אירוע, החל מבגדי ים וספורט דרך בגדי קאז'ואל ועד בגדי ערב חגיגיים.

לרשת נאוטיקה 5 סניפי דגל: בקניון ארנה, קניון שבעת הכוכבים, גן העיר, קניון ממילא, ורויאל גרדן באילת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה